Σελίδες

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

...ο μεγάλος μου Ήρωας ,ο γιος μου ο Παναγιώτης...


Ποτέ στη ζωή μου δε φανταζόμουν ότι θα ερχόταν η στιγμή που 
θα έπρεπε να κάτσω και να γράψω κάποιες λέξεις με τις οποίες 
να ζητάω βοήθεια για το παιδί μου.

Να λοιπόν που το ζω και αυτό και πρέπει να ζητήσω απ’ όλους σας 
να μας βοηθήσετε οικονομικά.
Αυτός είναι ο μεγάλος μου Ήρωας ,ο γιος μου ο Παναγιώτης.
Ο Παναγιώτης μου είναι εννέα μηνών και πάσχει απο σύνδρομο 
βραχέως εντέρου το οποίο έχει προκύψει ύστερα από 7 επεμβάσεις.
Γεννήθηκε με ατρησία και συστροφή ειλεοτυφλικης βαλβίδας και 
του έχει αφαιρεθεί σχεδόν όλο το παχύ έντερο και μεγάλο μέρος 
του λεπτού με τη βαλβίδα.
Εδώ και εννέα μήνες αγωνιζόμαστε και οι τρεις μαζί συντροφιά με τη δύναμη 
της Παναγίας και μετά από έξι μήνες στο Ιπποκράτειο Γ.Ν Θεσσαλονίκης, 
πλέον εδω και ένα μήνα ο αγώνας μας συνεχίζεται στο Παίδων Αγίας Σοφίας 
στην Αθήνα.
Η ιστορία μας αυτή θέλει υπομονή πίστη και πολύ χρόνο, παράλληλα όμως 
τα έξοδα και οι ανάγκες είναι τεράστια.
Ζητώ την οικονομική σας βοήθεια οποία και να είναι αυτή και να πω 
ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας.

Ο λογαριασμός είναι της γυναίκας μου και ακόμα και ένα ευρώ για μας 
είναι μεγάλη βοηθεια.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μας και θα ήθελα να ζητήσω 
σε όσους ανταποκριθείτε στο μήνυμα μου να βάζετε σαν αιτιολογία 
τη λέξη «Δωρεά» και όποιος θέλει να ρωτήσει οτιδήποτε είμαι 
στη διάθεση του να απαντήσω.
Και πάλι ευχαριστώ.
Άκης Αναστασιάδης

Τράπεζα Πειραιώς Λογαριασμος:6614140428400 IBAN:
GR3901716140006614140428400


http://wincancer.gr/2018/02/%CF%83%CF%80

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου