Σελίδες

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

...άντε να καταλάβεις βιβλίο διαβάζωντάς το εν κινήσει...

Φωτογραφία της Ρένα Φατούρου.

Πριν από δύο χρόνια οι γιατροί μου, διέγνωσαν καρκίνο…
...κάπου διάβασα ένα απόσπασμα που έλεγε: 

"αν ζεις κάθε μέρα τη ζωή σου σα να είναι η τελευταία, 
κάποια μέρα τελικά θα επιβεβαιωθείς"
...κανείς δε θέλει να πεθάνει. 
Ακόμη κι όσοι θέλουν να πάνε στον παράδεισο,
δεν θέλουν να πεθάνουν!
Η ζωή μας είναι περιορισμένη, συνεπώς μην τη σπαταλάμε ζώντας 
τη ζωή κάποιου άλλου...
άς έχουμε λοιπόν το θάρρος να ακολουθούμε την καρδιά μας και 

τη διαίσθησή μας.
...κάπως έτσι έρχεται το τέλος του κόσμου και το ρολόι της ζωής σταματά. 
Σου κόβεται η λαλιά, κάνεις εικόνα εσένα στο χώμα και όποια δύναμη 
θεωρούσες ότι είχες χάνεται και μαζί μ’αυτή και η γή κάτω από τα πόδια σου.
Κλαίς, ξανακλαίς, κλαίς πολύ κι απελπισμένα, θες να ανοίξει η γή να σε καταπιεί, όχι, δε θες να το περάσεις αυτό, θες να εξαφανιστείς, μάνα έλα πάρε τη 
θέση μου, πατέρα, κάποιος, ποιός; 
Ποιός θα με γλυτώσει; 
Κανείς. Εσύ! 
Εσύ θα γλυτώσεις τον εαυτό σου. 
Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.

Κάποιος όμως πρέπει να είναι εκεί για να τον πολεμήσει. 
Αν βρει το πεδίο ελεύθερο, θα σε σκίσει. 
...έχω καρκίνο...έ! καί;
...κάποτε έπεσε στα χέρια μου,μια φοβερή έκδοση με τίτλο 
"The Whole Earth Catalog" 
Δημιουργήθηκε από έναν τύπο ονόματι Stewart Brand,μακριά από εδώ, 
στο Menlo Park και το έβγαλε στη δημοσιότητα με μια ποιητική πινελιά…
Ο Stewart, με την ομάδα του, εξέδωσαν διάφορα τεύχη και, όταν ο 

κατάλογος έκανε τον κύκλο του, τύπωσαν το τελευταίο.
Στο πίσω μέρος υπήρχε μια φωτογραφία ενός επαρχιακού δρόμου, νωρίς 

το πρωί, σαν τους δρόμους που μπορεί να έχετε βρεθεί κάνοντας ωτοστόπ, 
αν είστε πολύ περιπετειώδεις. 
Κάτω από την φωτογραφία αναγραφόταν:
"Παραμείνετε αχόρταγοι, 

παραμείνετε τρελλαμένοι"
...μου το θύμησε μια συμμαθήτριά μου από εκείνα τα χρόνια 
-που όπως μου είπε για πρώτη φορά ήμουν το πρώτυπό της-
ήμουν ζωντανή χαρούμενη και όμορφη μέσα κι έξω...
και μ' έβαλε να της υποσχεθώ ότι θα συνεχίσω το ίδιο...
να παραμείνω αχόρταγη και τρελαμένη...
...με ή χωρίς καρκίνο..γιατί δεν μου ταιριάζει τίποτε άλλο...
έ!!! ΝΑΙ ΤΗΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ!!!!

...και ξέρεις και κάτι άλλο?

ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...όπως...
- είμαστε εδώ και σ' αγαπάμε...μείνε κι άλλο κοντά μας...
να ξέρεις τίποτε δεν είναι αυτονόητο...
θέλεις να το νοιώσεις, να το ακούσεις, να το δείς ν' απλώνετε 
γύρο σου...δέν είναι δυνατόν να είσαι πάντα η δυνατή για όλους
...αλλά για σένα?

ΥΓ 1:
τώρα αυτός που μούστειλε την φωτό 2015 νόμιζα, πως ήταν
γρουσούζης...αλλά τελικά ήταν προφήτης...χαχαχα!
ΥΓ 2 :
το βιβλίο έλεγε διάφορα ακαταλαβίστικα και αριστερίστικα...
πάντως δεν ήταν αυτά τα ελεεινά δεξιϊστικα που άκουγα σπίτι μου.
και μόνο γιαυτό παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον,επιπροσθέτως δεν
τόφερα ποτέ στο σπίτι μου. το διαβάζαμε λαθραία μετά το σχόλασμα
στο δρόμο...
άντε να καταλάβεις βιβλίο διαβάζωντάς το εν κινήσει...

Φωτογραφία της Ρένα Φατούρου.

φΡ

i-rena

Αποτέλεσμα εικόνας για The Whole Earth Catalog Stewart Brand βιβλιο


Stewart Brand's Whole Earth Catalog, 
the book that changed the world

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου