Σελίδες

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Αλίκη Παπαχελά 20.01.2018 (City Plaza)...κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει...

Φωτογραφία της Aliki Papachela.
Δεν πρόκειται απλά για φασιστικό τρόπο αρπαγής περιουσιών, πρόκειται για 
εγκληματική οργάνωση η κυβέρνηση κι οι υπαλληλίσκοι της απ όπου κι αν προέρχονται.
Μιλώντας από χθες με δικηγόρους, οικονομολόγους, φίλους και πολιτικά όντα και αναλύοντας ενδελεχώς την όλη κατάσταση καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η κατάσχεση 
του σπιτιού στο οποίο διαμένω ήταν καθαρά στοχοποιημένη 
με σκοπό να φοβηθώ και να σκάσω για το City Plaza.
*συνέχεια της δημοσίευσης... 
http://i-rena.blogspot.gr/2018/01/city-plaza.html
Δίνω μερικά κλειδιά για να γίνει αντιληπτό αυτό που λέω.
1. Εκτός απ το σπίτι μου ως ακίνητη περιουσία στο Ε9 μου δηλώνω ακόμα το 
διαμέρισμα 75 τμ δίπλα στο ξενοδοχείο που είναι στο όνομά μου και χρησιμοποείται 
ως γραφείο, η έδρα της ΑΜΑΖΩΝ Α.Ε., ιδιοκτήτριας εταιρείας του City Plaza, 
της οποίας είμαι μόνη μέτοχος, μια αποθήκη 25 τμ στην Νεάπολη στην Αθήνα, 
το 56τμ διαμέρισμα στο Λουτράκι (εξοχική οικία) και ακόμα (άκουσον άκουσον) 
το 40% του ΑΕΡΑ επαναλαμβάνω ΑΕΡΑ (όχι γη ούτε ακίνητο) του διπλανού κτίσματος 
απ το ξενοδοχείο (που ανήκε στον παπού μου) και για τον οποίο ΑΕΡΑ η εφορία θεωρεί 
ότι έχει αντικειμενική αξία κάπου 400.000 ευρώ (!!!) και με χρεώνει με ΕΝΦΙΑ 
(τύπου θα βγω στην Αχαρνών να πουλάω τον αέρα 400.000 και δεν θα με μαζέψουν 
τα παιδιά με τ άσπρα! 
Γιατί λοιπόν η ΔΟΥ στην οποία υπάγομαι βάσει της κατοικίας μου προτίμησε μια ημέρα ακριβώς μετά την επίσκεψή μου στο City Plaza να κατασχέσει την πρώτη και μόνη 
κατοικία μου (η θεωρεί το 40% του αέρα κατοικήσιμο πχ  ενώ ήδη έχει κατασχέσει 
το γραφείο, για χρέος αποκλειστικά για ΕΝΦΙΑ περίπου 20.000 ευρώ, εκ των οποίων 
ένα μέρος ΔΕΝ έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο, κι όχι πχ κάτι απ τ άλλα ή να πλειστηριάσει 
το ήδη κατασχεμένο;

2. Η κατάσχεση παίρνει ανακοπή με ένα κόστος υψηλό εντός τριών ημερών από 
την κοινοποίησή της σε μένα. Και μου κοινοποίησαν Παρασκευή μεσημέρι!!!!
3. Από πότε δικαστικός επιμελητής και μια άνεργη την οποία έφερε ως μάρτυρα 
έχει άποψη για την κατάσταση και άρα την αξία του σπιτιού μου και το υπογράφει αυτό, 
όταν ποτέ δεν μπήκε ΜΕΣΑ στο σπίτι μου να ελέγξει, να δεί, να κρίνει, παρά μόνο 
περιγράφει την οικία όπως ακριβώς περιγράφεται στα συμβόλαια αγοράς; 
Και τι είναι αυτή η άνεργη που μπορεί να έχει άποψη για του οποιουδήποτε το σπίτι 
και να ορίσει τιμή για πλειστηριασμό; 
Σε τι ακριβώς ειδικεύεται;
4. Τα χρέη στο Δημόσιο, ΕΝΦΙΑ, διάφοροι φόροι που βαρύνουν ανώνυμες εταιρείες, 
ΙΚΑ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ που σέρνει η ΑΜΑΖΩΝ ΑΕ και κατ επέκτασιν το City Plaza, 
ξεπερνούν αυτήν την στιγμή τις 500.000 ευρώ (και το λέω γιατί δεν ξέρω πόσο είναι 
η ΔΕΗ, αν υποθέσουμε ότι το νερό έχει φτάσει τις 180.000 ευρώ η ΔΕΗ θα ξεπερνάει 
τις 500.000 και άρα το συνολικό χρέος θα πλησιάζει το 1.000.000 ευρώ!!!!!) 
αλλά εκεί κι ενώ το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε τους δίνει την δυνατότητα 
κατάσχεσης και εκπλειστηριασμού για χρέος από 500 ευρώ και πάνω δεν έχουν προβεί ακόμα σε κατάσχεση, γιατί άραγε; 
Αυτά τα λίγα ενώ υπάρχουν ακόμα πάρα πολλά για την υπόθεση αυτή που είναι καθαρά στοχοποίηση κι εκβιασμός του κράτους το οποίο είναι και πίσω απ την καταπάτηση του 
City Plaza, την μοναδική εν δυνάμει πηγή εισοδήματός μου.
Κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.
Περιττό να πω ότι όσοι είναι αναμεμιγμένοι με την καταπάτηση City Plaza με οποιονδήποτε τρόπο απ όπου κι αν προέρχονται κι όποιο μετερίζι και να φέρονται να στηρίζουν κι όσοι πολιτικά δεν παίρνουν ακόμα θέση γι αυτό το τερατώδες, αισχρό, ναζιστικό σκάνδαλο είναι σαφώς για μένα συνένοχοι και εγκληματίες.
Η σιωπή είναι συνενοχή.

Aliki Papachela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου