Η φετινή μείωση της σοδειάς της Ισπανίας βοήθησε στην αυξημένη -κατά 10%- διείσδυσή μας στις αγορές. Παρά τις επιτυχίες και τα βραβεία, το λάδι μας χρειάζεται μια αφήγηση η οποία να εξηγεί στον ξένο καταναλωτή γιατί αξίζει να το επιλέξει. |
*της Ιωάννας Φωτιάδη Τα λιόδεντρα του παππού και ο τενεκές με λάδι από το χωριό αποκτούν διαφορετική νοηματοδότηση στην Ελλάδα της κρίσης. Γεωμετρική αύξηση ενδιαφέροντος σημειώνεται εσχάτως στην ελαιοκομία, τη μεταποίηση και την εμπορία ελαιόλαδου.
«Ατομα είκοσι έως σαράντα πέντε ετών αναζητούν νέο επαγγελματικό προσανατολισμό και στρέφονται στο εθνικό μας προϊόν: το ελαιόλαδο», αναφέρει στην «Κ» ο κ. Γιάννης Καρβέλας, διοργανωτής εκπαιδευτικών σεμιναρίων για ελαιόλαδο, και προσθέτει: «Είναι μια ρεαλιστική επιλογή, καθώς τα ελαιόδεντρα είναι διάσπαρτα σε όλη τη χώρα». «Καθημερινά, με καλούν πάνω από δέκα παραγωγοί που ενδιαφέρονται να εξάγουν το λάδι τους», σημειώνει ο κ. Ευθύμιος Χρηστάκης, που ειδικεύεται στην προώθηση ελληνικού ελαιόλαδου στις γερμανόφωνες χώρες.
«Η φετινή μείωση της σοδειάς των Ισπανών κατά ένα τρίτο υπήρξε μια ευνοϊκή συγκυρία για τους Ελληνες, που αύξησαν κατά 10% περίπου τη διείσδυσή τους στην αγορά».
Εξι διακρίσεις.... [...]
|
Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013
Το ελληνικό ελαιόλαδο κερδίζει έδαφος.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου