Σελίδες

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

It is Palestine, damn it, not "Israel" #Eίναι Παλαιστίνη, ΟΧΙ... "Ισραήλ".


My dad received his U.S. passport in the mail, with place of birth stating "Israel".
He placed the passport back in the envelope, returned it to the passport agency 
with a sticky note saying: "I was born in the state of Palestine, 
the city of Jerusalem in 1941, there was no Israel then, the state of Israel occupied 
my home land in 1948. 
Kindly reinstate my correct identity." 2 weeks later, passport corrected, 
Palestine reinstated, no questions asked.
My ultimate respect to the system and hats off to baba !! 


Oraib Toukhly Sukkar
http://angryarab.blogspot.ie/



"Ο πατέρας μου έλαβε το αμερικανικό διαβατήριό του με το ταχυδρομείο, 
όπου στον Τόπο Γέννησης, έγραφε "Ισραήλ". 
Ξανάβαλε το διαβατήριο μέσα στο φάκελο και το επέστρεψε στην Υπηρεσία 
Διαβατηρίων λέγοντας: "Γεννήθηκα στο κράτος της Παλαιστίνης, στην πόλη της Ιερουσαλήμ, το 1941, δεν υπήρχε Ισραήλ τότε, το κράτος του Ισραήλ 
έχει κάνει κατοχή στην πατρίδα μου από το 1948. 
Σας παρακαλώ, διορθώστε τα στοιχεία μου." 
Δύο εβδομάδες αργότερα, έφτασε το διαβατήριο διορθωμένο, 
έγραφε πια Παλαιστίνη, χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. 
Το σεβασμό μου στο σύστημα και τα συγχαρητήριά μου στο μπαμπά μου"
Oraib Toukhly Sukkar
Μια αναδημοσίευση από το μπλογκ The Angry Αrab
http://angryarab.blogspot.ie/

Νέα από την Παλαιστίνη
https://www.facebook.com/152149308469535/photos/a.152384555112677.
1073741828.152149308469535/173938032957329/?type=3&theater


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου