Σελίδες

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

...επειδή υπάρχει και η άλλη Ελλάδα...ο Ευαγγελινός αλλα και ο 83χρονος κ.Γιώργος 82και όχι μόνο...

euaggelinos-mixelis-o-kefalonitis-pou-aristeuse-stis-panellinies
Ο Ευαγγελινός Μιχελής από τα Δενδρινάτα Πυλάρου της Κεφαλονιάς που  αρίστευσε στις Πανελλήνιες και εκπληρώνει το μεγάλο του στόχο, 
που ήταν η Ιατρική Σχολή Αθηνών. 
Ένα παιδί γεμάτο όνειρα που δουλεύει στη ρεσεψιόν τουριστικής επιχείρησης 
για να βγάλει το χαρτζιλίκι του για το καλοκαίρι!
Ο Ευαγγελινός Μιχελής, είναι αυτό που λέμε … λαμπρός νέος! 

Διότι δεν είναι μόνο η εντυπωσιακή επίδοσή του στις Πανελλήνιες, που τον φέρνουν πρώτο στο Νομό Κεφαλονιάς και στις καλύτερες επιδόσεις σε όλη 
την Ελλάδα, είναι και ο τρόπος που σκέφτεται, που μιλάει και ενεργεί! 
Αρίστευσε στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, συγκεντρώνοντας 19,376 μόρια, 
που τον βάζουν από τους πρώτους στην Ιατρική Σχολή Αθηνών 
(αποτελεί την επιλογή του)
- Ο Ευαγγελινός δουλεύει στην ρεσεψιόν τουριστικής επιχείρησης για 
να βγάλει το χαρτζιλίκι του για το καλοκαίρι! 
- Έμαθε ότι αρίστευσε εν πλω! 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το πώς έμαθε τον βαθμό του στις Πανελλήνιες
...βρισκόμουν με φίλους στο καράβι της επιστροφής από διακοπές στην Πάρο. Ψάχναμε στο ίντερνετ , όμως είχε πέσει η σελίδα του Υπουργείου. 
Είχαμε το τηλέφωνο μία καθηγήτριας και μας είπε τα ευχάριστα νέα εν πλω. Μάλιστα όλοι όσοι είχαμε πάει διακοπές περάσαμε και ήταν η καλύτερη 
κατάληξη για τις διακοπές μας... λέει και...
παραδέχεται ότι ειδικά τον τελευταίο καρό διάβαζε 
πολλές ώρες της ημέρας 
«Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πέρυσι διάβαζα 2-3 ώρες το πολύ την ημέρα. 
Φέτος ξεκίνησα με 4-5 ώρες αρχικά, αλλά μετά από τον Μάρτιο διάβαζα 
7-9 ώρες την ημέρα». 
Ο Ευαγγελινός, έχει έναν καλό λόγο για όλους όσους τον στήριξαν 
σε αυτή την προσπάθειά του. 
...ήμασταν μια πολύ δεμένη παρέα στο σχολείο στο Γενικό Λύκειο Σάμης 
που ήμασταν σαν μια οικογένεια . Στη Σάμη είμαστε πιο κοντά ο ένας με 
τον άλλο, πιο δεμένοι,συμπληρώνει! 
Φυσικά με στήριξε η οικογένειά μου που είμαστε 8 αδέλφια συνολικά, 
εγώ είμαι ο μεγαλύτερο. Με στήριξαν επίσης οι καθηγητές μου, που πολλές φορές και εκτός μαθήματος μας βοηθούσαν αφιλοκερδώς και με στήριξε 
με την αγάπη του και ο κόσμος της περιοχής μου και αυτό το 
ένιωσα πραγματικά. 
Ένα αληθινό ενδιαφέρον.

- Οι βαθμοί του Ευαγγελινού ζαλίζουν… 
Έκθεση 18,8
Βιολογία 19
Φυσική 20
Χημεία 19,8! 
-Είναι εγγεγραμμένος στην Φιλαρμονική Σάμης της ΚΕΔΗΚΕ 
«Θέμος Αμούργης», στον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίας Ευφημία «Το Φανάρι», 
ενώ βοηθούσε τα παιδιά το συλλόγου στο σκάκι! 
«Το όνειρο μου είναι να κάνω μία καινοτομία. Να προχωρήσω λίγο παραπέρα. 
Σε κάποιο εργαστήριο, σε κάποια ερεύνα» 
-Το μήνυμά του σε όσους πέρασαν, αλλά και σε όσους δεν πέτυχαν τους 
στόχους τους. 
«Συγχαρητήρια σε όσους πέρασαν και σε όλα τα παιδιά που πέρασαν αυτή 
την διαδικασία και πέτυχαν σε σχολές. 
Οσοι δεν πέτυχαν να μην απογοητεύονται, είναι μία προσπάθεια δική τους 
και μπορεί τώρα μην πέρασαν εκεί που ήθελαν, αλλά αν συνεχίσουν να προσπαθούν θα έχουνε ευκαιρία να κεφαλαιοποιήσουν την προσπάθεια 
στο μέλλον».
[...] http://www.inkefalonia.gr

Πήρε απολυτήριο Γυμνασίου σε ηλικία 83 ετών - Ο πατρινός Γιώργος Μελίστας αποτελεί παράδειγμα για όλους - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Πήρε το πτυχίο του από το Σχολείο Δευτερης Ευκαιρίας Πάτρας
Ο Γιώργος Μελίστας απο την Πάτρα που στα 83 του χρόνια πήρε 
απολυτήριο επιπέδου Γυμνασίου, από σχολείο δεύτερης ευκαιρίας
Ο Παγκόσμιος Πόλεμος και ο εμφύλιος δεν του επέτρεψαν να ολοκληρώσει τη βασική εκπαίδευση, τα χρόνια πέρασαν όμως 
η αγάπη του για τα γράμματα ήταν μεγάλη. 
Διαρκώς σκεφτόταν πως ήθελε να το κάνει. 
Και η ευκαιρία του δόθηκε από το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας.
Ο κ. Γιώργος είχε πολύ καλές σχέσεις και με όλους τους συμμαθητές του, μιας και οι οκτώ δεκαετίες ζωής του, του έχουν δώσει τεράστιες εμπειρίες.
Το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας δίνει σε ανθρώπους που δεν έχουν τελειώσει τη βασική εκπαίδευση, πτυχίο τρίτης γυμνασίου. 
Ο κ. Γιώργος είναι ένας δραστήριος άνθρωπος παρά τα 83 του χρόνια. 
Μάλιστα συμμετέχει ακόμη και σε θεατρική ομάδα. Επόμενος στόχος στο μυαλό του, είναι να συνεχίσει τις σπουδές του. 
Όπως είπε χαρακτηριστικά, "ο επόμενος στόχος τώρα είναι πώς να πήγαινα 
πιο πάνω ακόμα και βλέπουμε..."
Ο κ. Μελίστας αποτελεί παράδειγμα προς μίμιση για πολλούς 
ανθρώπους που θα ήθελαν να βελτιώσουν το γνωστικό τους επίπεδο. Όσοι θέλουν να συμμετέχουν στον νέο κύκλο σπουδών του σχολείου 
δεύτερης ευκαιρίας, μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους στις 
εγκαταστάσεις του σχολείου, στην οδό αχαϊκής Συμπολιτείας 20 
στο Ζαβλάνι στην Πάτρα, κατά τις απογευματινές ώρες.
Οι πρώτοι των πρώτων τoυ Νομού Ηλείας
είναι :

- Η Πατσού Σοφία από το Βαρθολομιό,

μαθήτρια του ΓΕΛ Βαρθολομιού (Μουσικό Σχολείο) συγκέντρωσε 19.168 
μόρια στη θετική κατεύθυνση, βαθμολογία που την καθιστά πρώτη μεταξύ 
των πρώτων στο νομό Ηλείας. 
Πρώτη επιλογή της η Σχολή Μηχανικών Αεροπορίας. 
Η Σοφία Πατσού κατάγεται από αγροτική οικογένεια.
«Θέλω να ευχαριστήσω του γονείς μου και την αδελφή μου καθώς και 

τους καθηγητές και την προπονήτριά μου την κυρία Μαρία Σωτηρακοπούλου. 
Με την δική τους βοήθεια πέτυχα αυτό το αποτέλεσμα. 
Ελπίζω να περάσω στην Σχολή Μηχανικών Αεροπορίας», δήλωσε γεμάτη 
χαρά και περηφάνια η Σοφία.
FOTEINOY DHMHTRA
- Η Φωτεινού Δήμητρα, 19.126 μόρια, ΓΕΛ Πελοπίου
Είμαι παραπάνω από ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, γιατί βλέπω 

τους κόπους μου να ανταμείβονται. Είμαι κατεύθυνση θετικών σπουδών 
και στόχος μου ήταν η ιατρική. Σίγουρα δεν είναι μια εύκολη διαδικασία.
Χρειάζεται επιμονή και συνεχή προσπάθεια και προφανώς οι θυσίες είναι αναπόφευκτες. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές και την οικογένειά μου 

για τη στήριξη και τη βοήθειά τους, που ήταν πολύτιμη και εύχομαι συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά.

MHTSELOS DHMHTRHS
- Ο Δημήτρης Μητσέλος, 19.023 μόρια, 1ο ΓΕΛ Πύργου
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, γιατί νιώθω ότι 

ανταμείφθηκαν οι κόποι και οι προσπάθειες των τελευταίων χρόνων.
Συμπαραστάτες σε αυτόν τον αγώνα ήταν η οικογένεια μου, αλλά 

και οι καθηγητές μου, που τους ευχαριστώ και τους είμαι ευγνώμων!
Όσον αφορά την σχολή δεν έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά 

πιστεύω ότι θα πάρω την καλύτερη δυνατή απόφαση για 
το μέλλον μου.
TEMPONERA MELINA
- Η Μελίνα Τεμπονέρα, 18.556 μόρια, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας

Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. 

Σε ορισμένα μαθήματα περίμενα μεγαλύτερο βαθμό ενώ σε 
άλλα μικρότερο. Ίσως περίμενα να γράψω λίγο παραπάνω. 
Στόχος μου είναι η ιατρική, αλλά για να επιτευχθεί αυτός 
ο στόχος πρέπει οι βάσεις να πέσουν αρκετά, γι' αυτό και 
δεν είμαι απολύτως ικανοποιημένη.
Ωστόσο ήταν ένας αρκετά κάλος βαθμός και μπορώ να έχω αρκετές 
άλλες επιλογές αν δεν περάσω στην ιατρική.

KOYFOLIA DHMHTRA
- Η Κουφωλιά Δήμητρα, 18.529 μόρια, ΓΕΛ Κρεστένων
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα και πιστεύω ότι πέτυχα 

τον στόχο μου! 
Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που όλο αυτό το διάστημα στάθηκαν 
δίπλα μου κι με υποστήριξαν.
ARBANITHS KOSTAS
- Ο Αρβανίτης Κωνσταντίνος, 17.801 μόρια, ΓΕΛ Βαρθολομιού
Στοχεύω στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου και 

θεωρώ πως θα υλοποιήσω τις προσδοκίες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου