Σελίδες

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

...η παιδική μου φίλη βραβεύτηκε από την....GREEK AMERICAN MOTHERS στην Αστόρια της Νέας Υόρκης!

Φωτογραφία της Mahi Tsartsalis-Eliodromytis.
...γράφει η αγαπημένη μου Καίτη Χάβου - Τσαρτσαλή...


Φωτογραφία της Mahi Tsartsalis-Eliodromytis.   Φωτογραφία της Ekaterini Havou-Tsartsalis.
Ενα Ευχαριστω υπερηφάνειας κ στην οικογενεια μου που παρευρίσκονται 
παντα κοντά μου σπέσιαλ στο κοριτσακι μου για το κείμενο αγάπης 
που εκφώνησε στην κατάμεστη αίθουσα..
Αγάπες μου θα ειμε παντα κοντά σας όπως παντα για μια ζωή!! ❤️
Φωτογραφία της Mahi Tsartsalis-Eliodromytis.
...είπε στην εκδήλωση η κόρη της Μάχη που γεννήθηκε εκεί...
*Καλησπέρα σας.
Βρισκόμαστε σήμερα όλοι μαζί να τιμήσουμε μιά υπέροχη
κ ξεχωριστή μητέρα, την δικιά μας υπέροχη την μοναδική.
Καίτη Τσαρτσαλή
Είμαι υπερήφανη που οι κυρίες του συλλόγου μας έδωσαν
αυτή την τιμή και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά
Θα ήθελα να πώς μερικά λόγια για την μαμά μου που έχει
σταθεί πλάϊ μας για μιά ζωή.
Θέλουμε να σ' ευχαριστήσουμε για τις συμβουλές και την 
συμπαράσταση,για τις θερμές ευχές και την αγάπη σου,
που ότι και να γίνει μας ανταποδίδεις!!
Είμαστε υπερτυχεροί που σ' έχουμε στο πλάϊ μας να καμαρώνεις
τις οικογένειές μας κ τα εγγόνια σου που σε αγαπάνε τόσο πολύ.
Αξίζεις ένα μεγάλο ευχαριστώ και σου ευχώμαστε ολόθερμα
συγχαρητήρια όχι μόνο απόψε αλλά για μιά ζωή.

Σας ευχαριστώ πολύ

και καλή σας διασκέδαση.

Φωτογραφία της Ekaterini Havou-Tsartsalis.

  Φωτογραφία της Christina Tsartsalis.
Ekaterini Havou-Tsartsalis

Αποτέλεσμα εικόνας για αστόρια   1

Η Αστόρια είναι μια εμπορική γειτονιά της μεσαίας τάξης, 
με πληθυσμό 154.000, στη βορειοδυτική γωνία της Νέας Υόρκης, 
στο δήμο του Queens. 
Η Αστόρια οριοθετείται από τον ποταμό East River και είναι δίπλα 
σε τρεις άλλες γειτονιές του Queens: το Long Island City, το Sunnyside 
και το Woodside.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου