Σελίδες

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

...δεν συνάδει όμως με την ελληνική μου παιδεία η άκρατη βία...

Dandelion painting with multiple colored background. Paint Nite
Η Δημοκρατία και η βία δεν συμπορεύονται.
Ευδοκιμούν εκεί όπου υπάρχει παιδεία, ελευθερία κι αυτογνωσία.
Τον Μπουτάρη τον εξέλεξαν δήμαρχο οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. 
Σε κάθε δημοκρατικό θεσμό αποφασίζουν οι πολλοί κι αυτό πρέπει να είναι σεβαστό.Αλλιώς υιοθετούμε την πολιτική του τραμπουκισμού και του ξύλου, 
σε όλα τα πεδία και τα επίπεδα της ζωής.
Ναι ο Μπουτάρης φέρθηκε, ουκ ολίγες φορές, προκλητικά 
Ναι ο Μπουτάρης φέρθηκε φιλοτουρκικά
Ναι ο Μπουτάρης τάχθηκε υπέρ των ξένων συμφερόντων σε 
εθνικά ζητήματα
Όλα αυτά απερίφραστα τα καταδικάζω.
Δεν συνάδει όμως με την ελληνική μου παιδεία η άκρατη βία
Δεν συνάδει με όσα μου δίδαξε η ιστορία μου, ως απόγονος κι εγώ ενός λαού, του πονοπλάνταχτου ποντιακού λαού, να μην σεβαστώ την ημέρα που είναι αφιερωμένη στη μνήμη του, ημέρα δέησης και προσευχής υπέρ αναπαύσεως
των ψυχών των προγόνων μου, να βγάλω θυμό και μίσος σ’ έναν αδύναμο γέρο, παρά τα μεγάλα λάθη του.
Απλά μην τον ψηφίζετε..κι όσοι είστε Πόντιοι μην στελεχώνετε τα
ψηφοδέλτιά του.
Η δημοκρατία δεν εκδικείται.
 Nikos Konstantinidis
*πηγή της δημόσιας δημοσίευσης από 
Sofia Rafailidou
φωτό από i-rena

...το γεγονός ότι κάποιοι δυστυχώς την καταπατούν ή την παρερμηνεύουν (κατά πως τους συμφέρει), σε καμία περίπτωση δεν αίρει τη θεμελιώδη έννοια και την αξία της...
φΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου