Υπάρχει ένα σχολείο που μαθαίνει στα παιδιά την αξία της επικοινωνίας,
της συνύπαρξης και της συμπόρευσης. Παίζοντας μαθαίνουν και δημιουργούν.
Είναι το σχολείο των Τεχνών, το οποίο όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και ιδρυτής του καλλιτεχνικού οργανισμού Μορφές Έκφρασης, Θωμάς Κινδύνης «είναι ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι που ιδρύθηκε εδώ και 14 χρόνια μέσα στις Μορφές Έκφρασης από την Άννα Σεβαστή Τζίμα».
της συνύπαρξης και της συμπόρευσης. Παίζοντας μαθαίνουν και δημιουργούν.
Είναι το σχολείο των Τεχνών, το οποίο όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και ιδρυτής του καλλιτεχνικού οργανισμού Μορφές Έκφρασης, Θωμάς Κινδύνης «είναι ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι που ιδρύθηκε εδώ και 14 χρόνια μέσα στις Μορφές Έκφρασης από την Άννα Σεβαστή Τζίμα».
Στόχος του σχολείου αυτού, σύμφωνα με τον κ. Κινδύνη «είναι με βάση το παιχνίδι και την επικοινωνία να δημιουργήσουμε ένα εργαστήρι όπου τα παιδιά από 3 χρονών έως 16 να μπορούν να μάθουν για τη μουσική, το θέατρο και την κίνηση, τρεις τέχνες που συμβάλλουν στην αρμονική ανάπτυξη του παιδιού.
Σ' αυτό το σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν τη σημασία της επικοινωνίας,
την αξία της συνύπαρξης και της συμπόρευσης μ' άλλα παιδιά. Κατανοούν πάντα με βάση το παιχνίδι τις αληθινές αξίες για να μπορεί
να αναπτυχθεί ο σεβασμός και η ομορφιά».
Σ' αυτό το σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν τη σημασία της επικοινωνίας,
την αξία της συνύπαρξης και της συμπόρευσης μ' άλλα παιδιά. Κατανοούν πάντα με βάση το παιχνίδι τις αληθινές αξίες για να μπορεί
να αναπτυχθεί ο σεβασμός και η ομορφιά».
Όπως επισημαίνει ο κ. Κινδύνης ο ρόλος της τέχνης στην διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών είναι σημαντικός. «Ο άνθρωπος είναι ένα τρίκεντρο ον (τα τρία αυτά κέντρα είναι το διανοητικό, το συναισθηματικό και το κινητικό) και για να έχει σωματική και ψυχική υγεία θα πρέπει αυτά τα κέντρα να συνυπάρχουν αρμονικά.
Έτσι το θέατρο λειτουργεί στο διανοητικό κέντρο του παιδιού, η μουσική στο συναισθηματικό και τέλος ο χορός στο κινητικό του κέντρο. Οπότε αν καταφέρουμε μέσω αυτών των τεχνών να εναρμονίσουμε τους ανθρώπους
θα επιτευχθεί το ζητούμενο: άνθρωποι με πνευματική υγεία».
Έτσι το θέατρο λειτουργεί στο διανοητικό κέντρο του παιδιού, η μουσική στο συναισθηματικό και τέλος ο χορός στο κινητικό του κέντρο. Οπότε αν καταφέρουμε μέσω αυτών των τεχνών να εναρμονίσουμε τους ανθρώπους
θα επιτευχθεί το ζητούμενο: άνθρωποι με πνευματική υγεία».
Πόσο συγκεντρωμένοι μπορούν όμως να είναι οι μικροί μαθητές - ηθοποιοί στις βρεφικές παραστάσεις του σχολείου της Τέχνης;
«Εδώ και 6 χρόνια η ανταπόκριση των μικρών παιδιών είναι συγκινητική
τολμάω να πω πως δημιουργούν ένα κλίμα πλήρους ειλικρίνειας και νιώθεις πως είναι εκεί για σένα» απαντά ο κ. Κινδύνης, ο οποίος φέτος ανεβάζει την παράσταση «Το όνειρο ενός γελοίου» του Φ. Ντοστογιέφσκι.
«Εδώ και 6 χρόνια η ανταπόκριση των μικρών παιδιών είναι συγκινητική
τολμάω να πω πως δημιουργούν ένα κλίμα πλήρους ειλικρίνειας και νιώθεις πως είναι εκεί για σένα» απαντά ο κ. Κινδύνης, ο οποίος φέτος ανεβάζει την παράσταση «Το όνειρο ενός γελοίου» του Φ. Ντοστογιέφσκι.
«Ανεβαίνει και φέτος για τρίτη χρονιά λόγω μεγάλης επιτυχίας. Πιστεύω επίσης πως είναι ένα έργο για την εποχή μας γιατί μας δείχνει πως όχι μόνο πρέπει να ονειρευόμαστε και να παίζουμε, αλλά και να έχουμε σημαντικούς στόχους αρκεί αυτοί καθώς και τα όνειρά μας και τα παιχνίδια μας να μας οδηγούν στην ευτυχία, μια ευτυχία που κερδίζεται με την αγάπη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου