Σελίδες

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης Xρυσό Mετάλλιο στα 100 μέτρα πεταλούδα της κατηγορίας S9



Έδωσα και την ψυχή μου για το μετάλλιο
Αυτό το μετάλλιο το αφιερώνω στην αδελφή μου,που ήρθε με 
δικά της έξοδα στο Ρίο για να με δει,για να με καμαρώσει.
Ο πατέρας μου θα είναι τρελός από τη χαρά του και αγχωμένος. 

Ελπίζω να τον έκανα ευτυχισμένο.
Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου, τον γιατρό μου,
τον φυσιοθεραπευτή μου και όλους όσοι είναι δίπλα μου.
Αυτοί οι άνθρωποι δεν περίμεναν να πάρω μετάλλιο για να έρθουν 

να μου πουν συγχαρητήρια

  
Ο πρωταθλητής από την Αλεξανδρούπολη έδειξε από το πρωί τις διαθέσεις του 
παίρνοντας την πρόκριση στον τελικό της κατηγορίας S9 με τον 3ο καλύτερο 
χρόνο (1:01:51) και θα πάλευε για ένα το μετάλλιο με τον Ούγγρο κάτοχο του Παραολυμπιακού ρεκόρ, Σορς, τον Ιταλό κάτοχο του Παγκόσμιου ρεκόρ Μορλάκι 
και τον Κροάτη Βίντσετιτς.



Ο Έλληνας 17χρονος αθλητής τερμάτισε σε 59.27 δευτερόλεπτα 
σημειώνοντας νέο ατομικό ρεκόρ!
Ο Μιχαλεντζάκης είχε... προειδοποιήσει τους αντιπάλους του μετά την τρίτη 

θέση που είχε πάρει στον προκριματικό δείχνοντας ότι είναι ικανός 
για ένα μετάλλιο.


Περνάει πολλές ώρες την ημέρα σε αυτές, τη στιγμή μάλιστα που χρειάζεται 
40 λεπτά για να πάει και να επιστρέψει από τις Φέρες στην Αλεξανδρούπολη 
όπου υπάρχει ένα πλήρως εξοπλισμένο κολυμβητήριο. 
Οι ώρες προπόνησης ατελείωτες αφού το όνειρό του ήταν να γίνει 
Παραολυμπιονίκης. 


Αυτό είναι το 13ο μετάλλιο για την Ελλάδα στους
Παραολυμπιακούς αγώνες του Ρίο και πέμπτο χρυσό!

με στοιχεία και από w.alexpolisonline.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου