Σελίδες

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

...στις 5.30 τα ξημερώματα για να παω να τη συναντήσω και δεν με αφήνει εύκολα να φύγω από κοντά της....

Image: Your first day on in-center hemodialysis
Αγαπητοί μου φίλοι
τα τελευταία πέντε χρόνια όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι βγαίνω με μια 
που με ταλαιπωρεί μεν αλλά με κρατάει και ζωντανό δε.
Με αναγκάζει να ξυπνάω στις 5.30 τα ξημερώματα για να παω να 
τη συναντήσω και δεν με αφήνει εύκολα να φύγω από κοντά της.
Μου έμαθε όμως πόσο απλή είναι η Ζωή και να μην κρατάω κακία σε κανένα 
και για τίποτα. 
Με έμαθε να εκφράζω ότι νιώθω και να μην κρατάω τίποτα μέσα μου, 
με ξενάγησε στην Αγάπη και τη δύναμη της ψυχής. 
Με έμαθε να κάνω έρωτα με τον πόνο και να τον μετατρεπω σε δημιουργία.
Αυτή λοιπόν η θηλυκή συνοδοιπόρος είναι η ΑΙΜΟΚΆΘΑΡΣΗ που συμβιωνω μαζί της.


This is probably the weirdest thin I've pinned...does not make it less great
Αγαπητοί μου ας είμαστε λίγο πιο κοντά με τον εαυτό μας και το ΕΜΕΙΣ.
Αύριο ίσως να μην έχουμε τη δυνατότητα σήμερα όμως μπορούμε.
Την αγάπη μου σε όλους!
 

"Ευαίσθητος Παρατηρητής" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου