Σελίδες

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

...τί πρέπει να ξέρουμε για τις Αόρατες ασθένειες η Αόρατες αναπηρίες...





Αόρατη σημαίνει ότι δεν φαίνομαι άρρωστη στους άλλους...
1.Είμαι κάτι περισσότερο από ένα "άρρωστο παιδί".
Ναι,γνωρίζω ότι είμαι άρρωστη αλλά είμαι και ένας άνθρωπός με αισθήματα,
δεξιότητες και ικανότητες.Σύμφωνοι ότι μπορεί να κάνω πράγματα διαφορετικά 
ή να με παίρνουν περισσότερο χρόνο να τα κάνω αλλά παρ’όλα αυτά κάνω 
περισσότερα απ’το να είμαι άρρωστη.
Όταν με αναφέρουν ως ‘’το άρρωστο παιδί’’,μου αφαιρούν το ενδεχόμενο 
να ζήσω όσα πιθανά μπορώ να πετύχω.
2.Αν χρειάζομαι βοήθεια για κάτι,θα σας τη ζητήσω.
Η ελευθερία  και η αυτονομία είναι σημαντικές για τον καθένα.
Αν δυσκολεύομαι με μια δουλειά,θα σας ζητήσω τη βοηθειά σας.
Όταν φέρεστε προστατευτικά,μειώνετε του ανθρώπου την αυτονομία.
Πιστέψτε με,αν έχω φούντωση και δυσκολεύομαι να δέσω τα παπούτσια μου,
θα σας ζητήσω να μου τα δέσετε εσείς.
3.Παρακαλώ μην κρίνετε εμένα ή τους άλλους με παθήσεις 
που δεν φαίνονται.
Πραγματικά δεν γνωρίζετε τις εμπειρίες του καθενός,αν δεν τις ζήσετε.
Ναι,μπορεί να δείχνουμε καλά αλλά πού ξέρετε ότι δεν έχουμε μόλις γυρίσει 
από τρίωρη ενδοφλέβια έγχυση της εβδομαδιαίας μας φαρμακευτικής αγωγής;
Επίσης ,αν σας πούμε ότι είμαστε κουρασμένοι,μην μας προτείνετε να κοιμηθούμε περισσότερο το βράδυ γιατί ο ύπνος είναι το μόνο πράγμα που έχω στο νου,
ως άτομο με χρόνιες παθήσεις και δεν είναι τόσο απλό.
Τα βραδιά μας μπορεί μερικές φορές να συνεπάγονται πολύ πόνο και συχνά 
να βλέπουμε την ανατολή του ήλιου.
4.Αφήστε με όσο γερνάω να μαθαίνω.
Αυτό απευθύνεται σ’όλους τους ενήλικες και τους γιατρούς.
Έχετε μου εμπιστοσύνη και πιστέψτε με ,όταν λέω ότι ξέρω τα όριά μου 
και τι θα έπρεπε να κάνω ή να μην κάνω...[...]
Όλοι θέλουμε να αποφύγουμε την υπερβολική κόπωση.
5.Υπάρχουν καλές και κακές μέρες για τους πάσχοντες με αόρατες ασθένειες.
Μερικές φορές είμαστε σβέλτοι , παραγωγικοί και κάνουμε την καλύτερη παρέα.
Μερικές φορές είμαστε ακριβώς το αντίθετο...[...]
newsitamea.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου