Σελίδες

Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

...έλα μωρέ δεν πειράζει…γόπες στην παιδική χαρά...


Ντρέπομαι πολλές φορές για εμάς τους ανθρώπους…
Κάνουμε πράγματα ανάρμοστα που ίσως να μην έχουν άμεσο αρνητικό αντίκτυπο 
και αυτό μας κάνει χαλαρούς..!Μας δίνει την ψευδαίσθηση ότι δεν κάναμε τίποτα λάθος!
Ποτέ μα ποτέ δεν σκεφτόμαστε το ΜΕΤΑ..το ΑΡΓΟΤΕΡΑ..το ΜΕΛΛΟΝ!

Το παράδειγμα που δίνουμε στα παιδιά μας!
Τους ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ που παραμονεύουν..!
Πετάμε χαρτιά και τσιγάρα ενώ οδηγούμε,τις τσίχλες στο δρόμο & τα πεζοδρόμια,

τα κουτιά των αναψυκτικών δεξιά και αριστερά,τις γόπες των τσιγάρων όπου βρούμε…
Και λέμε..”Έλα μωρέ δεν πειράζει”….!
Όπως θα παρατηρήσατε γράφω σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο…
πολύ απλά γιατί κάποια απο τα παραπάνω τα έχω κάνει κατά καιρούς 
και γώ η ίδια!
Ναι τα έχω κάνει και ειλικρινά ντρέπομαι που το λέω γιατί μεγαλώνω παιδιά!
Θα έπρεπε να προσέχω τις κινήσεις μου ακόμα και στο παραμικρό!
Όλοι μας και ιδιαιτέρως εμείς οι μαμάδες θα έπρεπε να δίνουμε πρώτες 

απ΄όλους το παράδειγμα…
Πόσες απο μάς το κάνουμε??
Μην βιαστείτε να απαντήσετε “εγώ το κάνω”!

Γιατί πολύ απλά κάποια φορά(αν σκεφτείτε λίγο καλύτερα)έχετε κάνει και σεις 
τη παρατυπιούλα σας!


Αφορμή για αυτό μου το πόστ είναι η αδιαφορία πολλών μανάδων 
όσο αφορά την ασφάλεια των παιδιών τους!
Στην γειτονιά μας δημιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο μια υπέροχη 

παιδική χαρά με πολλές κούνιες και παιχνίδια για παιδιά όλων των ηλικιών!
Πολλά απο τα απογεύματά μας παίρνουμε μαζί ποδήλατα-πατίνια 

& όλα τα σχετικά & περνάμε ξένοιαστες στιγμές με παιχνίδι και φίλους 
για τα μικράκια μου!
Τις περισσότερες λοιπόν φορές και ενώ κάθομαι σε κάποιο από

τα παγκάκια του πάρκου παρατηρώ απο κάτω πεταμένες γόπες απο τσιγάρα!!
Παντού γόπες!

Πρόσφατα έπεσε κάτω απο το παγκάκι το μπισκότο του γιού μου(21 μηνών σήμερα)

και έσκυψε να το πιάσει.
Μαζί με αυτό έπιασε και μια γόπα και την έβαλε-φυσικά-που αλλού?
Στο στόμα!
Στο τσάκ πρόλαβα να την βγάλω χωρίς να την καταπιεί.
Και αναρωτιέμαι???
Δεν είναι απαράδεκτο εμείς οι ίδιες οι μανάδες να καπνίζουμε και να πετάμε 

κάτω-μέσα στο πάρκο που παίζουν τα ίδια μας τα παιδιά-γόπες 
απο τα τσιγάρα μας????
Και απαντώ μόνη μου:Eίναι!

Όχι απλά απαράδεκτο αλλά εξαιρετικά επικίνδυνο!
Συζητώντας το με φίλες,μου είπαν πώς πολλές μανάδες έχουν άγνοια κινδύνου 

καθώς δεν γνωρίζουν τις συνέπειες κατάποσης καπνού απο ένα παιδί!
Δεν το δέχομαι!!!
Δεν το δέχομαι ρε κορίτσια!
Η δική μας γενιά μανάδων μιά γενιά τόσο ενημερωμένη για όλα ,μιά γενιά 

που όλη μέρα σερφάρει στο διαδίκτυο και παίρνει πληροφορίες για τα πάντα…
δεν είναι δυνατό να μην ξέρει!
Δεν είναι δυνατό να μην έχει πέσει στην αντίληψή μας κάποιο άρθρο που να αφορά 

τις συνέπειες κατάποσης καπνού!
Δεν το πιστέυω!
Πείτε με σκληρή.Αλλά αυτό που ειλικρινά πιστεύω και για το οποίο 

είμαι πεπεισμένη, είναι ότι απλά βαριόμαστε να πάμε στο κοντινότερο κάδο!
Πολύ απλά γιατί βρίσκεται μακρύτερα απο ότι μπορεί να φτάσει το χέρι μας τεντωμένο!
Προσωπικά δεν καπνίζω πιά(κάπνιζα στο παρελθόν όμως) αλλά και να κάπνιζα 

θα είχα την ίδια ακριβώς άποψη!
Και ομολογώ πως πολλές φορές προβληματίζομαι για το τι πρέπει να κάνω 

όταν βλέπω κάποια/όν να το κάνει αυτό!
Να κάνω πώς δεν το είδα?
Να πάω πολύ απλά να το πάρω και να το πετάξω μόνη μου?
Να την/τον προσβάλω μήπως δεν το ξανακάνει την επόμενη φορά??

Καλό απόγευμα
Όλγα

*Mοιραστείτε το άρθρο μου!θα χαρώ πολύ!

modernmoms.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου