Σελίδες

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Πέθανε ο δημοσιογράφος Μάνος Αντώναρος

efuge-apo-ti-zwi-o-dimosiografos-manos-antwnaros
 Κατέληξε αργά το μεσημέρι σήμερα Παρασκευή ο δημοσιογράφος 
Μάνος Αντώναρος, στον Ευαγγελισμό όπου νοσηλεύονταν προσβεβλημένος 
από το βακτήριο της λεγιονέλλας...έδωσε μια ακόμη «άνιση μάχη».
Το θαύμα, στο οποίο όλοι ήλπιζαν, δεν έγινε και ο Μάνος Αντώναρος άφησε 
την Παρασκευή την τελευταία του πνοή.
Ο Μάνος Αντώναρος είχε εργαστεί ως αρθρογράφος στις εφημερίδες 
Ελεύθερος Τύπος, Εθνος, Βραδυνή, Εξπρες, Κέρδος, Αθλητική Ηχώ και 
σε περιοδικά, ενώ υπήρξε από τα ιδρυτικά μέλη του Αθήνα 9.84.
Είχε υπάρξει διευθυντής στο Κανάλι-5 και παραγωγός στον ΑΝΤ1 Radio 
και στον Alpha.
Στην τηλεόραση εργάστηκε κατ αρχάς στην παραγωγή ειδήσεων του 
κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, διευθυντής προγράμματος στον ΣΚΑΙ, διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων του MEGA, παρουσιαστής 2 εκπομπών στο 
Seven-X και συντονιστής στο δορυφορικό πρόγραμμα της ΕRT-SAT.
Είχε δύο παδιά, την Αθηνά και τον Αρχέλαο.
Φωτογραφία του Manos Antonaros.

...και από τον αδελφό του...
Με ανείπωτο πόνο στη καρδια μου αποχαιρετώ σήμερα το μονάκριβο και πολυαγαπημένου μου αδελφό, τον Μανο. Μας είπε αντίο σήμερα το.μεσημέρι μετα απο μια ανιση μαχη 20 ημερών. Χάνω τον ανθρωπο που μεγαλώσαμε μαζι στη κρεββατοκαμαρα της οδού Φορνέζη, που παίζαμε πόλεμο με πλαστικά σπαθια στη πίσω βεραντούλα της μονοκατοικίας μας, που μαλλώναμε και μονιαζαμε. Που μπήκαμε κι οι δυό στη δημοσιογραφία -- από άλλα μετερίζια. Εκείνος μποέμ δημιουργικός με μοναδική πέννα και άφθαστες σύγχρονες φρεσκες ιδεες. Λατρευτός στις παρέες, με χιούμορ κι αγάπη για τους ανθρώπους. Θα μου λείψεις Μανο μου. Θα μου λείψουν οι παρατηρήσεις οι υποδείξεις που μου έκανες από αγάπη. Εμένα του πιο συμβατικού. Να ήξερες πόσο σοβαρα τις έπαιρνα, να ήξερες μόνο...Πόσο θα.μου λείψουν όλα αυτά. Αλλά κυρίως εσυ που μ εβγαζες τόσο συχνά απο τη γκριζάδα της...ρουτινας μου. 
Ησουν/εισαι σπουδαίος ανθρωπος. Και γι αυτό αθόρυβος...
Evangelos Antonaros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου