Σελίδες

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

...περί τού....«Άκου να σου πω Αλέξη, τώρα που έθαψα τους νεκρούς μου»

Φωτογραφία της Barbara Voukaki.









Η αγάπη όλων σας είναι συγκινητική. 
Ο τρόπος που ο καθένας χωριστά αλλά και όλοι μαζί σταθήκατε στον Γρηγοράκη, στην Εβιτούλα και στον Ανδρεούλη μου που δεν τα κατάφεραν, αλλά και σε μένα που έμεινα πίσω για να τα ζήσω όλα αυτά, δείχνει πόση αγάπη υπάρχει γύρω μας και με βοηθάει να φανώ δυνατή.
Εύχομαι σε όλους σας να ζείτε την κάθε ημέρα σας, νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα έχετε, αγαπώντας βαθιά και έχοντας στο μυαλό σας ότι όλα γίνονται για κάποιο σκοπό. 
Αυτόν καλούμαστε να εκπληρώσουμε και αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει τίποτα...
Σας ευχαριστώ όλους θερμά και σας στέλνω ευχές για όλα τα καλά στη ζωή σας.
Ο Γρηγόρης, η Εβιτα και ο Ανδρέας μου θα πρέπει να είναι υπερήφανοι που είχαν τέτοιους φίλους, 
όπως είμαι και εγώ που σας έχω....
Barbara Voukaki
η εικόνα προφίλ της Barbara Voukaki


Προσπαθώ να μοιάσω στην κορούλα μου που ήταν πάντα μαχήτρια και κατάφερνε να το αποδεικνύει με κάθε τρόπο. Ξέρω ότι ο Γρηγόρης θα έκανε ό,τι καλύτερο για να σωθούν. Το ότι δεν τα κατάφερε ήταν απλά θέληση του Κυρίου. Ακούω στα αuτιά μου την γλυκά τρεμάμενη φωνούλα του Ανδρέα: Φοβάμαι μανούλα, ανησυχώ πολύ, θα φανώ δυνατός αλλά εσύ μην έρθεις μαμά. Θέλω να μην έρθεις, είναι όλα κλειστά, δεν θα τα καταφέρεις".

"Προσπάθησα να φτάσω κοντά τους, τέσσερις ώρες προσπαθούσα με κάθε τρόπο να πλησιάσω. Όταν εγκατέλειψα την προσπάθεια σκεπτόμενη ότι θα ήταν καλύτερα να μην κινδυνεύσω κι εγώ, ώστε να μπορώ να βοηθήσω αν χρειαστεί. Δεν έχω λόγια. Όταν θα καταφέρω να αναγνωρίσω και τα αγόρια μου -γιατί ο κρατικός μηχανισμός και σε αυτό έχει χάσει τον μπούσουλα- θα σας πω με βεβαιότητα ότι έχασα τα πάντα. Να αγκαλιάζετε τα παιδιά σας κάθε μέρα".

Καταπατημένη δασική έκταση το οικόπεδο όπου πέθαναν 27 άνθρωποι στο Μάτι
*ΦΩΤΟ*Πηγή: (Eurokinissi/ΜΠΟΛΑΡΗ ΤΑΤΙΑΝΑ )
Η ιστορία με την Αννίτα Π. και την επιστολή για λογαριασμό της χαροκαμένη γυναίκας που έχασε τα δύο παιδιά της και το σύζυγο στην πυρκαγιά στο Μάτι, συνιστά την κορύφωση (λέτε να υπάρξει και χειρότερο; Τίποτα δεν αποκλείεται με την αθλιότητα των ελληνικών ιστότοπων και των επικοινωνιολόγων των κομμάτων) της αθλιότητας, της σκύλευσης νεκρών και της χρησιμοποίησης ακόμα και της οδύνης και του πόνου φίλων για πολιτική σπέκουλα και εκμετάλλευση.
Η Ελενα Ακρίτα με ανάρτησή της στηλιτεύει τη στάση των ΜΜΕ, που «ενθουσιωδώς» (γιατί άραγε;) αναπαράγουν την επιστολή χωρίς να τηρούν τη στοιχειώδη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Αλήθεια πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος;
Συγκεκριμένα, η Έλενα Ακρίτα γράφει στην ανάρτησή της:
«Μια επιστολή που αρχίζει «Άκου να σου πω Αλέξη τωρα που έθαψα τους νεκρούς ΜΟΥ» υπογράφεται από κάποιαν ‘Αννίτα Π.’ 
Συνεπώς το κείμενο που αναπαράγεται ενθουσιωδώς από τα ΜΜΕ είναι ανώνυμο. Και μην πουν μερικοί ‘η αποστολέας είναι σύζυγος του τάδε ή του δείνα’. Η έλλειψη υπογραφής καθιστά το κείμενο αναξιόπιστο τέλος. Δηλαδή όποιος στέλνει κάτι κι υπογράφει Θανάσης Κ και Μαιρούλα Β εμείς το δημοσιεύουμε ελαφρά τη καρδία; Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε».
Η Βαρβάρα Βουκάκη για την επιστολή «Ακου να σου πω Αλέξη»:
Υπάρχουν κείμενα που έχουν αναρτηθεί χωρίς την έγκρισή μου
[...]Εδώ και δύο μέρες έχει ξεσπάσει ένας «διαδικτυακός» πόλεμος γύρω από την επιστολή με τον Μπ. Παπαπαναγιώτου να μην επιβεβαιώνει αλλά ούτε και να διαψεύδει πως η Αννίτα Π. είναι σύζυγός του. Χθες το απόγευμα, με μήνυμά του στο twitter έγραψε: «Απολύτως καμία σημασία δεν έχει -επί της ουσίας- αν είναι ή όχι σύζυγός μου».
Η καλύτερη απάντηση για το θέμα δόθηκε μέσω facebook από τη γνωστή δημοσιογράφο Ελενα Ακρίτα: «Μια επιστολή που αρχίζει "Ακου να σου πω Αλέξη τώρα που έθαψα τους νεκρούς ΜΟΥ", υπογράφεται από κάποιαν "Αννίτα Π." Συνεπώς το κείμενο που αναπαράγεται ενθουσιωδώς από τα ΜΜΕ είναι ανώνυμο. Και μην πουν μερικοί "η αποστολέας είναι σύζυγος του τάδε ή του δείνα". Η έλλειψη υπογραφής καθιστά το κείμενο αναξιόπιστο, τέλος. Δηλαδή όποιος στέλνει κάτι κι υπογράφει Θανάσης Κ και Μαιρούλα Β εμείς το δημοσιεύουμε ελαφρά τη καρδία; Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε;»

Σε κάθε περίπτωση, είναι ή δεν είναι σύζυγος Παπαπαναγιώτου, ποσώς ενδιαφέρει. Αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι πρόκειται για μια αθλιότητα.
Φωτογραφία της Barbara Voukaki.

Βαρβάρα Βουκάκη:
Όλες αυτές τις μέρες  μας έχει συγκινήσει το πραγματικό ενδιαφέρον συγγενών, φίλων αλλά και 
απλού κόσμου για το οικογενειακό μας δράμα και τον άδικο χαμό των αγαπημένων μας, 
Γρηγόρη, Εβίτας και Ανδρέα. Από την πρώτη στιγμή, όλοι προσφέρθηκαν να βοηθήσουν με ότι και όπως μπορούσαν και όλοι με αγκάλιασαν με πραγματική αγάπη ζητώντας μου  να κάνουν ότι θα μπορούσαν για να βοηθήσουν.Σήμερα, λίγες μέρες μετά, θα ήθελα με τη σειρά μου να ζητήσω και εγώ κάτι. Μια παράκληση σε όλους εσάς τον απλό κόσμο, τους φίλους αλλά και τα ΜΜΕ, ηλεκτρονικά και έντυπα. Θα σας παρακαλέσω να μην αναδημοσιεύετε απόψεις, περιγραφές και άλλα κείμενα που δεν προέρχονται από εμένα και μιλούν εξ ονόματός μου ή της οικογένειάς μου. Θα ήθελα όπως όλοι σεβαστήκατε την παράκλησή μας για μη δημοσιοποίηση προσωπικών στιγμών ή την τελετή της ταφής των αγαπημένων μας, το ίδιο να κάνετε και στη συνέχεια με οτιδήποτε σχετικό στο οποίο θα θέλατε να αναφερθείτε αναφορικά με τον χαμό της οικογένειάς μου. 
Θα ήθελα να σεβαστείτε αυτή μου την παράκληση και να αποσύρετε πιθανά κείμενα ή αναρτήσεις που μας αφορούν άμεσα ή έμμεσα και δεν έχουν αναρτηθεί με την έγκρισή μου. Για μένα αυτή 
η σιωπή σας θα είναι αρωγός και ένδειξη συμπαράστασης στο προσωπικό μου δράμα. 
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους.
NEEΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
*ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ  1.8.2018 3.26μεσημέρι
Η δημοσίευση...

Το παίζεις ψευτόμαγκας γιατί υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ – πολίτες – πολιτικοί που περιμένουν, ως είθισται από αρχαιοτάτων χρόνων, να ταφούν οι νεκροί τους για να σου απαντήσουν. Υπάρχουν δημοκράτες που περιμένουν να καταλαγιάσει ακόμα κ ο θυμός τους πριν σου απαντήσουν.
Οι δικοί μου νεκροί, ότι απέμεινε από το κορμάκι τους, βρίσκονται πια στο χώμα… για πάντα.
Άκου λοιπόν Αλέξη,
Από σήμερα εσυ κ οι όμοιοί σου είστε εχθροί μου.
Προσωπικοί εχθροί μου, όχι της χώρας. Δικοί μου εχθροί.

ΟΧΙ γιατί είπες τερατώδη ψέμματα σ έναν βασανισμένο λαό για να αρπάξεις 
την εξουσία
ΟΧΙ γιατί έριξες τη χώρα στο γκρεμό την ώρα που απέφευγε το χείλος του
Όχι γιατί μου πρότεινες το βράδυ των εκλογών από το μπαλκόνι σου, ή να με τελειώσεις ή να σε τελειώσω
ΟΧΙ γιατί έκανες στροφή στον «κυβερνητισμό» !!! 

360ο μοιρών στροφή, μόνο αυτή έμαθες στο Πολυτεχνείο
ΟΧΙ γιατί μισείς τη μεσαία τάξη που σε γέννησε και σε εξέθρεψε κηφήνα – αμπελοφιλόσοφο
ΟΧΙ γιατί συνθλίβεις κάθε παραγωγική δύναμη που σπρώχνει τη χώρα προς 

τα πάνω
ΟΧΙ γιατί ελέγχεις όλες τις διακριτές εξουσίες ως άλλος δικτατορίσκος
ΟΧΙ γιατί μισείς την ελεύθερη γνώμη και προσπαθείς συνειδητά για την 

εξόντωση όσων διαφωνούν
ΟΧΙ γιατί έδωσες σύνθημα στα φιλαράκια σου για πλιάτσικο στη δημόσια ζωή 

της χώρας
ΟΧΙ γιατί πουλάς Τιμαλφή – Ιερά κ Όσια και γίνεσαι ο ικανότερος σφουγγοκωλαριος όλων των εποχών
ΟΧΙ γιατί χαϊδεύεις τη βία κ τους νταβαντζηδες της για να γαλουχήσεις με δηλητήριο τη νέα γενιά
ΟΧΙ γιατί με αναγκάζεις να φυγαδεύσω τα παιδιά μου από τη χώρα
ΟΧΙ γιατί άφησες ανθρώπους να καούν στο βωμό της ασχετοσύνης σου
Αλλά γιατί ….
μ έκανες να ντρέπομαι για τον τρόπο που μεγάλωσα στο σπίτι ενός αριστερού ΕΑΜίτη που, αμούστακος ακόμη, έτρεξε πίσω από τον Άρη. Πίστεψε σ έναν καλύτερο – δίκαιο κόσμο… πολέμησε … έχασε … διδάχτηκε.
Ντρέπομαι να πω αυτό που άλλοτε καυχιόμουν και ηλπιζα να το διδάξω στα παιδιά μου, τώρα που μεγαλώνουν σ έναν στρεβλό κόσμο.
Ντρέπομαι να πω πως έχω ήθος, ηθική, ανθρωπιά, αλληλεγγύη, ταπεινότητα, αξίες της αριστεράς με τις οποίες πορεύτηκα κ έγινα 50 χρόνων.
Για να έρθεις εσύ και να ντραπώ. Πολύ. 

Και να μην ξέρω τι να πω στα παιδιά μου.
Ξέρεις Αλέξη;
Υπήρξαν μεγάλοι Έλληνες πολιτικοί που μαζί, με τον πατέρα μου κ όσους έζησαν εμφύλιο, έκατσαν και έφτιαξαν μια δημοκρατία. Με κόπο κ πόνο είναι η αλήθεια … Μια δημοκρατία που σου επέτρεψε να εκλεγείς, εσυ και οι όμοιοί σου.
Και ήρθες για να ανασύρεις από την ψυχή του Έλληνα τα πιο ταπεινά του ένστικτα, αυτά που μπορείς να αναγνωρίσεις καλά και να τα ελέγξεις.
Εμφύλιος λοιπόν;
Τελείωσες την κοινή λογική, θα τελειώσεις και τη δημοκρατία;
Σε μια ύστατη προσπάθεια να καταλαγιάζω το θυμό μου και να φανώ αντάξια 
του δημοκράτη πατέρα μου, σου ζητώ εκλογές. 
Τώρα, όχι όποτε σε βολέψει.
Να κριθείς δημοκρατικά από το λαό. Για τις προθέσεις, τις πράξεις, τα λάθη 
κ τις παραλείψεις σου. Για την κυβέρνηση σου. Για τους συνεργάτες σου.
Δημοκρατικά από το λαό.

Αλλιώς, δεν μου αφήνεις άλλο περιθώριο από την προτροπή σου: ή να με τελειώσεις ή να σε τελειώσω.
Από σήμερα εχθρός μου λοιπόν, ο ΠΘ της χώρας μου. 

Προσωπικός εχθρός μου.
Το οφείλω. Στα δυο ξανθά αγγελούδια που έθαψα σήμερα.
Το οφείλω. 

Στο τελευταίο άδειο βλέμμα της ΜΑΝΑΣ τους, πριν αποσυρθεί από τα εγκόσμια για πάντα.
Αννίτα Π.
Ντροπιασμένη
Αηδιασμένη
Άοπλη στρατιώτης της δημοκρατικής λογικής

Η κηδεία της 13χρονης Εβίτας, του 11χρονου Ανδρέα και του πατέρα τους Γρηγόρη, 
που έχασαν τις ζωές τους στη φονική φωτιά, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 
μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, σύμφωνα με την επιθυμία της οικογένειας.

φωτό από i-rena...

...άκουσα...και διάβασα πρίν λίγο..ξημερώματα...3.39....31.7.18 Τρίτη
Η τραγική μητέρα Βαρβάρα Βουκάκη, οργισμένη μέσα στο πόνο της, ζητά με επιστολή στα ΜΜΕ να μην αναπαράγουν τη δήθεν επιστολή της συμμορίας του Κούλη Μητσοτάκη που παρουσιάζεται ως δική της με τίτλο: «Άκου να σου πω Αλέξη...»! Αναμένεται παρέμβαση του εισαγγελέα...
Η Αννίτα Π., η οποία εμφανίζεται ως συγγραφέας οργισμένης επιστολής στον πρωθυπουργό, είναι η σύζυγος του δημοσιογράφου, συμβούλου επικοινωνίας του Κυριάκου Μητσοτάκη, Μπάμπη Παπαπαναγιώτου.

Τρισεύγενη Κανελλοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου