Σελίδες

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

...Νοέμβριος του 1911...ο πρώτος βομβαρδισμός στην ιστορία της ανθρωπότητας


 

Ο πρώτος αεροπορικός βομβαρδισμός έγινε εναντίον των Αράβων
"Αυτή τη στιγμή ο καιρός είναι καθαρός, κατευθύνομαι προς το στρατόπεδο για 
να πάρω το αεροπλάνο. 
Κοντά στο κάθισμα, έχω δερμάτινη θήκη εκεί έχω τοποθετήσει προσεκτικά τις. 
Μικρές στρογγυλές βόμβες - η καθεμία ζυγίζει περίπου ένα μισό κιλό. 
Έβαλα τρεις εκεί και μια στην τσέπη του σακακιού μου (...) 
Μετά από λίγο, παρατηρώ ένα σκοτεινό σχήμα, είναι η όαση Ain Zara. 
Με το ένα χέρι, κρατώ το τιμόνι, με το άλλο παίρνω τις βόμβες στην αγκαλιά μου. 
Είμαι έτοιμος. 
Η όαση είναι περίπου ένα χιλιόμετρο μακριά. 
Μπορώ να δω τις σκηνές των Αράβων πολύ καλά. 
Παίρνω την πρώτη βόμβα με το δεξί μου χέρι, την απασφάλισε και την ρίχνω έξω. 
Μπορώ να την διακρίνω που πέφτει από τον ουρανό για μερικά δευτερόλεπτα 
και στη συνέχεια εξαφανίζεται. Και μετά από λίγο, μπορώ να δω ένα μικρό σκοτεινό σύννεφο να βγαίνει από την μέση του καταυλισμό των Αράβων: 
"Έχω χτυπήσει το στόχο. Στη συνέχεια έριξα άλλες δυο βόμβες αλλά με 
λιγότερη επιτυχία. Ακόμα έχω να έχω μια θα επιστρέψω ξανά προς την όαση, 
κοντά στην Τρίπολη για να την ρίξω".



Έτσι περιγράφει τον πρώτο βομβαρδισμό στην ιστορία της ανθρωπότητας 

ο Ιταλός Αντιστράτηγος Giulio Gavotti. 
Το πραγματοποίησε ο ίδιος τον Νοέμβριο του 1911 εναντίον Αράβων, όπως έγραψε 
ο ίδιος σε επιστολή προς τον πατέρα του: 
"Σήμερα έχω αποφασίσει να προσπαθήσει να ρίξει βόμβες από το αεροπλάνο (...)
Είναι η πρώτη φορά που θα προσπαθήσουμε αυτό και αν πετύχει, θα είμαι πραγματικά ευτυχής γιατί θα είμαι ο πρώτος που το κάνει."

*σχετικές δημοσιεύσεις με το θέμα


 ...ο πρώτος βομβαρδισμός μεγάλης πόλης (πρωτεύουσας για την ακρίβεια) 
έγινε το 1925 από τους Γάλλους στη Δαμασκό
mideasti.blogspot.nl/ 


...τόση αγάπη πια είχαν για τους Άραβες...
/en.wikipedia.org/wiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου