Σελίδες

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

ταξιδι

ταξίδι
και πώς να φτιάξω τη βαλίτσα μου

 


Αύριο φεύγουμε διακοπές.Η γιαγιά με βοή-
θησε να φτιάξω τη βαλίτσα μου γιά να μη ξεχάσω
τίποτα καί να μην κουραστεί η μαμά μου.Πρώτα μετράμε τις μέρες που θα λείπουμε, γιά να πάρουμε τα βρακάκια.
Διαλέγουμε τα καθημερινά μας ρούχα καί και κάποια 
λίγο ποιό καλά αν χρειαστεί να πάμε μια βραδινή βόλτα.Μαγιό όσα έχω! Παπούτσια όσα φοράω αυτή τήν εποχή, δηλαδή δύο.
Κάτι γιά το κρύο, άν κάνει.
Το πιο βασικό είναι νά διπλώσω καλά
όλα τα πράγματα για νά χωρέσουνε όμορφα μέσα στη
βαλίτσα.΄Αλλο μυστικό είναι να κάτω κάτω τα πιο μεγάλα και πάνω τα βολεύω εύκολα τα μικρά, καί
δέν πρέπει να ξεχάσω οδοντόβουρτσα και σφουγγάρι.
Μαζί με τη βαλίτσα μου θα φτιάξω κι ένα τσαντάκι
μέ τα απαραίτητα (σημειωματάριο,μαρκαδόροι,στιλό,γυααλιά κι ένα αγαπημένο παιχνίδι).

[απο το βιβλ.: η τέχνη 
                    του να είσαι
                        γιαγιά
της χαρας μαραντίδου ] 
   




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου