Σελίδες

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

City Plaza...πόσες φορές πια δεν θα εκτελέσουν τη δικαστική εντολή;

Αποτέλεσμα εικόνας για city plaza προσφυγες
...τέλος Ιουλίου βγήκε η απόφαση για την νομή και κατοχή του City Plaza 
και το δικαστήριο έκρινε ότι είμαι η μόνη νόμιμη κάτοχος και νομέας 
του ξενοδοχείου μέσω της εταιρείας μου.
Ως γνωστόν τον Αύγουστο δεν γίνονται νομικές πράξεις οπότε ο δικαστικός μου 
επιμελητής επέδωσε και θυροκόλλησε την δικαστική απόφαση 
την 1η Σεπτεμβρίου 2017. 
Η διαδικασία προβλέπει ότι μετά από 24 ώρες κι εφόσον οι καταπατητές δεν έχουν 
αδειάσει το κτίριο από μόνοι τους, ο δικαστικός επιμελητής οφείλει με την υποχρεωτική συνδρομή της αστυνομίας να εκτελέσει την δικαστική απόφαση.
Ο δικαστικός μου επιμελητής απ την 1η Σεπτεμβρίου ως σήμερα έχει καταθέσει 
τέσσερα αιτήματα πρωτοκολλημένα στην ελληνική αστυνομία για την συνδρομή της 
στην εφαρμογή της απόφασης, ζητώντας μάλιστα την έγγραφη απάντησή της. 
Σε κανένα αίτημα δεν ανταποκρίθηκαν με διάφορες δικαιολογίες, μια ερχόταν 
ο Μακρόν, μια ήταν η ΔΕΘ, την άλλη ο Φύσσας, χωρίς να αρνούνται αλλά και 
χωρίς να δίνουν έγγραφη απάντηση.
Το τελευταίο αίτημα έγινε την προπροηγούμενη Δευτέρα μετά από συνάντηση 

που επεδίωξε με τον επιμελητή μου ο αρχηγός της ΓΑΔΑ, λέγοντας του ότι 
γνωρίζουν τα πάντα για την υπόθεση, έχουν έτοιμο το σχέδιο εκκένωσης και 
όλες τις υπηρεσίες που εμπλέκονται μαζί με πούλμαν και φροντίδα για την 
ασφαλή μεταφορά των προσφύγων σε κρατικές δομές φιλοξενίας, 
και η εκκένωση θα γίνει οπωσδήποτε μέχρι της 13/10 γιατί μετά έχουν την Ηριάννα.
Είδατε εσείς καμμιά εκκένωση; 

Ε, ούτε εμείς! 
Φυσικά ο αρχηγός της ΓΑΔΑ είχε επισημάνει στον δικαστικό μου επιμελητή 
να μην δημοσιοποιηθεί τίποτα για την ασφάλεια του εγχειρήματος.
Εντάξει, εγώ δεν είμαι κανένα fund ή τράπεζα για να σπεύσουν να μου 

αποδώσουν αυτό που μου ανήκει, αλλά τόσο δούλεμα γιατί;
Η διαδικασία προβλέπει ότι ο δικαστικός μου επιμελητής πρέπει να πάει 

την Δευτέρα στον εισαγγελέα, να καταγγείλει το γεγονός, κι εκείνος με 
την σειρά του να ασκήσει αυτεπάγγελτη δίωξη στην ελληνική αστυνομία, 
μιας κι είναι υποχρεωμένη απ τον νόμο μα συνδράμει και δεν το κάνει.
Άντε να δούμε πόση ξεφτίλα ακόμα θα δούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου