Σελίδες

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Ο 25χρονος που έβγαλε $4 εκατ. από το Αλτσχάιμερ του παππού του κι ένα... βραχιολάκι



Το νέο φετίχ των διασήμων είναι αυτό το βραχιολάκι που κοστίζει μόλις 18 δολάρια 
κι επιτελεί φιλανθρωπικό σκοπό.
Μέσα στις σιλικονένιες χάντρες του περιέχει νερό από το Όρος Έβερεστ 
και λάσπη από τη Νεκρά Θάλασσα.
lokai1
Το όνομα αυτού Lokai. 
Ο εμπνευστής και δημιουργός του είναι ο 25χρονος Steven Izen κι έχει υποσχεθεί 
να δώσει το 10% των εσόδων του σε διάφορους φιλανθρωπικούς σκοπούςΟ 25χρονος που έβγαλε $4 εκατ. από το Αλτσχάιμερ του παππού του κι ένα... βραχιολάκι
«Για μένα αποτελεί κορυφαίο στόχο το πώς θα αλλάξουμε τον κόσμο 
και πώς θα τον παραδώσουμε πίσω», αναφέρει στο Business Insider, o Steven Izen.
H εταιρεία Lokai αρνείται να δημοσιοποιήσει πόσα βραχιολάκια έχει πουλήσει 
μέχρι στιγμής, ωστόσο έχει γίνει γνωστό ότι μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 
πάνω από 4 εκατ. δολάρια από τη στιγμή που ο Izen τα λανσάρισε το 2013, 
κυρίως χάρη στη στήριξη που βρήκε από πολλούς celebrities, αλλά και τα μέσα 
κοινωνικής δικτύωσης.
Η ιδέα για το Lokai τού ήρθε από μια γλυκόπικρη στιγμή της ζωής του: ενώ έκανε 
διακοπές με τους δικούς του, έλαβε νέα ότι ο παππούς του είχε χτυπηθεί από Αλτσχάιμερ. 
Έτσι, αποφάσισε να κάνει κάτι για να βοηθήσει στον αγώνα κατά της ύπουλης νόσου 
που ταλαιπωρεί, αλλά και οδηγεί στον θάνατο εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.pappoyww
Η επιθυμία του να βρει την πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στα «ψηλότερα ύψη» 
και τα «χαμηλότερα βάθη» της ύπαρξης τον οδήγησαν στον σχεδιασμό του Lokai 
με υλικά από το ψηλότερο και το βαθύτερο σημείο της γης. 
Το κάθε μπρασελέ έχει μια λευκή χάντρα με νερό από το Εβερεστ και μια άσπρη 
με λάσπη από τη Νεκρά Θάλασσα.
lokai2
Για να περισυλλέξει το νερό από τη λεγόμενη «Στέγη του Κόσμου» ο Izen βρήκε 
βοήθεια από μια ομάδα Σέρπας (ορεινός λαός του Νεπάλ που έχουν αποκτήσει 
παγκόσμια φήμη ως οδηγοί και αχθοφόροι στα Ιμαλάια).
Οι υπόλοιπες χάντρες έχουν διάφορα χρώματα και κάθε φορά το χρώμα ανταποκρίνεται 
στον συγκεκριμένο φιλανθρωπικό σκοπό για τον οποίο πωλείται.
lokai3
Τα βραχιολάκια έχουν γίνει ανάρπαστα και τα έχουμε δει στον καρπό 
διασημοτήτων όπως ο σταρ του ποδοσφαίρου, Cam Newton, 
το μοντέλο Kendall Jenner, ο τραγουδιστής, Justin Bieber, η Κhloe Κardashian.ewton1
 εδώ 
businessinsider.com/
newmoney.gr (μεταφρασμένο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου