Σελίδες

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Κακαργιάς Βαγγέλης ... αυτός είναι ο μερακλής...των ποδηλάτων,των χειροποίητων ποδηλάτων όμως...



Ζεί και εργάζεται στην Καρδίτσα
.
Είναι αυτοδίδακτος και ασχολείται με το σχεδιασμό, το design, 

την κατασκευή, την ανακατασκευή και την αναπαλαίωση ποδηλάτων καθώς...
και με οποιαδήποτε κατασκευή σχετίζεται με αυτό και όχι μόνο, από το 2011.
Όλα του τα ποδήλατα-έργα τέχνης φέρουν κομμάτι από τον αντισυμβατικό του 

χαρακτήρα και γιαυτό απευθύνονται σε άτομα που αναζητούν και θέλουν τη μοναδικότητα, υπογεγραμμένη με το ελληνικό μεράκι.

Magnify Image

...ο οποιοσδήποτε να απευθυνθεί σ' εμένα, ακόμη και για μία κατασκευή 
πέραν του κλασικού ποδηλάτου -όπως οι περισσότεροι από εμάς 
το έχουμε στο μυαλό μας. Το πρώτο βήμα είναι να μου δώσει μια εικόνα 
για το τι ζητάει και πώς το φαντάζεται. 
Επόμενο και βασικότερο βήμα είναι να βρούμε τα μέτρα και τη γεωμετρία 
που ταιριάζει στον εκάστοτε αναβάτη.
...ο χρόνος ο οποίος απαιτείται κάθε φορά είναι σχετικός. 
Εξαρτάται από την δυσκολία της κατασκευής, και ορισμένες φορές 
κι από την ανάγκη να βρω και να προμηθευτώ τα κατάλληλα υλικά 
από το εξωτερικό. 
..."Ταρίφα" για ένα χειροποίητο ποδήλατο δεν υπάρχει, κι αυτό γιατί 
τα υλικά ή τα ανταλλακτικά ποικίλουν, συνεπώς και το κόστος. 
Αξίζει να δώσει κάποιος λίγα παραπάνω χρήματα, αφού θα κατασκευαστεί 
για τον ίδιο αποκλειστικά ένα ποδήλατο ακριβώς όπως το φαντάζεται, 
100% για τις δικές του απαιτήσεις. Και το κυριότερο όλων, θα είναι 
ένα μοναδικό κομμάτι φτιαγμένο με ελληνικό μεράκι.
οι πληροφορίες απο συν/ξη του lifo.gr



   Magnify Image

Η αγάπη και το μεράκι μου για την κατασκευή χειροποίητων ποδηλάτων 
και ο χρόνος και ο κόπος που κάθε κατασκευή απαιτεί με οδήγησαν 
στο να δώσω στις κατασκευές μου ένα κοινό αναγνωριστικό όνομα. 
Η κίνηση αυτή δεν στοχεύει στην καλλιέργεια του εγωισμού μου αλλά 
στο γεγονός οτι όλα τα ποδήλατά μου έχουν ένα κοινό στοιχείο. 
Φέρουν κομμάτι του εαυτού μου...γράφει ο ίδιος curbabicycles.gr
Έτσι γεννήθηκε η ονομασία CURBA Custom Made Bicycles.




  • Karaiskaki 25
  • 43100 Karditsomagoúla, 
  • Greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου