Γιατί έχουν αυτή τη μορφή τα καμπαναριά της Notre Dame de Paris;;;;
Γιατί είναι ακριβώς το ένα απέναντί από το άλλο;;;;
Σίγουρα θα νομίσετε πως μπήκαν απλά για λόγους συμμετρίας
.Όχι.
Η Notre Dame de Paris είναι ένα λίθινο αποκρυφιστικό βιβλίο γεμάτο
κώδικες και σύμβολα.
Έτσι επανερχώμαστε στο ερώτημα που θέσαμε αρχικά:
Γιατί τα καμπαναρία είναι το ένα απέναντί από το άλλο.
Υπάρχουν οι εξής απόψεις.
α. Συμβολίζουν την πολικότητα, το καλό και το κακό, το Θεό και το Διαβολο,
τον Μακροπρόσωπο και τον Μικροπρόσωπο, το Κετέρ και το Μαλκούτ.
β. Συμβολίζουν δυο «χέρια» σε έκταση πρός τον ουρανό που ικετεύουν το Θεό
γ. Συμβολίζουν(το πιο πιθανό απ' όλα)δυο γιγάντιες Γιαχίν και Μποάζ, τις στήλες
που βρίσκονταν έξω απ το Ναό του Σολομώντα.
Όσοι χτίζανε αυτα τα μεγαθήρια βάζανε μέσα στην τέχνη τους τα πιο απόκρυφα
και αλληγορικα μηνύματα.
Δεν ήτανε τυχαίοι εργάτες.
Τα μυστικα της τέχνης τους ήταν όντως μυστικα και πήγαιναν από πατέρα σε γιό,
μιας και οι καθεδρικοί κάνανε πολλές γενιές να τελειώσουν.
Έπειτα, αν προσέξει κανείς πολύ προσεκτικά, θα δει τον αριθμό Φ σε όλο
σχεδόν το ναό.
Τι είναι ο αριθμός Φ;;;;
Είναι ένας αριθμός που ανακάλυψαν οι αρχαίοι Έλληνες.
Είναι η Χρυσή τομή που χρησιμοποιείται στη τέχνη.
Μαθηματικώς, αυτός ο αριθμός εκφράζεται ως ο λόγος ενός αριθμού προς έναν
αλλο για παράδειγμα 4:8 (τέσσερα προς οκτώ).
Το πρόσωπο μιας τίγρης έχει τον αριθμό Φ, το πρόσωπ οτου ανθρώπου επίσης.
Η απαγορευμένη πόλη του Πεκίνου είναι φτιαγμένη έτσι.
Οι κύλικες(είδος αρχαίου ελληνικού αγγείου) είχαν το Φ.
Τα βιολια στραντιβάριους έχουν Φ.
Οι δημιουργοί αυτών των καθεδρικών λοιπόν, είχαν μελετήσει σε βάθος τον Φ
και τα μυστήριά του, ενώ πάντα φρόντιζαν να φτιάξουν ΠΕΤΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΑ που
μέσα τους θα είχαν τον αποκρυφισμό της εποχής χωρίς να μπορεί να τον δει
κάποια Ιερή Εξέταση.
Ακόμα και σήμερα τα μυστικά μένουν κρυμμένα από το πλατύ κοινό που βλέπει απλά
μια όμορφη εκκλησία με αγίους.
Τα μυστικά αυτά φτιάχτηκαν για να τα δουν όσοι ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ
και όσοι ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
Μάριος Π.Π
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου