Σελίδες

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Ian McKellen [Ίαν ΜακΚέλεν]...η ζωή μου απέκτησε νόημα όταν είπα ότι είμαι γκέι

Ίαν ΜακΚέλεν: Η ζωή μου απέκτησε νόημα όταν είπα ότι είμαι γκέι - Media
«Ποτέ δεν γνώρισα γκέι άνθρωπο που να μετάνιωσε επειδή έκανε 
coming out- συμπεριλαμβανομένου εμού.
Η ζωή, επιτέλους, αρχίζει να αποκτά νόημα όταν είσαι ανοιχτός και ειλικρινής. 
Σήμερα είναι η 30η επέτειος της ραδιοφωνικής συνομιλίας μου στο BBC πού δήλωσα δημοσίως ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Επομένως σήμερα γιορτάζω!», έγραψε ο 78χρονος ηθοποιός Ίαν ΜακΚέλεν στο λογαριασμό του στο twitter. 

I’ve never met a gay person who regretted coming out – including myself. 
Life at last begins to make sense, when you are open and honest. 
Today is the 30th anniversary of the BBC radio discussion when I publically said I was gay. 
So I’m celebrating!


...sixteen years ago, 19 December 2001,
a film made in New Zealand was released in cinemas worldwide.
Nobody knew if it would be a hit or a flop.
"The Fellowship of the Ring" went on to reach millions of fans and
remains one of the most beloved pictures of the 21st century.


Ian McKellen
Ο Βρετανός ηθοποιός είχε μιλήσει ανοικτά για την σεξουαλικότητά του
στη διάρκεια μιας συνέντευξης στο ραδιόφωνο του BBC το 1988 όταν
ήταν 48 ετών και σήμερα γιόρτασε την επέτειο από εκείνη τη μέρα.
Οι θαυμαστές του αμέσως εξέφρασαν τον ενθουσιασμό και την
στήριξή τους στον πρωταγωνιστής του «Lord of the Rings»,
που εδώ και χρόνια αγωνίζεται ενεργά υπέρ των δικαιωμάτων
της κοινότητας LGBT, και πολλοί παραδέχθηκαν πως η στάση ζωής του
τους έδωσε έμπνευση να κάνουν το ίδιο.
Αν και είναι ένας από τους διασημότερους Βρετανούς ηθοποιούς,
ο Ίαν ΜακΚέλεν υποστηρίζει πως εξακολουθεί να δέχεται ομοφοβικές
επιθέσεις αλλά τονίζει πως δεν τον ενοχλεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου