Σελίδες

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

....στη Θεσσαλονίκη...το πρώτο… roastery της TOMS στην Ελλάδα στη...*Στοά του Παλιού Ταχυδρομείου....





....πριν από λίγες μέρες εγκαινιάστηκε στη Θεσσαλονίκη 
το πρώτο Flahship Store της TOMS στην Ελλάδα- το δεύτερο της εταιρείας 
σε ολόκληρη την Ευρώπη- που αποτελεί συγχρόνως ένα από τα λίγα μέρη 
στον κόσμο όπου διατίθεται αυτός ο καφές.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη καφέ TOMS μπορούν να πιουν μόνο στο 
Άμστερνταμ, ενώ το αντίστοιχο κατάστημα της Νέας Υόρκης άνοιξε πριν 
δύο μόλις εβδομάδες,με πληροφόρησε φίλος μου από την Θεσσαλονίκη...
~~~~~~~
Ο ιδρυτής της εταιρείας ΤΟΜS, Blake Mycoskie, είχε την ευκαιρία να μάθει 
από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά που 
μεγαλώνουν χωρίς παπούτσια.
Το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Αργεντινή το 2006 και τα παιδιά 
που συνάντησε τον ενέπνευσαν να δημιουργήσει την εταιρεία «TOMS Shoes», 
η οποία για κάθε ζευγάρι παπούτσια που θα πουλούσε θα χάριζε ένα ζευγάρι 
σε ένα παιδί που το είχε ανάγκη.

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για την καμπάνια «One for One».
«TOMS Roasting Co.» 
Από το 2014 αγοράζει και συντηρεί συστήματα καθαρισμού και 
δημιουργίας πόσιμου νερού σε έξι χώρες. 
Στις ίδιες περιοχές καλλιεργείται ο καφές που παράγει και πουλάει 
σε ολόκληρο τον κόσμο. Έτσι, ταυτόχρονα με την παραγωγή ενός 
εκλεκτού προϊόντος, καλύπτονται και οι ανάγκες νερού για 
χιλιάδες ανθρώπους.

Τα παπούτσια ήταν μόνο η αρχή. 
Από το 2006 μέχρι σήμερα, η εταιρεία μεγάλωσε και η αρχική ιδέα του 
«Ένα προς Ένα» εξελίχθηκε σε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, όπου 
στο επίκεντρο τίθεται η σύνδεση κάθε πώλησης με την αντίστοιχη 
δωρεάν προσφορά ενός παρόμοιου προϊόντος. 
Η ΤΟΜS πλέον, σε συνεργασία με ανθρωπιστικές οργανώσεις, καλύπτει 
ανάγκες μικρών και μεγάλων σε περισσότερες από 70 χώρες με μία ευρεία 
γκάμα προϊόντων. 

Η «TOMS Shoes» έχει χαρίσει μέχρι στιγμής 
πάνω από 35 εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια
Από πιτσιρίκια που κάνουν τα πρώτα τους βήματα μέχρι εφήβους, 
η εταιρεία φρόντισε ώστε να έχουν σωστές «βάσεις» για το σχολείο, αλλά 
και για το παιχνίδι. 
Όλα ξεκίνησαν με τις εσπαντρίγιες που κάνουν θραύση από το Σίδνεϊ 
ως την… Αντίπαρο. Έτσι, η «TOMS Shoes» έχει χαρίσει πάνω 
από 35 εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. 
Το 2011, ο Blake Mycoskie ξεκίνησε το «TOMS® Eyewear», πηγαίνοντας 
την give back πολιτική της εταιρείας στο επόμενο επίπεδο. 
Κάθε αγορά ενός ζευγαριού γυαλιών από την TOMS βοηθάει στην 
αποκατάσταση της όρασης σε άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, 
είτε παρέχοντας γυαλιά είτε βοηθώντας ιατρικό προσωπικό 
να αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις. Μέχρι στιγμής η «TOMS® Eyewear» 
έχει βοηθήσει 275.000 ανθρώπους σε 13 χώρες.

To TOMS Flagship Store στην Ελλάδα έρχεται στη Θεσσαλονίκη

Ο Blake Mykoskie ενώ δοκιμάζει διαφορετικά χαρμάνια.
Το πρόβλημα του πόσιμου νερού δεν μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητη 
την εταιρεία, η οποία συνδύασε την είσοδό της στην αγορά του καφέ 
με μία νέα give back πρωτοβουλία. 
Η «TOMS Roasting Co.» από το 2014 αγοράζει και συντηρεί 
συστήματα καθαρισμού και παροχής πόσιμου νερού σε έξι χώρες. 
Στις ίδιες περιοχές καλλιεργείται ο καφές που παράγει και πουλάει 
σε ολόκληρο τον κόσμο. 
Έτσι, ταυτόχρονα με την παραγωγή ενός εκλεκτού προϊόντος, καλύπτονται 
και οι ανάγκες νερού για χιλιάδες ανθρώπους. 
Η «TOMS Roasting Co.» από το 2014 αγοράζει και συντηρεί 
συστήματα καθαρισμού και παροχής πόσιμου νερού σε έξι χώρες. 
Η τελευταία – μέχρι την επόμενη – πρωτοβουλία της TOMS ξεκίνησε φέτος 
και σχετίζεται με τη θνησιμότητα των νεογνών, εξαιτίας μολύνσεων 
κατά τη διάρκεια του τοκετού. 
Με κάθε αγορά τσάντας της σειράς «TOMS Bag Collection», 
προσφέρονται χρήματα για την εκπαίδευση μαιών σε 4 χώρες 
και παρέχονται kits που βοηθούν γυναίκες να γεννήσουν με ασφάλεια.

“Ο καφές μας ξεχωρίζει ποιοτικά από τους υπόλοιπους κυρίως λόγω 
του τρόπου με τον οποίο καβουρδίζουμε τους κόκκους, ώστε να τονίσουμε 
τα χαρακτηριστικά προέλευσής του”, λέει ο Mykoskie. 

Το πρώτο… roastery της TOMS στην Ελλάδα στη Θεσσαλονίκη...
στο κέντρο της πόλης, στην οδό Τσιμισκή 22, 
η «TOMS Roasting Co.» δημιουργεί ένα υβριδικό κατάστημα στο επίκεντρο 
του οποίου θα είναι η καμπάνια «Ένα προς Ένα». 
Η εταιρεία καινοτομεί, φτιάχνοντας ένα περιβάλλον στο οποίο καλεί 
δραστήριους πολίτες να συνδυάσουν τις αγορές τους με ένα φλιτζάνι καφέ 
της «TOMS Roasting Co.» 
Στο κατάστημα θα πωλείται όλη η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, 
δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να συμβάλουν ενεργά. 
Ο καφές που θα σερβίρεται θα είναι πρώτης ποιότητας από εκλεκτούς 
κόκκους, όπως εξηγεί ο ιδρυτής της TOMS, Blake Mycoskie.

*ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ BLAKE: orathessaloniki.gr


  

Στοά Πελοσώφ (Το Παλιό Ταχυδρομείο)


Ιδιοκτήτες: Οικογένεια Δαυίδ Σαλτιέλ, 
κληρονόμοι Πετικάκη, Β. Μπάρμπα Α.Β.Ε.Ε
Το κτίριο στον αριθμό 22 της οδού Τσιμισκή κτίστηκε το 1924 με σχέδια 
του αρχιτέκτονα Ξενοφώντα Παιονίδη και λειτούργησε αρχικά ως 
εμπορική στοά (στοά Πελοσώφ – Αμαρίλιο – Πάρδο). 
Προπολεμικά στέγαζε το ταχυδρομείο. 
Λόγω βομβαρδισμού το 1941, το κτίριο έμεινε άδειο στο διάστημα 
της κατοχής. Κατά την απελευθέρωση στέγασε συμμαχικά στρατεύματα 
(Ινδική μονάδα) και στη συνέχεια μετά από επισκευή στέγασε 
και πάλι το ταχυδρομείο. 
Από τους σεισμούς του 1978 και μέχρι σήμερα παραμένει αχρησιμοποίητο, 
με εξαίρεση τα καταστήματα του ισογείου και ένα γραφείο στον όροφο. 
Οι ζημιές που είχαν καταγραφεί τότε θεωρήθηκαν μεγάλες.
Πρόκειται για αντιπροσωπευτικό κτίσμα εμπορικής στοάς από 
τις ελάχιστες εκείνες που διατηρούνται ακόμη στην πόλη 
της Θεσσαλονίκης. 
Κύριο στοιχείο οργάνωσης της κάτοψής τους, ο εσωτερικός κεντρικός 
χώρος που φωτίζεται από ψηλά δια μέσου δίρριχτης  στέγης με γυαλί 
και μέταλλο. 
Η διάταξη της περίκεντρης κάτοψης του κτιρίου αποτελεί εξέλιξη 
των εμπορικών στοών που κτίζονται στην πόλη ήδη από τα τέλη 
του 19ου αιώνα, στην περιοχή της αγοράς. 
(Βενιζέλου, Φράγκων, Β.Ουγκώ, Αγ. Μηνά κ.α.). 
Η φέρουσα κατασκευή του αποτελείται από κεντρικά υποστηλώματα, τοιχοποιίες από οπτοπλίνθους και πλάκες με κατασκευή από σιδηροδοκούς 
και έγχυτο σκυρόδεμα.
Λειτουργικά το κτίριο διαιρείται σε δύο ενότητες: τα καταστήματα 
του ισογείου και τα γραφεία που καλύπτουν τους χώρους των δύο ορόφων.
 Από τα καταστήματα τα περισσότερα βρίσκονται γύρω από το κεντρικό 
«αίθριο» και στα ανοίγματά τους τοποθετούνται μεταλλικά στόρια 
που δεν διατηρούνται. Με την αλλαγή χρήσης του ισογείου για τη στέγαση 
του Ταχυδρομείου, μερικά από τα ανοίγματα αυτά κλείνουν με 
τοιχοποιίες πληρώσεως. Την εποχή αυτή τοποθετείται και ο ανεμοφράκτης 
στο προχώλ της εισόδου. 
Τα γραφεία των ορόφων έχουν τις εισόδους τους πάνω στους διαδρόμους 
που περιβάλλουν το «αίθριο»  και προβάλλουν υπό μορφή εξωστών πάνω 
από αυτόν. Η διάκριση των δύο ορόφων επιτυγχάνεται με την 
διαφοροποίηση του διάκοσμου στα πλαίσια των ανοιγμάτων τους.
Η οργάνωση της κύριας όψης επιτυγχάνεται με τον τονισμό του 
κεντρικού κατακόρυφου άξονα όπου βρίσκεται και η είσοδος της στοάς, 
την προβολή του μεσαίου τμήματος που αντιστοιχεί στο «αίθριο» και
 τη συνολική διαίρεση σε βάση κορμό και στέψη. 
Στη κεντρική υπερύψωση του στηθαίου, πάνω σε ανάγλυφο 
από σουβά διάκοσμο, σημειώνεται η χρονολογία κατασκευής 
του κτίσματος 1924.
Εκεί αποφασίστηκε η δημιουργία του νέου μεγάλου καταστήματος 
της Η&Μ στη Θεσσαλονίκη που έχει μισθώσει το κτίριο από 
τον επιχειρηματία Νίκο Μπάρμπα, το διατηρητέο στη γωνία των οδών 
Τσιμισκή και Κομνηνών και το μισό κομμάτι του επίσης διατηρητέου 
Παλιού Ταχυδρομείου προκειμένου να δημιουργήσει το τέταρτο της 
κατάστημα στην πόλη.
Το Παλιό Ταχυδρομείο ανήκει κατά το ήμισυ 
(η πλευρά προς το γωνιακό κτίριο - Τσιμισκή με Κομνηνών- 
που ανακατασκευάζεται) στην εταιρία Β. Μπάρμπα Α.Β.Ε.Ε. 
Στο τμήμα αυτό λειτουργούσε μέχρι πριν λίγους μήνες 
το κατάστημα 'Old Post'. 
Το υπόλοιπο κτίριο προς την πλευρά της στοάς Χιρς ανήκει στην 
οικογένεια Σαλτιέλ (Ο Δαυίδ Σαλτιέλ είναι πρόεδρος της 
Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης) και τους κληρονόμους Πετικάκη. 
Σε αυτό το τμήμα των περίπου 2.000 τ.μ.  περιλαμβάνεται τμήμα 
του αιθρίου, τρία ισόγεια καταστήματα, μέρος του υπογείου όπως 
και τμήματα των δύο ορόφων και του δώματος. 
Στο ισόγειο οι επιχειρήσεις Σαλτιέλ λειτουργούν καταστήματα Swatch, 
Folli Follie, ενώ πρόκειται να αξιοποιηθεί και το τρίτο κατάστημα.
Η φωτογραφία είναι από τις αρχές της δεκαετίας του 80

Από το αρχείο της πολεοδομίας
Δείτε εδώ την απόφαση που επιτρέπει τις εργασίες 
στο διατηρητέο[...]
...ένα από τα πράγματα που ακούστηκαν μετά την αποκάλυψη τής 
νέας του όψης ήταν πως εξαφανίστηκαν εντελώς οι παλαιές μαρμάρινες 
πινακίδες σηματοδότησης που κοσμούσαν το κτίριο και μαρτυρούσαν 
την ιστορία του, καθώς και οι επεκτάσεις καθ' ύψος που έγιναν εκεί. 
Όμως με παραγγελία του προς τον Πταισματοδίκη, ο εισαγγελέας 
διαφθοράς Θεσσαλονίκης, Αργύρης Δημόπουλος, διέταξε 
τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για σωρεία οικοδομικών 
και πολεοδομικών παραβάσεων κατά τις εργασίες που έγιναν 
στο Μέγαρο Βικτωρία και στη Στοά Πελοσώφ καθώς οι εκδοθείσες άδειες 
από τις αρμόδιες υπηρεσίες (δήμος Θεσσαλονίκης, 
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας) δεν είναι σύννομες, ενώ 
αναφέρονται κίνδυνοι στατικής επάρκειας του νέου καταστήματος. 
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αντεισαγγελέας 
Εφετών ζήτησε, στο πλαίσιο της έρευνας που διέταξε, 
να γίνει πραγματογνωμοσύνη και να ελεγχθούν οι μελέτες των αδειών. 
Τα αδικήματα που διερευνώνται είναι αυτά της υπηρεσιακής απιστίας, 
της δωροδοκίας, της παράβασης καθήκοντος και παραβάσεις 
της οικοδομικής και πολεοδομικής νομοθεσίας. 
Η υπόθεση ακολουθεί πλέον το δρόμο της δικαιοσύνης και οι διαρκείς 
συναγερμοί εκκένωσης που ακούστηκαν στο κτίριο την ημέρα 
των εγκαινίων τώρα μοιάζει να έχουν λογική... parallaximag.gr
*με πληροφορίες καί από:
greece.dailysecret.com
mynews.gr
toms.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου