Σελίδες

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

City Plaza ...Αλίκη Παπαχελά....(Επετειακό, νομίζω σαν σήμερα ήταν η επίσκεψή της...)

Αποτέλεσμα εικόνας για City Plaza
...δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν 2-3 μήνες μετά την καταπάτηση του 
City Plaza ήρθε σπίτι μου η Δέσποινα Κουτσούμπα, υποτίθεται ούσα εναντίον της καταπάτησης για να με βοηθήσει, δηλώνοντάς μου κιόλας
 ότι έχει τσακωθεί με τον άντρα της τον Παναγιώτη Σωτήρη για το θέμα μιας 
και εκείνος ήταν με την "κατάληψη", εκβιάζοντας τελικά να μην κάνω μήνυση στον Ανδρουλιδάκη, τον Γιαννόπουλο και τα λοιπά αναρχομπαναστατικά γίδια δεκανίκια του ΣΥΡΙΖΑ γιατί αλλιώς θα συσπείρωνε όλες τις αναρχοαναριστερές ομάδες εναντίον μου.
Αυτό που μου είχε, δε, δηλώσει, ήταν ότι το ζήτημα είναι πολιτικό κι εγώ δεν 
έχω πολιτικό λόγο γι αυτό να μην μιλάω θα μου λέει εκείνη τι να λέω!
Ω ναι, απόλυτα πολιτικό είναι το ζήτημα.
Είναι η αρπαγή του δημόσιου και ιδιωτικού πλούτου της χώρας ώστε αυτή 

να μετατραπεί σε φτηνό τουριστικό θέρετρο της Ευρώπης με φτηνά εργατικά χέρια προσφύγων και μεταναστών.
Κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.
(Επετειακό, νομίζω σαν σήμερα ήταν η επίσκεψή της...)

Aliki Papachela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου