...τα οποία αντικαθιστούν σταδιακώς τα ιππήλατα.
Λόγω του ότι δεν έχει εγκριθεί ακόμα ο περί στάσεων κανονισμός,
τα τραμ επί του παρόντος θα σταματούν εκεί που το ζητούν οι επιβάτες...
Λόγω του ότι δεν έχει εγκριθεί ακόμα ο περί στάσεων κανονισμός,
τα τραμ επί του παρόντος θα σταματούν εκεί που το ζητούν οι επιβάτες...
* Και ο σιδηρόδρομος Αθήνα - Καλογρέζα - Γέρακας - Μεσόγεια - Λαύριο
έτσι λειτουργούσε ως το 1955 περίπου.
Όμως δεν σταματούσε για έναν-δυο επιβάτες, απλώς έκοβε ταχύτητα.
έτσι λειτουργούσε ως το 1955 περίπου.
Όμως δεν σταματούσε για έναν-δυο επιβάτες, απλώς έκοβε ταχύτητα.
- Ο σιδηρόδρμος που Λαυρίου συνέχισε να λειτουργεί αραιά, μόνο για φορτία,
ως το 1973 που άρχισε το έργο του ανισόπεδου κόμβου "Σίδερα" της Κηφισίας.
Προφανώς η λέξη "Σίδερα" αναφέρεται στις σιδηροτροχιές.
Είναι πολύ μεγάλη αμαρτία των εκάστοτε κυβερνήσεων που η ζώνη των γραμμών
(Right of Way) δεν διατηρήθηκε ακέραιη ώστε να χρησιμεύσει από πολύ νωρίτερα
για Μετρό ή Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
(τότε τις μεγάλες μίζες τις έδιναν οι εταιρίες πετρελαίου, που ευνοούσαν
και ευνοούν τα ΙΧ, ακόμα και με την ασφυξία που ακολούθησε)
ως το 1973 που άρχισε το έργο του ανισόπεδου κόμβου "Σίδερα" της Κηφισίας.
Προφανώς η λέξη "Σίδερα" αναφέρεται στις σιδηροτροχιές.
Είναι πολύ μεγάλη αμαρτία των εκάστοτε κυβερνήσεων που η ζώνη των γραμμών
(Right of Way) δεν διατηρήθηκε ακέραιη ώστε να χρησιμεύσει από πολύ νωρίτερα
για Μετρό ή Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
(τότε τις μεγάλες μίζες τις έδιναν οι εταιρίες πετρελαίου, που ευνοούσαν
και ευνοούν τα ΙΧ, ακόμα και με την ασφυξία που ακολούθησε)
- Μέρη των σιδηροτροχιών -ή έστω το κανάλι της διαδρομής του τραίνου- έχουν
διατηρηθεί σε κάποια σημεία, μέχρι να σκεπαστούν και αυτά από τη λήθη και το τσιμέντο.
Στην κατάργηση του τραίνου θα συνέτεινε και η παρακμή του Λαυρίου.
Η λύση του να σταματάει το τραίνο όπου στέκονταν επιβάτες πολύ ωραία,
να εφαρμοστεί και σήμερα....
διατηρηθεί σε κάποια σημεία, μέχρι να σκεπαστούν και αυτά από τη λήθη και το τσιμέντο.
Στην κατάργηση του τραίνου θα συνέτεινε και η παρακμή του Λαυρίου.
Η λύση του να σταματάει το τραίνο όπου στέκονταν επιβάτες πολύ ωραία,
να εφαρμοστεί και σήμερα....
[Τα πρώτα τραμ έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Αθήνας το 1882.
Ήταν ελαφρά οχήματα, κλειστά το χειμώνα με 16 θέσεις και ανοιχτά το καλοκαίρι
με 20 θέσεις, τα οποία έλκονταν από τρία άλογα.]
Ήταν ελαφρά οχήματα, κλειστά το χειμώνα με 16 θέσεις και ανοιχτά το καλοκαίρι
με 20 θέσεις, τα οποία έλκονταν από τρία άλογα.]
...η φωτό είναι απλώς...*ενδεικτική...
διότι το αυτοκίνητο στη φωτογραφία είναι Volvo,
ΚΑΙ το συγκεκριμένο μοντέλο άρχισε να παράγεται το 1944
ΚΑΙ το συγκεκριμένο μοντέλο άρχισε να παράγεται το 1944
-------
με...πληροφορίες από Nika Mikou ΑΘΗΝΑΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου