Σελίδες

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

...έχω ραντεβού μ' έναν άγνωστο...



...είναι λίγες μέρες που με φλερτάρει αδυσόπητα...
Βέβαια δεν είναι και τόσο άγνωστος, γιατί, τον έχω συναντήσει
αρκετές φορές από μακριά και πολύ κοντά ταυτόχρονα
σε ραντεβού του με άλλους.
Με αγαπημένους γνωστούς αλλά και αγνώστους...
΄Αλλους τους καταβρόχθισε κι άλλοι τόσκασαν και γλύτωσαν,
άλλοι πάλι συνεχίζουν να έχουν μια διαρκή επαφή και σχέση
αγάπης και μίσους!

     ...έ λοιπόν, μούκλεισε ραντεβού. ένα προκλητικό ραντεβού,
ραντεβού τρόμου!!!!

    Ποτέ δεν μου άρεσαν τα ραντεβού με αγνώστους...
όμως είναι προκλητικός επιθετικός αλλά και απειλητικός, γιαυτό
σκέφτομαι να δεχτώ το ραντεβού!
    Προφανώς ή θα νικήσω ή θα νικηθώ.
    Ομολογώ ότι φοβάμαι πολύ, δεν το περίμενα ότι θα φοβώμουν τόσο πολύ...
Γιαυτό θα του κλείσω ραντεβού μόλις έχω απόβάλλει τον φόβο...

Ναι είμαι (?) γενναία και αγωνίστρια...και τώρα έχω γίνει  ένα φοβισμένο
ανθρωπάκι...και δεν μου αρέσω καθόλου...

ΟΚ λοιπόν έχω ήδη ραντεβού μ΄έναν άγνωστο...!

καλή αντάμωση




φΡ

i-rena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου