Σελίδες

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

.... περίμενα 14 ολόκληρα χρόνια, να ακούσω τη φωνή του!



Η Mariessa μοιράζεται με μας την υπέροχη ιστορία της,
«Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα! 
Το θαύμα μου, ο γιος μου μίλησε για πρώτη φορά! 
Μια στιγμή που περίμενα 14 ολόκληρα χρόνια, να ακούσω τη φωνή του! 

Ήμουν μόλις 14 χρονών όταν απέκτησα το πρώτο μου παιδί, τον Georgie. 
Τον γέννησα πρόωρα, όταν έφτασα στον 6ο μήνα εγκυμοσύνης, 
και ζύγιζε μόλις 500 γραμμάρια. 
Όταν ήταν περίπου 3 εβδομάδων ένας νευρολόγος και ένας ψυχίατρος 
με πλησίασαν και μου εξήγησαν πως το παιδί μου είχε μηνιγγίτιδα και πως 
υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να μείνει σε κώμα. 
Η μηνιγγίτιδα είχε επεκταθεί στον εγκέφαλο, και οι γιατροί διέγνωσαν 
(σοβαρή σπαστική τετραπληγία) 
Εγκεφαλική Παράλυση. 
Επίσης ανέπτυξε αμφιβληστροειδοπάθεια (συμβαίνει στα πρόωρα μωρά), 
η οποία ουσιαστικά κατέστρεψε εντελώς τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του 
καθώς και τα οπτικά του νεύρα και τον άφησε τελείως τυφλό. 

Δεν παραιτηθήκαμε στιγμή! 

Τώρα ο Georgie μου είναι 14 και εγώ 29. 
Παλεύουμε με την αγιάτρευτη αναπηρία του καθημερινά, μαζί, ενωμένοι. 
Έχει υποστεί αμέτρητα χειρουργεία, συμπεριλαμβανομένου ακόμα 
και αντικατάσταση ισχίου, αφαίρεση καταρράκτη, και πολλά ακόμα. 
Παρόλες αυτές τις ταλαιπωρίες ο γιος μου είναι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα! 
Δεν μπορεί να περπατήσει, να σιτιστεί από το στόμα και έως σήμερα 
ήταν αδύνατο να πει μια κουβέντα. 

Αυτά ίσχυαν μέχρι πριν λίγο καιρό, καθώς ο Georgie κατάφερε να αρθρώσει 
τις πρώτες του λεξούλες και να επικοινωνήσει μαζί μου λέγοντάς 
μου « Σ’ ΑΓΑΠΩ » για πρώτη φορά, σχεδόν 15 χρόνια μετά την γέννησή του! 

Το θαύμα μου ‘σκόραρε’ ένα ΘΑΥΜΑ και απέδειξε πως γιατροί και πολλοί 
άλλοι καλοθελητές ήταν λάθος!!!!!!
Μετάφραση/ Επιμέλεια: Έφη Λαγωνίκα
Αναπηρία, μαθαίνω να ζω με αυτήν
πηγή: https://www.facebook.com/cpfamilynetworks

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου