Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

City Plaza - Aliki Papachela...κι ανάμεσα στους...άλλους το...BBC

Φωτογραφία της Aliki Papachela.
Aπ την παράνομη καταπάτηση του ξενοδοχείου μου City Plaza και την 
μετέπειτα αθλιότητα προσωπικά σε μένα, πολλοί μου λέτε γιατί δεν 
δημοσιοποιώ αυτά που λέω και γράφω μόνο στο φατσομπούκι. 
Χιλιάδες φορές έχω εξηγήσει ότι είναι το μόνο βήμα που έχω να γράφω την αλήθεια, ουσιαστικά, γιατί από παντού σε ντόπια και ξένα μέσα απλά κόβομαι 

ή μοντάρονται ανάλογα όσα έχω πεί για να βγεί η εικόνα που θέλουν. 
Εχω δώσει άπειρες συνεντεύξεις και δηλώσεις τα τελευταία 2 χρόνια 
κομίζοντας την αλήθεια.
Τα περισσότερα δεν "έπαιξαν"
Εκτός απ την ΕρτΟπεν που μου έδωσε ελεύθερο βήμα, μετά την άθλια εκπομπή της Ανδριανού, πέρυσι με τον Periklis Danopoulos και τον Θόδωρος Μεχλιζόγλου και φέτος με τον Νικόλαος Δημητρακόπουλος και επίσης με σαφείς ερωτήσεις κι απαντήσεις πέρυσι στο δημοτικό ραδιόφωνο των Ιωαννίνων πέρυσι με τον Γιώργος Γκόντζος δεν θυμάμαι κανένα άλλο ειδησεογραφικό μέσον έντυπο ή ηλεκτρονικό να μετέφερε συνολικά και ακριβώς τις απόψεις μου και όσα είπα. 
Απ την αρχή αυτής της παράνομης καταπάτησης δημιουργήθηκε πολύ οργανωμένο γραφείο τύπου που διηύθυναν δημοσιογράφοι ανάμεσα στους "καταληψίες" με επικεφαλής τον Γιάννη Ανδρουλιδάκη, που φρόντιζαν να βομβαρδίζουν τον εγχώριο και ξένο έντυπο, ραδιοφωνικό και ηλεκτρονικό τύπο με συνεντεύξεις τύπου, συνεντεύξεις μεμονωμένες, διαφημιστικά βιντεάκια του "εγχειρήματος", όλα επικεντρωμένα σε ψέματα όσον αφορά εμένα και την εταιρεία μου. Πλύση εγκεφάλου ένα πράμα. 
Εξαιρώντας τα μέσα, κυρίως τα φιλοκυβερνητικά, left, εφημερίδα των συντακτών, cnn greece κλπ, που απ την αρχή δεν έκαναν καν τον κόπο 

να ρωτήσουν κι εμένα αλλά αναμετέδιδαν τις ψευδείς πληροφορίες των καταπατητών ως αληθείς και γεγονότα και υμνούσαν την "κατάληψη", 
το ίδιο εσκεμμένα έκαναν και ξένα μέσα όπως το Al Jazeera και άλλα, 
καθώς και πρόσωπα με περίοπτες θέσεις παγκομίως όπως η Melissa Fleming-επικεφαλής του ΟΗΕ παγκοσμίως για το προσφυγικό, η Katja Kipping-αρχηγικό μέλος του Die Linke, και άλλοι πολλοί (μην πω και για την περίφημη στήριξη 
της ευρωβουλευτού μας κυρίας Κούνεβα και τ ακούσω πάλι  ), διαφήμιζαν 
στις προσωπικές τους σελίδες την "κατάληψη" ζητώντας κιόλας στήριξη και οικονομική, όπου άλλου μίλησα ή κόπηκα εντελώς ή μπήκε μια φράση που 
απλά έλεγε ότι εγώ διαφωνώ. 
Απ την συνέντευξή μου στην Ολλανδική τηλεόραση που κράτησε πάνω από 

δύο ώρες έπαιξε ένα λεπτό εντελώς ουδέτερο και στον ίδιο τόνο. 
Ενα δεκάλεπτο έπαιξαν οι καταληψίες κι ο διθύραμβος προς αυτούς. 
Ο δημοσογράφος της Deutsche Welle που μου πήρε 4ωρη συνέντευξη πέρυσι τον Μάη και υποτίθεται ότι ήταν έξαλλος με την αθλιότητα εις βάρος μου όταν πήγε μετά στην πατρίδα του μου ζήτησε και του έστειλα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τα όσα ισχυρίζομαι. Στο τέλος έγραψε ένα άρθρο ύμνο για την "κατάληψη" και κάπου σε μιά γωνίτσα ότι "Η ιδιοκτήτρια Αλίκη Παπαχελά δεν συμφωνεί".
Πριν δυό τρείς μήνες επικοινώνησαν μαζί μου απ το BBC λέγοντάς μου 

ότι ετοιμάζουν ντοκιμαντέρ για το προσφυγικό στην Ελλάδα κι επειδή θα 
κάνουν γυρίσματα στο City Plaza κι έμαθαν ότι είμαι η ιδιοκτήτρια που 
χρεώνομαι ήθελαν να μιλήσουν και μαζί μου. Τους εξήγησα ότι είμαι πολύ επιφυλακτική γιατί ως τώρα όπου έχω μιλήσει πήγε στον βρόντο. 
Μου είπαν ότι το βλέπουν εντελώς αντικειμενικά κι ότι είναι υποχρέωση και γραμμή τους να εμφανίσουν όλες τις πλευρές δίκαια και ισομερώς. 
Με έπεισαν και η συνέντευξη κράτησε κάπου δύο ώρες. 
Η δημοσιογράφος είναι ελληνίδα, μόνιμη κάτοικος Αγγλίας και υπάλληλος 
του BBC, έτσι όλες οι συνεννοήσεις έγιναν στα ελληνικά αλλά η συνέντευξη ηχογραφήθηκε στα αγγλικά για να μην υπάρχει στην μέση μετάφραση και ίσως παράφραση των λεγομένων μου. Μετά μου ζήτησαν με mail να τους στείλω όλα τα χαρτιά κι αυτωνών και κυρίως εκείνα που αποδείκνυαν τον ισχυρισμό μου 
ότι το ξενοδοχείο είχε δρομολογηθεί να ενοικιαστεί για την φιλοξενία προσφύγων στον ΟΗΕ, πράγμα που δεν έγινε γιατί καταλήφθηκε μόλις μας έγινε γνωστό ότι είχε εγκριθεί στον ανάλογο διαγωνισμό του ΟΗΕ. Οπερ και εγένετο. 
Σήμερα μου έστειλε mail η δημοσιογράφος λέγοντάς μου τα εξής:
"Αγαπητή Κυρία Παπαχελά,
Ντρέπομαι πολύ για αυτο που πρέπει να σας γράψω. 
Κάνατε τον κόπο οχι μόνο να μας δώσετε μια εξαιρετική συνέντευξη αλλα και 
να μας στείλετε τα έγγραφα για την ενοικίαση του ξενοδοχείου σας σε ΜΚΟ 
για στέγαση προσφύγων. Σας είπαμε οτι θα περιλάβουμε μέρος της συνέντευξης 
στο ντοκιμαντέρ μας για το Σίτι Πλάζα. 
Και όμως τώρα πρέπει να σας πώ οτι παρ᾽ολο που όντως την βάλαμε στην πρώτη, εκτεταμένη μορφή του ντοκιμαντέρ, όταν το άκουσε η επιμελήτριά μας επέμενε 
να κόψουμε αυτο το κομμάτι μεταξύ άλλων, γιατί θεωρούσε οτι δεν είχε άμεση 
σχέση με το κετνρικό μας θέμα, που είναι η κατάσταση των προσφύγων και 
η ανεπάρκια των δομών και της βοήθειας που παρέχει το κράτος.
Λυπάμαι πολύ για αυτό, γνωρίζοντας πόσο σας έχει στεναχωρέσει γενικά 

η συμπεριφορά τών ΜΜΕ απέναντί σας. Δεν ήθελα καθόλου να κάνουμε κι εμείς 
το ίδιο σφάλμα, και σας ζητώ συγνώμη.
Με εκτίμιση"
Οσοι, λοιπόν, επιμένετε ότι δεν έχω κάνει αρκετά για να δημοσιοποιηθεί η υπόθεση, όσοι λέτε ότι φαντάζομαι θεωρίες συνωμοσίας και κυρίως όσοι μου λέτε γιατί τα λέω εδώ κι όχι εκεί έξω, ελπίζω να καταλάβατε.
Παιδάκια μου γλυκά χωρίς πολύ μαύρο χρήμα και πολιτικές και άλλες πλάτες το "εγχείρημα" δεν θα στεκόταν αλώβητο επί δύο χρόνια.
Κατά τ άλλα όσοι ακόμα πιστεύετε ότι πρόκειται περί αγνής αλληλεγγύης κάτι αγνών ανθρώπων που λυπούνται τους πρόσφυγες, θα σας πρότεινα να δείτε τις εκπομπές και του Fotis Liberopoulos για το θέμα, που αν και δεν είναι δημοσιογράφος, έψαξε, βρήκε και εξέθεσε τα στοιχεία που αποδεικνύουν την απατεωνιά και τους απατεώνες.

Α, κι όσο κάποιοι θα ξαναρχίσουν να με στολίζουν πάλι με ωραιότατα επίθετα τύπου "ξεσκιμένη", "ξεκωλιάρα", "ξεφτιλισμένη", "φασιστάκι" και πάει λέγοντας, εγώ θυμίζω ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Aliki Papachela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου