Σελίδες

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Η διαθήκη-πρότυπο πατριωτισμού του Ναυάρχου Παύλου Κουντουριώτη...

Φωτογραφία του χρήστη Ἑλληνοϊστορεῖν.
...συνταχθείσα ιδιοχείρως, σαν σήμερα 15 Νοεμβρίου το 1926.
Μεταξύ άλλων έγραψε: 
«Ἔζησα πιστὸς εἰς τὴν Χριστιανικὴν Θρησκεῖαν καὶ εἰς τὴν Ἀνατολικήν 
Ὀρθόδοξον Ἑλληνικήν Ἐκκλησίαν. 
Ἠγάπησα δι’ ὅλης τῆς ψυχῆς μου τὴν Πατρίδαν μου. 
Κατὰ τὸ μέτρον τῶν δυνάμεών μου καὶ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ ἐξετέλεσα 
τὸ καθῆκον μου. Ἀτενίζω ἥρεμος τὴν κρίσιν τῆς ἱστορίας…
Ὅλη μου ἡ στοργὴ ἀνήκει εἰς τὴν Ὕδραν, ὅλη μου ἡ ψυχὴ εὔχεται πρὸς 
τὸν Θεὸν διαπύρως, νὰ φυλάττει τὴν Ἑλλάδα.

Ἐν Ἀθῆναις 15 Νοεμβρίου 1926, Παῦλος Κουντουριώτης». 
Δημοσιεύθηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών, την 22α Μαΐου 1936, 
δια του υπ. Αριθ.1784/1936.
_
*Εικόνα: 
Ο Ναύαρχος Παύλος Κουντουριώτης –μέσον- και ο Πλοίαρχος Δ. Λούνδρας 
στην οικία του Ναυάρχου.
*Κείμενο: Τα "Ιατρικά" του ναυάρχου και μετέπειτα πρώτου προέδρου της 
Α΄ Ελληνικής Δημοκρατίας Παύλου Κουντουριώτη 
(http://www.istorikathemata.com/…/the-health-of-Pavlos-Kount…)
https://www.tideon.org/index.php/20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου