
...αν δεν αρθεί ο αποκλεισμός της Γάζας και αν δεν συντριβεί
ο σιωνισμός και το κράτος του και ο στρατός του δεν θα ζήσει
ποτέ σιωνιστής στην κατεχόμενη Παλαιστίνη με ασφάλεια...
ποτέ και πουθενά φασισμός και σιωνισμός και ιμπεριαλισμός ...
από : Nasim Alatras B
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου