Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Κοζάνη...με βαθμό 19.6 πήρε το απολυτήριο της η 82χρονη...

me-arista-19-6-pire-to-apolitirio-tis-82chroni-stin-kozani
...Σουλτάνα Γκέσου  από την Κοζάνη, ολοκληρώνοντας τη φοίτηση της 
στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.
«Οταν ήμουν μικρή ήθελα να πάω γυμνάσιο. Μεσολάβησε ο πόλεμος και άλλα πολλά. 
Έγινα μοδίστρα, παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, δεν μπορούσα να αφήσω τόσες υποχρεώσεις.. Το είχα στο μυαλό μου, όμως, το σχολείο. 
Πήρα σύνταξη , ο άνδρας μου αρρώστησε πάλι δεν κατάφερα να ξεκινήσω. 
Όμως όταν παντρεύτηκαν τα παιδιά και δεν είχα τι να κάνω,είπα,εκεί που θα πάω 
στο Κ.Α.Π.Η. δεν πάω επιτέλους στο σχολείο;»
Με 4 παιδιά, 6 εγγόνια και 4 δισέγγονα έχει ελάχιστο χρόνο για διάβασμα. 
«Οι καθηγητές μου λένε «είσαι αστέρι» και τον υπολογιστή που δεν τον είχα πιάσει 
στα χέρια μου , τον κατάφερα», λέει  η 82χρονη και η φωνή της έχει τον ενθουσιασμό 
μικρού παιδιού
«Όταν πλαγιάζω για ξεκούραση διαβάζω. Πάντα διάβαζα
Η κ. Γκέσου αρίστευσε τελειώνοντας την Τρίτη τάξη του Γυμνασίου έμαθε να χειρίζεται υπολογιστή για τις ανάγκες των μαθημάτων και είχε πολύ καλή συνεργασία με τους συμμαθητές της αλλά και τους καθηγητές της, όπως ανέφερε.
Όνειρο της ήταν να γίνει δασκάλα. 
   Η κ. Σουλτάνα θα συνεχίσει όπως τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ Κοζάνης 
για να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών της, καθώς ήδη  έχει εγγραφεί και στο Λύκειο.
Μάλιστα πρότεινε ανεπιφύλακτα σε όλους  να ακολουθούν τα όνειρά τους και 
να παλεύουν για αυτά.
greek-inews.gr
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου