Σελίδες

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ...




...ένα σοβαρό ρατσιστικό/σεξιστικό σχόλιο κατά 

της Ελληνίδας μάνας, γυναίκας, κόρης και ψηφοφόρου το: 
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛHΣ.
..Άσχετα αν το αντωνάκι είναι σε ηλικία που θα έπρεπε να ξέρει 
πως το να επικαλείται ένας άνδρας τον ανδρισμό του δείχνει 
πως αμφιβάλλει σοβαρά για αυτόν?
Λοιπόν αντωνάκι να σου συστήσω τη κυρά της Ρω, τη Δέσποινα Αχλαδιώτη, 
η οποία φύλαγε για 40 χρόνια τα σύνορα της πατρίδας μας ώστε εσύ 
στις ημέρες μας λεύτερος αντωνάκι να λες πως είσαι της αντρικής σχολής...
Βραβεύτηκε η Δέσποινα Αχλαδιώτη από την Ακαδημία Αθηνών (1975), 
το Πολεμικό Ναυτικό, τη Βουλή των Ελλήνων, το Δήμο Ρόδου, 
την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και άλλους φορείς. 
Εσύ αντωνάκι τι βραβεία κουβαλάς για την πατρίδα σου....;

Το θάρρος δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ψευτομαγκιές όπως μπορεί 

να κυρήττει ο κάθε Αντωνάκης. 
Το θάρρος σημαίνει πολλά περισσότερα πράγματα. 
Σημαίνει ότι στέκεσαι μπρος σε κάτι που φοβάσαι αλλά δε κάνεις πίσω. 
Η Κυρά της Ρω ήξερε ότι ακριβώς απέναντι της, σε απόσταση αναπνοής, 
ήταν η πολλάκις προκλητική Τουρκία αλλά ωστόσο σήκωνε θαρρετά 
τη σημαία για να δείξει πως "ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΌΧΙ ΤΟΥΡΚΙΑ". 
Aυτοί που κάνουν ψευτομαγκιές είναι συνήθως θρασύδειλοι που ποτέ 
δε θα φτάσουν σε τέτοιες όμορφες πράξεις. Δεν ‘τίμα κανείς τα παντελόνια’ 
(όπως λέει ο λαός) με το να λέει απλά ένα "εγώ είμαι της αντρικής σχολής‘. 
Ax....προφανώς αυτός που το είπε δεν ξέρει σε τι κόσμο ζούμε. 

Δε ξέρει πως οι γυναίκες πια έχουν και δικαίωμα ψήφου;;;

Που ζει;;;;Στο 1700;;;
Nτροπή του!!!
Ο λόγος του και μόνο, έτσι όπως το είπε, ο τρόπος του, δείχνει απλά 
βαρβαρότητα ξεδιαντροπιά και όχι ανδρεία, όπως θέλει να περάσει. 
Α...και κάποιος ας του πει επιτέλους, πως η πιο μεγάλη προσωπικότητα 
της Χριστιανοσύνης(μετα το Χριστό φυσικά)ήταν η Παναγία που ήταν γυναίκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου