Σελίδες

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Οι εφυείς άνθρωποι έχουν πάντα ζώα



Όλα τα ζωα έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτά των ανθρώπων πάνω 
στον πλανήτη, ήρθαν εδώ για τον δικό τους σκοπό, και εμείς δεν έχουμε 
κανένα δικαίωμα και εξουσία πάνω τους, να τα χρησιμοποιούμε, 
να τα εκμεταλλευόμαστε για κανένα λόγο.
(8) Twitter:
Η συμβίωση μ'ενα ζώο σε κάνει ένα ΑΝΘΡΩΠΟ,σου μαθαίνει να 
βλέπεις καθαρά, πως τα πιο σημαντικά "πράγματα" είναι τα απλά 
και καθημερινά,πως αυτό που μετράει είναι ότι γεμίζει και ταυτόχρονα 
ελαφραίνει την ψυχή σου. 
Για τα πλάσματα που έχω δίπλα μου, στα μάτια τους είμαι αυτή 
που ακριβως ΕΙΜΑΙ,με τα καλά μου τα στραβά μου και μ'αγαπάνε 
για όλα αυτά και ίσως για ακόμη περισσότερα που εγώ δεν μπορώ 
να δω ή να καταλάβω.
Από την μεριά μου, τα λατρεύω για αυτό που είναι. 
Για το καθαρό βλέμμα τους γεμάτο αγάπη. 
Για το χουχούλιασμα στην αγκαλιά μου, για την μουσούδα που 
αποζητάει το χάδι μου. 
Για το "κλάμμα" τους στον καθημερινό μικρό μας αποχωρισμό 
και ξανασμίξιμο. 
Για την ήρεμη παρουσία τους και την σταθερότητα τους.
Για την αγάπη τους που δεν γνωρίζει όρια όπως και η ευγνωμοσύνη. 
Για όλα αυτά και άλλα τόσα που τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν.....

Το ζώο είναι η ζωή, η άδολη παρουσία που κινείται από ένστικτο 

και καθαρότητα στις σχέσεις του. 
Όλα τα ζώα γι αυτό δεν έχουμε το δικαίωμα να τα τρώμε,
να τα βασανίζουμε στα εργαστήρια, να τα χρησιμοποιούμε βάναυσα. 

Όποιος δεν αγαπάει τη ζωή δεν αγαπά τα ζώα.

Border Collie Golden Retriever mix:

φΡ
i-rena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου