Σελίδες

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

...γιά όσους μένουν Αθήνα, μια όμορφη κι ανέξοδη πρόταση...




Η Λέσχη "Δρόμοι Φιλίας και Πολιτισμού" παρουσιάζει 
την ταινία-ντοκιμαντέρ "Έλληνες σε αβέβαιη πτήση" 
του Ιρανού σκηνοθέτη Abdolreza Kohanrouz
Θα επακολουθήσει συζήτηση με τη συμβολή του σκηνοθέτη

και του Χρήστου Γιοβανόπουλου, που συμμετείχε ενεργά στα κινήματα 
των πλατειών.
Κυριακή, 20 Μαρτίου, στις 7.30 το βράδυ,
Φερών 3, στην πλατεία Βικτωρίας.

Είσοδος Ελεύθερη.
"Όταν πριν από μερικά χρόνια έφυγα από την Ελλάδα, δεν είχα σκεφτεί ότι μία μέρα 
θα φτάσω στο σημείο να συμπονέσω τους ανθρώπους και τον τόπο και να ενώσω 
μαζί τους την φωνή μου, ενάντια στην κυβέρνηση της χώρας που έζησα για 11 χρόνια.
Με όσα έγιναν από τότε που ξεκίνησε η οικονομική κρίση, μιλώντας με φίλους 

και γνωστούς στην Ελλάδα, άκουγα πώς ο καθένας με το δικό του τρόπο περιέγραφε 
τον πόνο και την οργή του γι’ αυτή τη κρίση. Βλέποντας τα επεισόδια της Αθήνας, αισθανόμουν ότι θα έπρεπε να είμαι κι εγώ στην κεντρική πλατεία της Αθήνας 
( πλατεία Συντάγματος) ως ένας παραπάνω.
Άκουγα αντιφατικές ειδήσεις από τα ξένα πρακτορεία, καθώς οι ξένοι στο εξωτερικό σχολίαζαν, ανάλογα με το επίπεδο και τις γνώσεις τους, την Ελλάδα. 

Έναν τόπο στον οποίο, όλη η ιστορία και ο πολιτισμός της Ευρώπης βασίζεται.
Όλα αυτά τα ερωτηματικά με έκαναν να ξεκινήσω αυτή την ταινία και οποία θεωρώ 

ότι είναι μεγάλη μου τιμή να προσφέρω έστω και λίγο. 
Ένα μικρό αφιέρωμα σε έναν τόπο που αισθάνομαι σαν μια άλλη μου πατρίδα, 
καθώς μου έμαθε να αγαπήσω τη τέχνη του κινηματογράφου.
Η Ελλάδα μπορεί να έχει φτάσει σε χρεοκοπία, όπως έγινε σε άλλες χώρες 

στο παρελθόν, ενδεχομένως και στο μέλλον. Στον κόσμο όμως η ελπίδα και 
η μαχητικότητα δεν πεθαίνουν τόσο εύκολα καθώς η Ελλάδα έχει ομορφιές 
και δυνατότητες που θα ζήλευε κάθε άλλη χώρα και κάθε ξένος. 
Με άλλα λόγια, η ζωή δεν είναι μόνο μιζέρια."

Ο σκηνοθέτης
Abdolreza Kohanrouz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου