Μαθαίνουμε πως το αγαπημένο μας ποτό, σχεδιάζει μια σειρά δράσεων, προκειμένου να αναδείξει την πόλη, από την οποία η εταιρεία μετέφερε
το εργοστάσιό της στη Βουλγαρία πριν κάποια χρόνια, απολύοντας τους εργαζόμενους.
Συγκεκριμένα, διαβάζουμε πως η Coca Cola, θα κάνει πολύ σημαντικές
δράσεις, προκειμένου να αναδείξει τα στοιχεία που διακρίνουν τη Θεσσαλονίκη. Και η πολύ σημαντική δράση, είναι πως θα ζωγραφίσει πάνω στα μπουκάλια της, το Λευκό Πύργο, τη Ροτόντα και τον Πύργο του ΟΤΕ.
Και μάλιστα θα υπάρχει και διαγωνισμός, όπου θα μπορείς να βγάλεις φωτογραφία το “συλλεκτικό” μπουκάλι και να κερδίσεις πλούσια δώρα.
Γιατί η Coca Cola σέβεται και αγαπάει, την “πόλη που δεν εφησυχάζει ποτέ”.
Όχι αρκετά βέβαια για να μην κλείσει το εργοστάσιό της και απολύσει τους εργαζόμενους στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ούτε αρκετά για να μην κλείσει σχεδόν όλες τις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα και να τις μεταφέρει στη Βουλγαρία.
Βλέπετε, κάπου στο 2012, οι ιθύνοντες της εταιρείας, αποφάσισαν πως θα
ήταν πολύ προσοδοφόρο να κλείσουν τα εργοστάσιά τους στην Ελλάδα και
να τα μεταφέρουν στη Βουλγαρία, όπου οι μισθοί είναι χαμηλότεροι, αλλά
η απόσταση παραμένει μικρή για να πουλάνε το προϊόν τους στην Ελλάδα.
Ένα-ένα τα εργοστάσια στην Ελλάδα έκλεισαν και κάπου 460 εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο. Όσες εγκαταστάσεις συνεχίζουν να λειτουργούν σήμερα
στη χώρα μας, χρησιμοποιούνται κυρίως σαν αποθηκευτικοί χώροι.
Η συγκεκριμένη κίνηση, παρότι επιχειρηματικά φαινόταν επικερδής, τελικά μάλλον δε βγήκε σε πολύ καλό, αφού οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν ένα κάλεσμα
για μποϊκοτάζ στην εταιρεία και τα προϊόντα της, που μάλλον πήγε πολύ καλά.
Πρέπει να πήγε καλά, γιατί τελικά η εταιρεία κατέληξε να κινείται δικαστικά, ζητώντας τη διακοπή όλων των δραστηριοτήτων των απεργών για ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού.
Στο δικαστικό έγγραφο, η εταιρεία αποκαλούσε τους απολυμένους “εκβιαστές” επειδή ζητούσαν να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο, να αποσυρθούν τα μπλουζάκια που καλούσαν σε μποϊκοτάζ, ενώ οι εργαζόμενοι
δεν έχουν:
κανένα δικαίωμα… να αξιώσουν την επαναλειτουργία του «εργοστασίου» μας στην Θεσσαλονίκη» και αυτό αποτελεί «ανεπίτρεπτη αυτοδικία», «αφού με το «έτσι θέλω» ζητούν να ξανανοίξει το «εργοστάσιό» μας στη Θεσσαλονίκη και με το «έτσι θέλω» μποϊκοτάρουν πανελλαδικά πλέον τα προϊόντα μας, καταλύοντας κάθε έννοια ΔΙΚΑΙΟΥ
Μάλιστα η εταιρεία έκανε και διαφημιστική καμπάνια, ενημερώνοντας τους καταναλωτές πως “μένει Ελλάδα”. Καμπάνια, η οποία απαντήθηκε από τους εργαζόμενους της εταιρείας:
Η πολυεθνική Coca Cola, γνωστή για τις ικανότητές της στο χώρο του marketing και της διαφήμισης, έχει επιδοθεί σε ένα ρεσιτάλ παραπλάνησης και υποκρισίας απέναντι στους Έλληνες καταναλωτές και στον ελληνικό λαό.
Με μια ύπουλη τηλεοπτική διαφήμιση, που σφετερίζεται δημόσιους χώρους και μνημεία της Θεσσαλονίκης, προσπαθεί να «πείσει» το καταναλωτικό κοινό ότι συνεχίζει σαν και πρώτα τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να επισκιάσει τον αγώνα μας για επαναλειτουργία του εργοστασίου
της Θεσσαλονίκης.
Η Κόκα Κόλα διαφημίζει ότι μένει Ελλάδα τη στιγμή που έχει κλείσει τα εργοστάσια της σε Κέρκυρα, Ρόδο, Αθήνα, Μεσολόγγι, Πάτρα και τώρα
και στη Θεσσαλονίκη.
Η Κόκα Κόλα δείχνει στη διαφήμισή της «χαρούμενους ηθοποιούς-εργάτες»,
τη στιγμή που το εργοστάσιο έχει κλείσει, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν την απεργία τους με όπλο τους το «μποϊκοτάζ’ και διεκδικούν την επαναλειτουργία του και την επιστροφή τους στην εργασία τους.
Η Coca Cola για μήνες ολόκληρους έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μη γίνει γνωστό το «λουκέτο» του εργοστασίου στην Θεσσαλονίκη, επέβαλλε με τα δαπανηρά και προσοδοφόρα για τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης διαφημιστικά μηνύματα την αποσιώπηση του εννεάμηνου αγώνα μας.
ΤΩΡΑ, μετά τη μεγάλη συμμετοχή του Ελληνικού λαού στο μποϊκοτάζ
η Κόκα Κόλα παραπλανά τους Καταναλωτές με καθαρά προπαγανδιστικές διαφημίσεις που παρουσιάζουν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης
εν πλήρη λειτουργία.
Υπενθυμίζουμε σε όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες ότι το
εργοστάσιο εξακολουθεί να είναι κλειστό και ο αγώνας μας συνεχίζεται.
Για αυτό καλούμε το καταναλωτικό κοινό να συνεχίσει το μποϊκοτάζ των προϊόντων της πολυεθνικής Coca Cola μέχρι να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο.
Ο αγώνας μας φέρνει αποτελέσματα
ΟΥΤΕ ΓΟΥΛΙΑ ΑΜΙΤΑ, ΦΑΝΤΑ, ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ, ΑΥΡΑ
το εργοστάσιό της στη Βουλγαρία πριν κάποια χρόνια, απολύοντας τους εργαζόμενους.
Συγκεκριμένα, διαβάζουμε πως η Coca Cola, θα κάνει πολύ σημαντικές
δράσεις, προκειμένου να αναδείξει τα στοιχεία που διακρίνουν τη Θεσσαλονίκη. Και η πολύ σημαντική δράση, είναι πως θα ζωγραφίσει πάνω στα μπουκάλια της, το Λευκό Πύργο, τη Ροτόντα και τον Πύργο του ΟΤΕ.
Και μάλιστα θα υπάρχει και διαγωνισμός, όπου θα μπορείς να βγάλεις φωτογραφία το “συλλεκτικό” μπουκάλι και να κερδίσεις πλούσια δώρα.
Γιατί η Coca Cola σέβεται και αγαπάει, την “πόλη που δεν εφησυχάζει ποτέ”.
Όχι αρκετά βέβαια για να μην κλείσει το εργοστάσιό της και απολύσει τους εργαζόμενους στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ούτε αρκετά για να μην κλείσει σχεδόν όλες τις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα και να τις μεταφέρει στη Βουλγαρία.
Βλέπετε, κάπου στο 2012, οι ιθύνοντες της εταιρείας, αποφάσισαν πως θα
ήταν πολύ προσοδοφόρο να κλείσουν τα εργοστάσιά τους στην Ελλάδα και
να τα μεταφέρουν στη Βουλγαρία, όπου οι μισθοί είναι χαμηλότεροι, αλλά
η απόσταση παραμένει μικρή για να πουλάνε το προϊόν τους στην Ελλάδα.
Ένα-ένα τα εργοστάσια στην Ελλάδα έκλεισαν και κάπου 460 εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο. Όσες εγκαταστάσεις συνεχίζουν να λειτουργούν σήμερα
στη χώρα μας, χρησιμοποιούνται κυρίως σαν αποθηκευτικοί χώροι.
Η συγκεκριμένη κίνηση, παρότι επιχειρηματικά φαινόταν επικερδής, τελικά μάλλον δε βγήκε σε πολύ καλό, αφού οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν ένα κάλεσμα
για μποϊκοτάζ στην εταιρεία και τα προϊόντα της, που μάλλον πήγε πολύ καλά.
Πρέπει να πήγε καλά, γιατί τελικά η εταιρεία κατέληξε να κινείται δικαστικά, ζητώντας τη διακοπή όλων των δραστηριοτήτων των απεργών για ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού.
Στο δικαστικό έγγραφο, η εταιρεία αποκαλούσε τους απολυμένους “εκβιαστές” επειδή ζητούσαν να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο, να αποσυρθούν τα μπλουζάκια που καλούσαν σε μποϊκοτάζ, ενώ οι εργαζόμενοι
δεν έχουν:
κανένα δικαίωμα… να αξιώσουν την επαναλειτουργία του «εργοστασίου» μας στην Θεσσαλονίκη» και αυτό αποτελεί «ανεπίτρεπτη αυτοδικία», «αφού με το «έτσι θέλω» ζητούν να ξανανοίξει το «εργοστάσιό» μας στη Θεσσαλονίκη και με το «έτσι θέλω» μποϊκοτάρουν πανελλαδικά πλέον τα προϊόντα μας, καταλύοντας κάθε έννοια ΔΙΚΑΙΟΥ
Μάλιστα η εταιρεία έκανε και διαφημιστική καμπάνια, ενημερώνοντας τους καταναλωτές πως “μένει Ελλάδα”. Καμπάνια, η οποία απαντήθηκε από τους εργαζόμενους της εταιρείας:
Η πολυεθνική Coca Cola, γνωστή για τις ικανότητές της στο χώρο του marketing και της διαφήμισης, έχει επιδοθεί σε ένα ρεσιτάλ παραπλάνησης και υποκρισίας απέναντι στους Έλληνες καταναλωτές και στον ελληνικό λαό.
Με μια ύπουλη τηλεοπτική διαφήμιση, που σφετερίζεται δημόσιους χώρους και μνημεία της Θεσσαλονίκης, προσπαθεί να «πείσει» το καταναλωτικό κοινό ότι συνεχίζει σαν και πρώτα τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να επισκιάσει τον αγώνα μας για επαναλειτουργία του εργοστασίου
της Θεσσαλονίκης.
Η Κόκα Κόλα διαφημίζει ότι μένει Ελλάδα τη στιγμή που έχει κλείσει τα εργοστάσια της σε Κέρκυρα, Ρόδο, Αθήνα, Μεσολόγγι, Πάτρα και τώρα
και στη Θεσσαλονίκη.
Η Κόκα Κόλα δείχνει στη διαφήμισή της «χαρούμενους ηθοποιούς-εργάτες»,
τη στιγμή που το εργοστάσιο έχει κλείσει, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν την απεργία τους με όπλο τους το «μποϊκοτάζ’ και διεκδικούν την επαναλειτουργία του και την επιστροφή τους στην εργασία τους.
Η Coca Cola για μήνες ολόκληρους έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μη γίνει γνωστό το «λουκέτο» του εργοστασίου στην Θεσσαλονίκη, επέβαλλε με τα δαπανηρά και προσοδοφόρα για τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης διαφημιστικά μηνύματα την αποσιώπηση του εννεάμηνου αγώνα μας.
ΤΩΡΑ, μετά τη μεγάλη συμμετοχή του Ελληνικού λαού στο μποϊκοτάζ
η Κόκα Κόλα παραπλανά τους Καταναλωτές με καθαρά προπαγανδιστικές διαφημίσεις που παρουσιάζουν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης
εν πλήρη λειτουργία.
Υπενθυμίζουμε σε όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες ότι το
εργοστάσιο εξακολουθεί να είναι κλειστό και ο αγώνας μας συνεχίζεται.
Για αυτό καλούμε το καταναλωτικό κοινό να συνεχίσει το μποϊκοτάζ των προϊόντων της πολυεθνικής Coca Cola μέχρι να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο.
Ο αγώνας μας φέρνει αποτελέσματα
ΟΥΤΕ ΓΟΥΛΙΑ ΑΜΙΤΑ, ΦΑΝΤΑ, ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ, ΑΥΡΑ
Άρθρα επίσης ξεκίνησαν να εμφανίζονται και σε μεγάλες ιστοσελίδες,
που στήριζαν λίγο πολύ την κίνηση της εταιρείας. Να, εντελώς τυχαία, αναφέρουμε το παράδειγμα του protagon.gr, όπου η Χριστίνα Ταχιάου,
σε ρόλο σχεδόν διεθνιστή κομμουνιστή, αναρωτιέται:
Από το σημείο αυτό, όμως, μέχρι του σημείου να καταγγέλλουμε τη
«Βουλγάρικη Coca Cola» υπάρχει μια τεράστια απόσταση.
Πόσο, μάλλον, όταν αυτό συμβαίνει από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενός φορέα που μάλλον θα περίμενε κάποιος να είναι αλληλέγγυος
στον εργάτη της Βουλγαρίας, της Τουρκίας, της Κίνας, της Μιανμάρ,
της Καμπότζης. Εκτός εάν πιστεύουμε ότι οι εργάτες των χωρών αυτών είναι χαρτογιακάδες και golden boys που αμείβονται με πολλές χιλιάδες ευρώ.
που στήριζαν λίγο πολύ την κίνηση της εταιρείας. Να, εντελώς τυχαία, αναφέρουμε το παράδειγμα του protagon.gr, όπου η Χριστίνα Ταχιάου,
σε ρόλο σχεδόν διεθνιστή κομμουνιστή, αναρωτιέται:
Από το σημείο αυτό, όμως, μέχρι του σημείου να καταγγέλλουμε τη
«Βουλγάρικη Coca Cola» υπάρχει μια τεράστια απόσταση.
Πόσο, μάλλον, όταν αυτό συμβαίνει από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενός φορέα που μάλλον θα περίμενε κάποιος να είναι αλληλέγγυος
στον εργάτη της Βουλγαρίας, της Τουρκίας, της Κίνας, της Μιανμάρ,
της Καμπότζης. Εκτός εάν πιστεύουμε ότι οι εργάτες των χωρών αυτών είναι χαρτογιακάδες και golden boys που αμείβονται με πολλές χιλιάδες ευρώ.
Τα προϊόντα της εταιρείας, συνεχίζουν να πωλούνται στη χώρα μας, σε περίπτωση που συμπολίτες μας θέλουν να αγοράσουν προϊόντα μιας
εταιρείας που μας "ταξιδεύει" στη Θεσσαλονίκη και κάνει δράσεις για την ανάδειξή της, σε μια πράξη καταναλωτικής επιβράβευσης.
εταιρείας που μας "ταξιδεύει" στη Θεσσαλονίκη και κάνει δράσεις για την ανάδειξή της, σε μια πράξη καταναλωτικής επιβράβευσης.
ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ https://spasmenoparathyro.me/coca-cola-thessaloniki/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου