Σελίδες

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

...μπορεί να υπάρχουν αρκετά πράγματα στα οποία διαφέρουμε, υπάρχουν όμως και πολλά στα οποία μοιάζουμε...

Αποτέλεσμα εικόνας για παραπληγικος
Είμαι άνθρωπος με αναπηρία. 
Όταν με βλέπεις νομίζεις ότι διαφέρω πολύ από σένα. 
Μπορεί να έχεις δίκιο.
Κάποια είναι για μένα διαφορετικά από ότι είναι για σένα. 
Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να κάνω απλά πράγματα όπως να φτιάξω 
έναν καφέ. Πολλές φορές χρειάζεται να εφεύρω νέους τρόπους για να κάνω πράγματα που συνήθως γίνονται κάπως συγκεκριμένα 
Κάποιες φορές πρέπει να εξηγώ στους άλλους πράγματα που εσύ δεν 
χρειάζεται να εξηγήσεις 
Μου παίρνει χρόνο να βοηθήσω τους άλλους να μη νιώθουν αμήχανα 
όταν είμαι κοντά τους ενώ εσύ μάλλον δεν θα χρειαστεί να το κάνεις.
Όμως ξέρεις κάτι μπορεί να υπάρχουν αρκετά πράγματα στα οποία 

διαφέρουμε, υπάρχουν όμως και πολλά στα οποία μοιάζουμε
Γι αυτό αγαπημένε μου συνάθρωπε 

*την άλλη φορά που θα με συναντήσεις 
μην υποθέσεις τι θέλω, πως νιώθω, τι χρειάζομαι. 
Ρώτησε με και άκου με προσοχή την απάντηση. 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
μην βιαστείς να με βοηθήσεις ρώτα με πρώτα τη βοήθεια χρειάζομαι. 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
μην προσπαθείς να με κάνεις χαρούμενο γιατί τότε πείθομαι ότι με 
θεωρείς δυστυχισμένη, ενώ εγώ δεν νιώθω έτσι. 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
ρώτησε με τι μπορώ αντί να υποθέτεις τι δεν μπορώ. 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
μίλα μου με τόλμη και καθαρότητα όπως μιλάς με κάθε ενήλικα. 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
ρώτησε με για αρχή πώς πέρασα τη μέρα μου και όχι τι πάθανε 
τα πόδια μου θα στο πω κι αυτό δεν έχω θέμα απλά θέλω να είμαι 
σίγουρος ότι όταν με κοιτάζεις δεν βλέπεις μόνο το καροτσι 
*Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις 
αξιοποίησε την ευκαιρία ώστε να με γνωρίσεις, ίσως να είναι για μας 
μια ευχάριστη έκπληξη!
Σωματείο Παραπληγικων
Αποτέλεσμα εικόνας για παραπληγικος
φωτό απο i-rena - google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου