Σελίδες

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ‘ΣΑΙ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙ. Ε; *Γράφει ο Μάνος Αντώναρος - Δημοσιογράφος και...

Φωτογραφία του Manos Antonaros.
Θέλω να το γράψω πολύ καιρό αυτό το post.
Οι γυναίκες-χανουμάκια!
Ποιες είναι αυτές;
Ελάααατε τώρα… ξέρετε πολύ καλά ποιές εννοώ.
Οχι;
Το θέλετε κέρματα ε;

ΟΚ!
Είναι αυτές λοιπόν που θα τρέξουν να (το διαλέγω το ρήμα) γαμηθούν με κάποιον συγκεκριμένο που απλώς κάποτε κολλησε/βιδώθηκε στο μυαλό τους.
Θα τρέξουν υπο οποιεσδήποτε συνθήκες κι όταν λέω “οποιεσδήποτε” εννοώ “οποιεσδήποτε”.
Δεν εχει καμμία σημασία αν είναι μόνες, μάνες, παντρεμένες, ομορφες, εξυπνες, μορφωμένες, τούβλα, χοντρές ξανθιές ή με ντεκαπάζ, αριστερές ή δεξιές.
Επίσης δεν εχει καμμιά σημασία αν αυτός στον οποίο τρέχουν είναι (συνήθως) παντρεμένος, όμορφος, τέρας, έξυπνος, κρετίνος, πλούσιος, φτωχός, ψηλός, πινέζα, αριστοκρατικός ή βλάχος…. Μέχρι και μικροτσούτσουνος παίζει να είναι…. ΝΑΙΙΙΙΙ μη γελάτε!
Αρκεί να\ναι αυτός που θα τηλεφωνήσει την πιο άκυρη στιγμή και θα δωσει η διαταγή:
-Ερχομαι ή έλα… εξαρτάται απο τη διαθεση του… ή τον χρόνο που έχει.
Ελάτε τώρα μην με βάζετε να σας διηγηθω λεπτομέρειες… αφού ξερετε τι λέω.
Γι’ αυτον είναι μια καβλάντζα και για εκείνη “η ζωή μου όοοοολη είναι ένα τσιγάααααρο… που δεν το γουστάρω, αλλα το φουμάρω!”
Γιατί;
Πωωωωω δυσκολο να σας εξηγήσω.
Υπάρχει πλήθος γυναικών που κατα τη διάρκεια μιας ερωτικής συνεύρεσης κάτι παθαίνουν….
Κάτι κάνει κλίντς μέσα τους και τα γαμάνε όλα.
Αυτοσεβασμό, οικογένεια, επαγγελμα, μόρφωση, υποχρεώσεις, ψυχικη ισορροπία, χρήματα, κοινωνικότητα, φιλίες… ολα λέμε.
Χανουμάκι που χορεύει στον ρυθμό που δίνει ο σουλτάνος.
Ο χειρότερο απο όλα είναι ότι το ξέρουν… αλλά ξυπνά μέσα τους η Χαρούλα Αλεξίου…. Που τα δικαιολογεί όλα πιασμένη στην γυναικαία αργκώ.
Μαγειρεύουν μαζί τον ρομαντισμό, το τρυφερουλίνι, με τον καραπουτανισμό.
Εκρηκτικό μείγμα.
Βγαίνουν με τις κολλητές τους που τους διηγούνται μιαν αλήθεια που μόνο αυτές βλέπουν….γυρνάνε σπιτι και (του) πλεκουν πουλόβερ πόντο καλή-πόντο ανάποδη εναλλάξ (πλέξη-λάστιχο για όσες δεν ξέρετε) και περιμενουν να στείλει (δηλαδή πότε θα αποφασίσει να (ξανα)γαμήσει. Η Πηνελόπη γιγαντώνεται μέσα τους.
Κι όταν τις ρωτήσεις: Γιαί πουλάκι μου….σου λένε την καραμέλα:
Χαμηλή αυτοεκτίμηση!
Χανουμάκι δηλαδή.
Το ακόμα χειρότερο είναι ότι είναι χανουμάκια ΜΟΝΟ προς αυτον… Προς τους αλλου ειναι κατι σκύλες του κερατά. Κάνουν αυτο που μισούν που τους κάνει.
Μύλος.
Ξερω μία που απο την τσαντίλα της γαμάει στα ίσα τον αραβωνιαστικό της αγαπημένης της ξαδέλφης. Χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Μαθαίνω ότι θα τους παντρέψει κιόλας.
Οταν βρεθεις στη θεση του χανουμακίου… τότε η ηθική πέφτει σε κώμα.
Μια αλλη μου έδειξε -για να με πείσει ότι την αγαπά- διαλόγους τους στον μεσεντζερ.
Εκεινη τον αποκαλεί… αγάπη μου, λατρεια μου, ζωή μου, μωρό μου… και εκείνος σταθερά την λεει “καβλάρα”.
-Μα δεν το βλέπεις;
-Ποιό;
-Α, καλά!
Μιαν αλλη αφου την πηδηξε σπίτι του… μαγειρεψε μονο για τον εαυτο του…. Μετα από λίγο (στις 2 το πρωί) …κτυπησε το τηλεφωνο… ‘Ηταν ο (!!!!) αδελφός μου… της είπε… “θαρθει απο δω γιατι εχει κατι να μου πει… Πρέπει να φύγεις”
Δυο το πρωί λέμε….
Εξω εβρεχε κι αυτη δεν οδηγουσε.
-Ειναι διπολικός ο αδελφός του! Ο καημένος! μου είπε… την επομένη.
Α, δεν πάμε καλά… άντε κοριτσάκι μου να σιδερώσεις κανένα στρινγκ γιατι εχω και δουλειές να κάνω.
ΥΓ. Τελευταιο και χειροτεροτερο: Κάνετε μάγκες όλους τους φλώρους του ντουνιά. Να το ξέρετε αυτό!
Manos Antonaros 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου