Tο καλοκαίρι του 2011,έγινε η ένταξη στο Περιφερειακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ
( με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση) το έργο: «Βελτίωση της οδού Γύθειο-Αρεόπολη-Γερολιμένας κατά τμήματα», συνολικού προϋπολογισμού δαπάνης 13.203.000 € (πριν τη δημοπράτηση και την αφαίρεση της έκπτωσης ).
Την ευθύνη του έργου έχει η Περιφέρεια Πελοπονήσσου
Σημαντική λύση για την ασφαλή κίνηση οχημάτων στον άξονα Γύθειο-Αρεόπολη-Γερολιμένας.
Συγκεκριμένα:
Τμήμα 1. Περιοχή Κόμβος Μαραθέας έως διασταύρωση προς Βαθύ. Μήκος κύριας οδού 2,25 χλμ. Μήκος Δευτερευουσών οδών: 0,25 χλμ.
Τεχνικά έργα: Άνω διάβαση οδού τεμάχιο 1.
Τμήμα 2. Τέρμα οικισμού «Χωσιάριο» έως περιοχή διασταύρωσης προς «Βαχό». Μήκος κύριας οδού: 4,ο χλμ. Μήκος δευτερευουσών: 0,5 χλμ. Ισόπεδοι κόμβοι: 3
Τμήμα 3. Διασταύρωση προς Κότρωνα μέχρι είσοδο οικισμού «Καλού» της οδού Αρεοπόλεως - Πύργου Διρού. Μήκος κύριας οδού: 1,5 χλμ.
Τμήμα 4. Περιοχή οικισμού «Τριανταφυλλιά». Μήκος κύριας οδού: 0,5 χλμ.
Εχουν περάσει πάνω από τέσσερα χρόνια και το έργο δε λέει να τελειώσει, παρότι έχουν γίνει αρκετές πληρωμές, καθώς και εντάξεις νέων έργων.
Στο έργο «Βελτίωση της οδού Γύθειο-Αρεόπολη-Γερολιμένας κατά τμήματα», η ανάδοχος Κοινοπραξία «ΚΑΣΤΑΤ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ, ΑΤΕ - ΑΤΛΑΣ, ΑΤΕΒΕ-ΧΩΡΟΤΕΧΝΙΚΗ ΑΤΕ» ζήτησε παράταση του χρονοδιαγράμματος του έργου.
Η αρχική τεχνικο-οικονομική μελέτη δεν ήταν πλήρης. Χρειάστηκε να προστεθούν νέα έργα για την αντιμετώπιση των αναγκών, που δεν είχαν αντιμετωπιστεί στην αρχική μελέτη.
Όπως:
α) εξασφάλιση της εδαφικής ζώνης για την κατασκευή του δρόμου , μέσω αγοράς γης ή απαλλοτριώσεων σε κάποια τμήματα και
β) η μεταφορά δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας, εκεί που θα κατασκευαζόταν νέος δρόμος.
Συν η δαπάνη για την παρακολούθηση από υπάλληλο της αρχαιολογίας των εκσκαφών
. Έτσι η αρχική δαπάνη αυξήθηκε σε 14.385.042 ευρώ περίπου 10% συνολική επιβάρυνση, και έχουμε δρόμο μπροστά μας για να παραδοθεί! Θα μας πει κάποιος από την Περιφέρεια γιατί επιτέλους τόσες καθυστερήσεις;
Τις ΠΤΑΙΕΙ;
manivoice.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου