Σελίδες

Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Human...

Φωτογραφία της Αγγελικη Λιακου.
...χαρισμένο στους απλούς πυροσβέστες, αστυνομικούς, στρατιώτες, 
στα παιδιά του ΕΚΑΒ στους εθελοντές, στους ψαράδες... 
Ιδιαίτερα σε...ΜΕΝΑ την φιλοκατήγορο καναπεδάκια που έβλεπα τα 
γεγονότα στην smart tv μου και έχω άποψη για όλα... !!!!
...όταν οι αντοχές και οι ανοχές αδυνατούν να καρτερούν, οι πληγές πολλαπλασιάζονται και.... καταστρέφουν ό,τι όμορφο υπάρχει !! 
Μπορεί να είμαι ανόητος
Μπορεί να είμαι τυφλός
Σκέφτοντας ότι μπορώ να δω μέσα από αυτό
Και να δω τι είναι από πίσω
Δεν έχω τρόπο να το αποδείξω
Γι'αυτό ίσως λέω ψέματα
Αλλά είμαι απλά άνθρωπος στην τελική
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη
Και τι βλέπεις;
Το βλέπεις πιο καθαρά
ή είσαι εξαπατημένος
σε αυτό που πιστεύεις;
Επειδή είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Είσαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Κάποιοι άνθρωποι έχουν αληθινά προβλήματα
Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τύχη
Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορώ να τα λύσω
Κύριε, Παράδεισοι επάνω!
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Μην ζητάς την γνώμη μου
Μην μου ζητάς να πω ψέματα
Και μετά να παρακαλέσω για συγχώρεση
Που σε έκανα να κλάψεις
Που σε έκανα να κλάψεις
Επειδή είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Είσαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Κάποιοι άνθρωποι έχουν αληθινά προβλήματα
Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τύχη
Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορώ να τα λύσω
Κύριε, Παράδεισοι επάνω!
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Είμαι μόνο άνθρωπος
Κάνω λάθη
Είμαι μόνο άνθρωπος
Μόνο αυτό χρειάζεται
για να με κατηγορήσεις
Μην με κατηγορείς
Επειδή δεν είμαι ούτε προφήτης ούτε μεσσίας!
Θα πρεπε να ψάξεις κάπου υψηλότερα
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς
Είμαι μόνο άνθρωπος στην τελική
Κάνω ό,τι μπορώ
Είμαι απλά ένας άντρας
Κάνω ό,τι μπορώ
Μην με κατηγορείς
Μην με κατηγορείς.
Ένα υπέροχο τραγούδι ο αγγλικός στίχος υπάρχει στο βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου