Σελίδες

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Γιατί άραγε η Ακρόπολις των Αθηνών δεν συμπεριλαμβάνεται στα "επτά θαύματα του κόσμου?



 "Η απάντηση είναι απλή:
"Η Ακρόπολις των Αθηνών ξεπερνά κάθε ανθρώπινο θαύμα,αγγίζει 

τα όρια του θείου,της θεϊκής εντέλειας.Και ως εντέλεια,ήταν,είναι και 
"έσσεται ήματα πάντα",ασύγκριτη και μοναδική.
Ότι τελειότερον έχει να επιδείξη ο Ανθρώπινος Πολιτισμός.
Επάνω στον ιερό Βράχο των Αθηνών,έσμιξαν με αρμονία πρωτόφαντη 
και ανεπανάληπτη ο Λόγος,το Κάλλος,το Μέτρον."
[...] Κατά την ανέγερση του Παρθενώνα όπως αναφέρει ο Πλούταρχος στο 
«Βίος Περικλή» (13) συνέβησαν μυστηριώδη γεγονότα.
Ο αρχιτεχνίτης του Παρθενώνα Μνησικλής, έπεσε από το ικρίωμα ανέγερσης 
του ναού από μεγάλο ύψος και τραυματίστηκε πολύ σοβαρά.

Από το ατύχημα αυτό ο Περικλής είχε περιέλθει σε απόγνωση, όχι μόνο γιατί 

θα καθυστερούσαν οι εργασίες αλλά και γιατί ο Μνησικλής ήταν επιστήθιος 
φίλος του. Ξαφνικά εμφανίστηκε σαν όραμα η Αθηνά και του υπέδειξε ένα βότανο, 
με το οποίο θα γινόταν καλά ο τραυματίας.
Την επομένη το πρωί έστειλε και βρήκαν το βότανο που παραδόθηκε στους 
θεραπευτές, ενώ η κατάσταση του Μνησικλή είχε επιδεινωθεί. 
Μετά τη χορήγηση του βοτάνου,άρχισε να συνέρχεται πολύ γρήγορα, 
αποθεραπεύτηκε τελείως και είναιαυτός που αποπεράτωσε τον Παρθενώνα.

Εκείνο για το οποίο δε γνωρίζουμε απολύτως τίποτε είναι η τεχνολογία με 

την οποία κατασκευάστηκαν τα μεγαλουργήματα του Παρθενώνα. 
Η προσπάθεια που καταβάλλεται να πείσουν ότι τα πάντα έγιναν με πρωτόγονα 
μέσα είναι τουλάχιστον άστοχη.
Το επιχείρημα ότι χρησιμοποιήθηκαν μόνο τα χέρια δεν απαντά σε πλήθος 

ερωτημάτων. Τα γεγονότα μαρτυρούν ότι υπήρχε τεχνολογία εφάμιλλη της 
σημερινής ή και ανώτερη,αφού κατασκευήστηκαν με όλους τους κανόνες 
αντισεισμικότητας.

Σύγχρονοι Αμερικανοί επιστήμονες έχουν παραδεχθεί πως,ακόμα με σύγχρονα 

μέσα και μηχανήματα,είναι αδύνατον να μπορέσουν να ξαναφτιάξουν το ίδιο 
κατασκεύασμα με τις ίδιες λεπτομέρειες και τα ίδια μυστκά.

Το πρώτο βασικό ερώτημα,σε σχέση με τις αμερικάνικες διαπιστώσεις,είναι 

το που και πως σχεδιάστηκε ο Παρθενώνας,ώστε οι απλοί εργάτες,λιθοξόοι,κ.λπ 
που θα εκτελούσαν την οικοδόμηση,να συλάβουν τις απίστευτα πολύπλοκες ιδέες,
οι οποίες ,αν και δεν είναι ορατές,είναι υπαρκτές και κάνουν το οικοδόμημα 
να ξεχωρίζει.

Αν εξετάσουμε λεπτομερώς τις διαστάσεις του,θα διαπιστώσουμε πως μέσα 

σ'αυτά τα νούμερα εκφράζονται συμπαντικές μονάδες μέτρησης,
όπως οι αριθμοί 
φ=1,61803 (χρυσή τομή)
π=3,1416, e=2,61802..(νεπέριος αριθμός που είναι ίσος περίπου με φ2).

Ενώ οι πρόγονοι μας κατασκεύασαν μέσα σε εννέα χρόνια τα μεγαλουργήματα 

της Ακρόπολης οι σημερινοί Έλληνες χρειάζονται τριάντα χρόνια για την 
αναστήλωση μόνο του Παρθενώνα.

Όσον αφορά το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς,αν κρίνουμε από 

τα 13 μέτρα ύψους του, όσο μια τετραόροφη οικοδομή, τότε η μεταφορά του 
και η τοποθέτηση του ακόμη και σήμερα γίνεται προβληματική.

Πλήθος θρύλων μιλούν για θησαυρούς θαμμένους στο εσωτερικό του, 

αμύθητης αξίας αγάλματα και λαβυρινθώδεις στοές που φτάνουν μέχρι 
τη θάλασσα. Υπάρχει μάλιστα και ένας θρύλος που τοποθετεί κάτω από 
το έδαφος της Ακρόπολης έναν Παρθενώνα μεγαλοπρεπέστερο από αυτόν 
που όλοι γνωρίζουμε. 
Ο Παυσανίας, περιγράφοντας την Ακρόπολη αναφέρει διάφορα ιερά σπήλαια, 
μυστηριώδη πηγάδια και ανοίγματα του εδάφους, καθώς και μυστικές τελετές 
που συνδέονταν με όλα αυτά.

Επίσης ο Παυσανίας περιγράφοντας τον ιερό χώρο του Ερεχθείου αναφέρει 

στο εσωτερικό του παράξενου οικοδομήματος την ύπαρξη ενός πηγαδιού 
με θαλασσινό νερό. 
Το αξιοπερίεργο σχετικά με αυτό το πηγάδι δεν είναι τόσο το γεγονός ότι 
διαθέτει θαλασσινό νερό, όσο το γεγονός ότι όταν φυσάει νοτιάς ακούγεται 
μέσα του ήχος κυμάτων! 
Υποτίθεται ότι το πηγάδι αυτό το δημιούργησε ο Ποσειδώνας με ένα χτύπημα 
της τρίαινάς του κατά τη διάρκεια της φιλονικίας του με την Αθηνά για την 
κυριαρχία της πόλης. 
Άραγε υπάρχει κάποια υπόγεια διαδρομή που ενώνει το πηγάδι του Ερεχθείου 
με τη θάλασσα ? 
Σήμερα πάντως το εσωτερικό του Ερεχθείου είναι απρόσιτο για το κοινό, και 
κανείς δεν μπορεί να είναι εκεί όταν φυσάει νοτιάς για να ακούσει τον φλοίσβο 
των κυμάτων που ταξιδεύει με τον άνεμο ως το βράχο της Ακρόπολης.

Μην ξεχνάμε επίσης τις δύο πυραμίδες που σχηματίζουν,οι προεκτάσεις του 

ιερού βραχου στα 835,50μ και οι προεκτάσεις των κίονων του Παρθενώνα 
στα 1852μ.
Είναι γνωστόν ότι η Πυραμίδα,είναι το πλέον ενεργειακό στερεό σχήμα.

Τέλος πρέπει να αναφέρω ότι μέχρι και πρίν λίγα χρόνια,πουλιά δεν πετούσαν 

πάνω από τον ιερό βράχο.Αυτό άρχισε να γίνεται μετά το 1979 πού άρχισε 
η αντικατάσταση των μαρμάρων με τσιμεντένια και γύψινα ομοιώματα και 
επιδεινώθηκε τα τελευταία χρόνια με την απομάκρυνση του μεγαλυτέρου 
μέρους των μαρμάρων,που μεταφέρθησαν στο νέο μουσείο για να 
προστατευθούν από τους ρύπους της πόλεως.
Επίσης στην Ακρόπολη δεν λειτουργούσαν τα GPS όταν υπήρχαν 
τα κανονικά μάρμαρα.[...]

"Ειν ένα θάμα το αττικό στην ιστορία του κόσμου,
και σκαλιστό ένα ποίημα στον αθηναίο το Βράχο,
το ποίημα της εντέλειας..." 

εξυμνεί έκθαμβος ο ποιητής Κωστής Παλαμάς

*ολόκληρο το άρθρο (είναι πολύ μεγάλο και εξαιρετικά ενδιαφέρον) ΕΔΩ: http://perseasorion.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου