Σελίδες

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Τραγικό τέλος στην αναζήτηση του Αλέξανδρου....AMBER ALERT - ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΑΝΙΔΗ


Η αναζήτηση του 17χρονου Αλέξανδρου Τανίδη δυστυχώς είχε τραγική κατάληξη, 

καθώς βρέθηκε σήμερα νεκρός στον προαύλιο χώρο του Νοσοκομείου Παπανικολάου. 
Τα αίτια θανάτου θα ανακοινωθούν από τις αρμόδιες αρχές.
Η εξαφάνιση του 17χρονου Αλέξανδρου είχε δηλωθεί την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 στις αρμόδιες αρχές από το Νοσοκομείο Παπανικολάου στο οποίο νοσηλευόταν αλλά 
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δεν ενημερώθηκε την ίδια στιγμή.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018 από κλήση που έλαβε από στενή οικογενειακή φίλη του 17χρονου Αλέξανδρου για την εξαφάνισή του και ενημέρωσε άμεσα τον Εισαγγελέα Ανηλίκων Θεσσαλονίκης κον Καραγιάννη, ο οποίος και έδωσε εντολή για την ενεργοποίηση του Amber Alert.

Ο πρόεδρος του οργανισμού κος Κώστας Γιαννόπουλος δηλώνει σχετικά:
«Για μια ακόμα φορά, κάποια μεμονωμένα άτομα μέσα στις κρατικές υπηρεσίες 
δεν ενδιαφέρθηκαν να ενημερώσουν έγκαιρα όσους αρμόδιους εμπλέκονται στην κινητοποίηση για την αναζήτηση ενός παιδιού. Ειδικά όταν αφορά ένα παιδί που εξαφανίστηκε ενώ νοσηλευόταν σε κρατικό νοσοκομείο. 
Ένα παιδί που έζησε τη φρίκη και την εγκατάλειψη. 
Ένα παιδί που ζητούσε απεγνωσμένα βοήθεια μέσα από τα social media και κανείς 
δεν του έδινε σημασία. Παιδιά που πετάγονται στον Καιάδα γιατί είχαν την ατυχία 
να μην έχουν τη ζεστασιά και τη θαλπωρή της οικογένειάς τους…».
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην αδερφή του, 
τον μοναδικό άνθρωπο που ενδιαφερόταν για τον Αλέξανδρο και ήδη έχει δηλώσει 
τη διαθεσιμότητά του για παροχή συναισθηματικής και ψυχολογικής υποστήριξης.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εφιστά την προσοχή όλων στην κρισιμότητα των πρώτων λεπτών στην εξαφάνιση ενός παιδιού. Κάθε λεπτό μετράει όταν 
αναζητείται ένα παιδί!

Παρακαλείσθε για την άμεση αφαίρεση της φωτογραφίας από όπου υπάρχει η ανακοίνωση 
της εξαφάνισης.
Περισσότερες πληροφορίες:
Εθνικό Κέντρο για τα Εξαφανισμένα και Υπό Εκμετάλλευση Παιδιά
«Ευρωπαϊκή Γραμμή Για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000»
e mail: 116000@hamogelo.gr
https://www.hamogelo.gr/gr/el/ta-nea-mas/tragiko-telos-stin-anazitisi-tou-17chronou-aleksandrou-tanidi/

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ AMBER ALERT
ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΑΝΙΔΗ
Στις 21/02/2018, εξαφανίστηκε από την Πυλαία Θεσσαλονίκης, 
ο Αλέξανδρος Τανίδης 17 ετών. 
Ο Αλέξανδρος έχει καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια, έχει ύψος 1,66 μ. 

και ζυγίζει 70 κιλά. Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρο 
μπουφάν και μαύρο παντελόνι φόρμας.
Λόγω ιδιαίτερων συνθηκών εξαφάνισης του Αλέξανδρου, 
καθώς συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας, είναι σημαντικό 
να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή και παρατηρητικότητα, 
ώστε να εντοπιστεί το συντομότερο δυνατό ο Αλέξανδρος.
Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το 24ωρο, στην 
«Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» καθώς και 
σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.
Παρακαλείσθε για τη δημοσίευση του Δελτίου Τύπου.
Σε ενδεχόμενη εύρεση του Αλέξανδρου Τανίδη θα ενημερωθείτε σχετικά 
με νέο Δελτίο Τύπου ώστε να αφαιρεθούν άμεσα οι αφίσες από όπου 
έχουν αναρτηθεί.
Μάθετε περισσότερα για το Amber 
Alert Hellas 
Περισσότερες πληροφορίες:
Εθνικό Κέντρο για τα Εξαφανισμένα και Υπό Εκμετάλλευση Παιδιά
«Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000»

η εικόνα προφίλ του Αλέξανδρος ταν


Ο Αλέξανδρος ταν έψαχνε για σωτηρία.
σσαλονικη εγω ειμαι 17 και τα αδερφια μου 12 και 14 μεναμε στον αγιο νικολαο 2 ποδι χαλκηδικη εμενα η ανθρωπη απο εκει περα με μισησαν και με ακολουθησαν μεχρι την μηχανιονα οπου πηγα γιατι βρεισκοταν η μανα μου εκει εγω περιμενα να με ββολεψει σε καποιο ιδρημα οπως κανονιστηκε και με τα αδερφια μου και βρεισκονται στο αρσις το ιδρημα η μανα μου δεν εχει δικοτης σπιτι οποτε την νυχτα ο ανθροπος που την φιλοξενουσε δεν με αφηνε να βρεισκομαι εκει και την νυχτα ειμουν στον δρομο ουτε η αδερφη μου η μεγαλη δεν μπορουσε να με κρατησει εγω μεχρι να φτασω εδω στην μοναδα εφηβον αχεπα θεσσαλονικη περασα απο 2 νοσοκομια τα εξεις το παπανικολαου και το ιποκρατιο στο παπανικολαου μου φερθεικαν απεσια και μου δωσαν και φαρμακευτικη αγωγη χωρις να υπαρχη λογος στο υποκρατιο διαπιστοσαν οτι δεν υπηρχε προβλημα με μενα και ειπαν οτι το παπανικολαου ανεφερε δηθεν προβλημα αυτοι η ανθρωπη που με μισουν μπλεχτηκαν στο παπανικολαου για να μου φερθει ετσι και να με κρατησει παρανομα 21 μερες χωρις να κανει διαδηκασιες να μπω σε καποιο ιδρημα εγω στο παπανικολαου δεν δημηουργουσα προβλημα διοτι αν δημηουργουσα να πω οτι δικιολογημενα μου φερθεικαν ετσι μετα απο εκει βγεικα με εξειτιριο και τα πραγματα ηταν παλι τα ειδια αυτοι η ανθρωποι προσπαθησαν να με διρουν με ακολουθησαν με αυτοκινιτω οχι ενα αλλα 2 εγω ετρεξα και ξεφυγα και κρηφτηκα στα χωρτα κανενας δεν με πιστεψε στην μηχανιονα ολα αυτα τωρα μετα πηγα στην αδερφη μου αφου εχω παρει εξιτοριο απο το παπανικολαου η αδερφημου μενη στους νεους επιβατε ς κατεβηκαμε μαζι στο αστινομικο τμημα των νεον επιβατων και μου βαλανε χειροπεδες και με πηγαν στο ιποκρατιο δεν με πιστεψαν αποτο ιποκρατιο μιλισαν με των εισαγγελεα για να παω σε καποιο ιδρημα κατεληξα εδω στην μοναδα εφηβον μιλησα και με τα αδερφια μου ηρθαν απο το αρσις και κανονιζουν να παμε πακετακι ολοι μαζοι στην φλορινα σε καποιο ιδρημα εγω με αυτο δεν συμφονο και μου λενε αν δεν υπαρχουν θεσης στο παπαφιο για εμενα διοτι εδω ειμαι προσορινα και περιμενω η μανα μου ουτε ενδιαφερετε για εμενα ουτε ο πατερας που μας πεταξε στο δρομο χρειαζομαι την βοηθεια σας κατι δεν παει καλα εγω κινδινευο ακομα απο αυτους τους ανθρωπους βοηθειστε με να φτασω στο παπαφιο με ασφαλεια και να ειναι καλα τα αδερφια μου τα δυο που βρεισκοντε στο αρσις το ιδρημα βοηθεια θελω αν μπορειτε να εμπαλακειτε ENHMERCSTE ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΔΗ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙα
https://www.facebook.com/profile.php?id=100015639189179

1 σχόλιο:

  1. Τι να πώ? ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που ζω σε τέτοια κοινωνία, Ντρέπομαι που είμαι μέλος της και που δεν μπορώ να κάνω κάτι για να την αλλάξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή