Σελίδες

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

...ΤΙΠΟΤΑ?...

Φωτογραφία της Stavroula Hasanakou. 

...ΚΑΙ το τίποτα κάτι είναι! 
"Τώρα ξέρεις".. όπως μου λέει και μια φίλη.
...το τίποτα, από την ώρα που κάνεις λόγο γι αυτό γίνεται κιόλας κάτι!

Πρίν καιρό είχα θυμώσει με πολλά τίποτα και τελικά ΜΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ...
αλλά η φίλη μου μου είπε...μην κατηγορείς εσένα γιατί το τίποτα 
ήταν ένα τίποτα...
Ποιόν να κατηγορώ; το τίποτα;
ΝΑΙ...θυμήσου τους κατοίκους του Βυζαντίου(του αρχαίου) και 
την ανικανότητανα δούν την απέναντι τοποθεσία που έγινε 
η Βασιλεύουσα...

Το σύμπαν φτιάχτηκε από το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ στα ΠΑΝΤΑ 

μέσα σε μια στιγμή...

Ρενάκι, κάτι έχεις, μου πέταξε τις προάλλες ένας καλός μου φίλος...

Όχι, τίποτα του λέω, χώνοντας με αμηχανία τα χέρια μου στις τσέπες...
κι εκεί που νόμιζα ότι ήταν άδειες, ένοιωσα στο βάθος μιάς τσέπης κάτι 

μικρό...σκληρό...το έβγαλα με δυσκολία...ένας ηλιόσπορος...
Ηλιοτρόπιο η ηλιοτίποτα; σκέφτηκα...

βγήκα στον κήπο και το έχωσα στο χώμα...σε μια γωνία...
Πήγαινα κάθε μέρα και το κοίταζα...
την 11η σαν νάβγαινε ενα βλασταράκι,σήκωσα τα μάτια και κοίταξα 
τον ήλιο...ευχαριστώ είπα νοερά..
Σαν κάποιος να μου ψιθύρισε στο αυτί...δεν κάνει τίποτα φίλη...

...η μάθηση είναι το σημαντικότερο αποτέλεσμα που μπορούμε να 

περιμένουμε από τη ζωή. 
Όμως, είναι ανάγκη να θυμόμαστε ότι η αληθινή μάθηση προέρχεται 
από τις εμπειρίες κι όχι απ' την απλή διανοητική προσπάθεια, καθώς η 
χρήσιμη εμπειρία συλλέγεται μόνο με την ανάπλαση των βιωμάτων...

φΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου