Σελίδες

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Πως αντιμετωπίζουμε το Bullying...?


«Τι κάνω τώρα;;;» 
«Σε ποιον μπορώ να μιλήσω;;;» 
«Ποιος θέλει να με ακούσει;;;»
Όταν ένας συμμαθητής σου καθημερινά σε χτυπάει, σε βρίζει, σε κοροιδεύει, κάνει τα άλλα παιδιά να γελούν μαζί σου… Αυτό δεν το λέμε πλάκα
Το λέμε εκφοβισμό – bullying
Όταν βλέπω να γίνονται όλα τα παραπάνω είμαι θεατής-παρατηρητής 
του Bullying
Εάν δω να ασκείται bullying σε κάποιον συμμαθητή μου:
*Μιλάω σε έναν καθηγητή μου που εμπιστεύομαι ή σε κάποιον γονιό
*Δεν επιτρέπω με γέλια και κουβέντες να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση
*Καλώ στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056
δωρεάν και ανώνυμα, για να μιλήσω με κάποιον ψυχολόγο
ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ
Εάν δέχομαι εγώ Bullying
*Ξέρω ότι δεν φταίω σε τίποτα, και δεν εκανα κάτι για να μου 
συμπεριφερθούν με αυτό τον τρόπο
*Αποφεύγω αυτούς που το ασκούν
*Λέω με σιγουριά «ΣΤΑΜΑΤΑ!»
*Εάν συνεχίσουν φεύγω με οτυς φίλους μου, και δεν μένω μόνος
*Αν συνεχιστεί το λέω σε κάποιον καθηγητή μου που εμπιστεύομαι
*Καλώ στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056
δωρεάν και ανώνυμα, για να μιλήσω με κάποιον ψυχολόγο
Δεν υπάρχει κανένα μυστικό που να με κάνει να ντρέπομαι, 
να φοβάμαι και να μην μπορώ νακοιμηθώ τα βράδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου