Σελίδες

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

...ο Φώτης Δεσποτάκης από την Ν.Κίο Αργολίδος...



Αγαπητοί φίλοι θέλω να διαβάσετε αυτό που θα σας γράψω γιατί μας αφορά όλους!!! 
Ειμαι εθελοντής αιμοδότης απο το 2002 κ το 2012 έδωσα κ δείγμα του 
μυελού των οστών!!!
Πριν απο λίγο καιρό με ειδοποίησαν οτι ειμαι συμβατός δότης με κάποιον που 

ειχε λευχαιμία κ η ζωή του κρεμόταν κυριολεκτικά απο τα χέρια μου, 
Χωρίς καν να το σκεφτώ δέχτηκα να τον βοηθήσω κ ετσι κ έγινε,έδωσα τον μυελό 

των οστών κ ο άνθρωπος ήδη μεταμοσχεύθηκε, αυτο που θέλω κυρίως να σας πω 
ειναι να μην φοβάστε τις βελόνες γιατί δεν ειναι παρα μόνο ένα τσίμπημα κ να σας παροτρύνω να γίνετε κ εσείς εθελοντές γιατί που ξέρετε... 
Ο αριθμός να βρεθεί κάποιος συμβατός δότης ειναι 1 στα 25,000,000!!! 
Όπως ήμουν κ´εγω γίαυτον τον άνθρωπο!!! 
Ο φόβος ειναι στο μυαλό σας!!! 
Γίαυτο μην το σκέφτεστε καθόλου, σίγουρα κάποιος κρέμεται κ απο 
τα δικά σας χέρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου