Facebook rejects Montreal museum's ad over Picasso nude
...ωστόσο, το εν λόγω μουσείο του Καναδά, δηλώνει ότι είναι, τουλάχιστον, ευτυχές το γεγονός ότι το κολοσσιαίο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης επανεξετάζει την πολιτική του όσον αφορά το γυμνό.
Η διαδικτυακή διαφήμιση του Μουσείου Καλών Τεχνών του Μόντρεαλ για τη μεγάλη έκθεση του καλοκαιριού που διοργανώνει, μπλοκαρίστηκε, επειδή έδειξε αφηρημένα γυμνά στήθη, έργο ζωγραφικής του διάσημου καλλιτέχνη Πικάσο. Το μουσείο, τελικά, χρειάστηκε να επικοινωνήσει απευθείας με τη διοίκηση του Facebook, προκειμένου να λάβει την εξουσιοδότηση της συγκεκριμένης δημοσίευσης.
Το εν λόγω έργο ζωγραφικής, που χρησιμοποιήθηκε στη διαφήμιση, «δεν ήταν σοκαριστικό», δήλωσε η υπεύθυνη του μουσείου, Pascale Chasse.
Στην πραγματικότητα, το Femmes à la toilette, του Πάμπλο Πικάσο ήταν μία από τις κύριες εικαστικές εικόνες για την προώθηση της έκθεσης στον Τύπο, η οποία εστιάζει στην επιρροή της αφρικανικής τέχνης στον Πικάσο, καθώς και στον επακόλουθο αντίκτυπο του ιδίου στους σύγχρονους Αφρικανούς καλλιτέχνες.
Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιήθηκε τόσο σε έντυπες όσο και σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, καθώς και στο κεντρικό πανό, που κρέμεται έξω από την είσοδο του μουσείου, στο κέντρο του Μόντρεαλ.
Μετά την απόρριψη της πρώτης εικόνας, προσπάθησαν με μία νέα διαφήμιση, στην οποία χρησιμοποίησαν μία αφηρημένη εικόνα: Large Still Life with Pedestal Table.
Ωστόσο, απορρίφθηκε εξίσου, όπως και η τρίτη προσπάθεια.
«Ο αλγόριθμος δεν βλέπει τη διαφορά μεταξύ ενός έργου τέχνης και μιας κακής διαφήμισης», δήλωσε η κ.Chasse στο BBC bbc.co.uk/canada
Το Facebook επιτρέπει στους χρήστες του να δημοσιεύουν εικόνες γυμνών έργων ζωγραφικής ή φωτογραφίες από τέτοιου είδους έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνης, που απεικονίζει γυμνά στοιχεία. Ωστόσο, τα πρότυπα, όσον αφορά τις διαφημίσεις, είναι επί του παρόντος αυστηρότερα και δεν επιτρέπουν το γυμνό στη ζωγραφική, παρόλο που σε αυτή την περίπτωση έγινε μία εξαίρεση.
Αυτή η πολιτική, αποτελεί μέρος μιας συνεχούς ανασκόπησης από την εταιρεία, η οποία έχει κριθεί κατά το παρελθόν για την παρεμπόδιση διαφημίσεων, που αφορούσαν σε φημισμένα έργα τέχνης.
Το Φλαμανδικό τουριστικό συμβούλιο εξέδωσε μία καταγγελία στο Facebook, μετά την κατάργηση ορισμένων αναρτήσεων, που έδειχναν έργα ζωγραφικής του καλλιτέχνη Peter Paul Rubens, με την αιτιολογία ότι περιείχαν το γυμνό στοιχείο. Ακόμα, ένας Αυστραλιανός οίκος δημοπρασιών μπλοκαρίστηκε τον περασμένο χρόνο, επειδή δημοσίευσε ένα έργο ζωγραφικής του καλλιτέχνη Charles Blackman, επειδή αυτό απεικόνιζε γυμνές φιγούρες και μια γάτα.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα μουσεία και άλλα ιδρύματα θα μπορούν να μοιραστούν με το κοινό μερικά από τα πιο εμβληματικά έργα τους και για αυτό, επανεξετάζουμε αυτή τη στιγμή την προσέγγισή μας, όσον αφορά το γυμνό στα – προβαλλόμενα μέσω διαφημίσεων – έργα ζωγραφικής, στο Facebook», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας.
Μεταξύ άλλων, τώρα που οι αναρτήσεις του Μουσείου του Μόντρεαλ έγιναν δεκτές από τον αλγόριθμο του Facebook, η κ.Chasse δήλωσε ότι, «το όλο θέμα ήταν κάπως κωμικό».
3 August 2018
A Canadian museum whose ads featuring Picasso nudes were rejected by Facebook says it is pleased the social media giant is reviewing its nudity policy.
The Montreal Museum of Fine Arts online ad for its big summer exhibit was blocked because it showed abstract breasts painted by the modern master.
The museum eventually had to reach out directly to Facebook in order to get the posts authorised.
The painting used "wasn't shocking", said museum spokeswoman Pascale Chasse.
In fact, Pablo Picasso's Femmes à la toilette was the one of the main promotional press images for the show, which looks at the influence of African art on Picasso and the artist's subsequent impact on contemporary African artists.
It was being used in print and television ads and on the main banner hanging outside the museum in downtown Montreal.
After the first image was rejected, they tried with a new ad using a more abstract image: Large Still Life with Pedestal Table.
It too, was turned down, as was their third attempt.
A Canadian museum whose ads featuring Picasso nudes were rejected by Facebook says it is pleased the social media giant is reviewing its nudity policy.
The Montreal Museum of Fine Arts online ad for its big summer exhibit was blocked because it showed abstract breasts painted by the modern master.
The museum eventually had to reach out directly to Facebook in order to get the posts authorised.
The painting used "wasn't shocking", said museum spokeswoman Pascale Chasse.
In fact, Pablo Picasso's Femmes à la toilette was the one of the main promotional press images for the show, which looks at the influence of African art on Picasso and the artist's subsequent impact on contemporary African artists.
It was being used in print and television ads and on the main banner hanging outside the museum in downtown Montreal.
After the first image was rejected, they tried with a new ad using a more abstract image: Large Still Life with Pedestal Table.
It too, was turned down, as was their third attempt.
"The algorithm doesn't see the difference between a piece of art and a bad ad," Ms Chasse told the BBC.
Facebook does allow users to post images of nude paintings, as well as photographs of paintings, sculptures and other art that depicts nude figures.
The standards for advertisements are currently more stringent and do not allow nudity in paintings in ads, though an exception was made in this instance.
That policy is part of an ongoing review by the company, which has been criticised before for blocking ads featuring renowned works of art.
In July, the Flemish tourist board issued a complaint to Facebook after it removed a number of posts showing paintings by artist Peter Paul Rubens for nudity.
Last year, an Australian auction house was blocked from advertising a painting by acclaimed artist Charles Blackman depicting nude figures and a cat.
"We want to make sure that museums and other institutions are able to share some of their most iconic paintings and are currently reviewing our approach to nudity in paintings in ads on Facebook," a spokesperson for the company said in a statement.
Now that the museum's posts have been accepted, Ms Chasse says the whole thing was "a little comical".
The standards for advertisements are currently more stringent and do not allow nudity in paintings in ads, though an exception was made in this instance.
That policy is part of an ongoing review by the company, which has been criticised before for blocking ads featuring renowned works of art.
In July, the Flemish tourist board issued a complaint to Facebook after it removed a number of posts showing paintings by artist Peter Paul Rubens for nudity.
Last year, an Australian auction house was blocked from advertising a painting by acclaimed artist Charles Blackman depicting nude figures and a cat.
"We want to make sure that museums and other institutions are able to share some of their most iconic paintings and are currently reviewing our approach to nudity in paintings in ads on Facebook," a spokesperson for the company said in a statement.
Now that the museum's posts have been accepted, Ms Chasse says the whole thing was "a little comical".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου