Σελίδες

Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

αυτισμός - autism...μου φαίνεται αδιανόητο αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες...ο Γιάννης στη μιά κάνει...

Φωτογραφία του χρήστη Η ζωή μου με τον Γιάννη.
Μόλις είδα αυτές τις δύο φωτογραφίες από το σχολείο του Γιάννη.
Έχω μείνει κοάλα όπως λένε σήμερα..
Μου φαίνεται αδιανόητο αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες..ο Γιάννης στη μιά κάνει σειρά πίσω από τους συμμαθητές του και ακουμπάει το 

δεξί του χέρι στον ώμο του μπροστινού!
Αν μου το έλεγαν πριν χρόνια θα το έλεγα επιστημονική φαντασία..
και στην δεύτερη φωτογραφία ανάσκελα σε στρώμα πάλι ανάμεσα σε συμμαθητές του κάνει κοιλιακούς!!
Θα μου πείτε σιγά το δύσκολο..
Ο βαθμός δυσκολίας
 και για τα δύο είναι 10/10.
Οι αυτιστικοί:

- δύσκολα ακολουθούν οδηγίες
-δύσκολα ακουμπούν κάποιον
-δύσκολα κάθονται σε σειρά πάνω από 15 δεύτερα
-δύσκολα θέλουν να έχουν κάποιον δίπλα τους τόσο κοντά

Φωτογραφία του χρήστη Η ζωή μου με τον Γιάννη.
Σίγουρα ο γυμναστής του σχολείου έριξε πολύ κόπο και ιδρώτα 

και απλά αυτό που βλέπω είναι μαγικό!!

Η ζωή μου με τον Γιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου