Σελίδες

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

...ευγένεια...και έκπτωση στον καφέ... Hannibal, Missouri

Αποτέλεσμα εικόνας για Austin Simms
...ο Austin Simms, ιδιοκτήτης του καφέ Roanoke, κουράστηκε με 
την αγένεια των ανθρώπων και σκέφτηκε έναν πολύ δημιουργικό 
τρόπο να «εκπαιδεύσει» τους πελάτες του να
είναι πιο ευγενικοί ή έστω πιο ευχάριστοι...

shutterstock

«Κάποια μέρα θα ήθελα να αποκαταστήσω όλες τις αδικίες που υπάρχουν 
σε αυτό τον πλανήτη. 
Έτσι, αποφάσισα να ξεκινήσω με κάτι απλό: να χρεώνω έξτρα τους πελάτες 
που δεν βρίσκουν λίγο χρόνο ή διάθεση να καλημερίσουν, να πουν ένα «γεια», 
να σκεφτούν πως υπάρχει ένας άνθρωπος πίσω από το μπαρ», δηλώνει ο Simms. 
Έτσι, τοποθέτησε μια πινακίδα έξω από το μαγαζί του με την οποία ενημέρωνε 
τους πελάτες και τους περαστικούς για την καινούρια πολιτική χρέωσης του καφέ.



Όπως διαβάζετε, στην πινακίδα αναγράφεται η τιμή του καφέ η οποία 
«πέφτει», όσο αυξάνεται το επίπεδο ευγένειας με την οποία θα 
τον ζητήσει ο πελάτης:

«1 μονός καφές», 5 δολάρια

«1 μονός καφές, παρακαλώ», 3 δολάρια

«Καλημέρα θα ήθελα ένα μονό καφέ παρακαλώ», 1,75 δολάρια 

Το κόλπο του όχι μόνο έφερε αποτέλεσμα, αλλά έγινε παγκοσμίως viral, 
γέμισε αράδες σε εφημερίδες, έγινε θέμα σε τηλεοπτικές εκπομπές 
και -προφανώς- σε sites όλου του κόσμου.


http://www.wdbj7.com/content/news/Coffee-shop-
http://www.boredpanda.com/roanoke-coffee-
http://www.bovary.gr/my-best/65

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου