Γεννημένος το 1939 στην πόλη της Heilbronn,
είναι παντρεμένος και έχει δύο ενήλικες κόρες.
Μέσω του ομώνυμου ιδρύματος που διατηρεί, προσφέρει αρκετά χρήματα
σε Πανεπιστήμια της χώρας,ενώ συμμετέχει οικονομικά και στην
αναπαλαίωση του πύργου της πόλης του.
Επειδή προτιμάει να μην εμφανίζεται πουθενά, δεν υπάρχουν άλλες
λεπτομέρειες που να αφορούν την προσωπική του ζωή....
Αντίστοιχα μυστηριώδης είναι και η επιχείρηση του,
αφού δεν επιτρέπει τη δημοσίευση κανενός είδους στοιχείων της.
Mέχρι το 2004 δεν υπήρχαν κανενός είδους δημόσιες σχέσεις
και τα οικονομικά στοιχεία διατηρούνταν εντελώς μυστικά.
Είναι γνωστό ότι ο πατέρας του σημερινού κ. Dieter Schwarz,
ο κ. Josef Schwarz, εισήλθε το 1930 στη μετοχική σύνθεση της
χονδρικής εταιρείας φρούτων Lidl & Co.
Η εταιρεία μετονομάσθηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz
και αναπτύχθηκε σε χονδρικό εμπόριο τροφίμων & ποτών.
Το 1973 ο γιός του και σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας Dieter Schwarz
ίδρυσε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν.
Σήμερα, με βάση μία μελέτη της Nielsen από το Δεκέμβρη του 2007,
η Lidl Γερμανίας έχει έναν ετήσιο τζίρο της τάξης των 13 δις €
με 2.900 καταστήματα....είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της χώρας του!
H κεντρική στρατηγική της Lidl είναι η επέκταση της παρουσίας της διεθνώς,
διατηρεί σήμερα 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες, ξεπερνώντας για πρώτη
φορά την Aldi, η οποία διαθέτει 6.977 καταστήματα.
Επί πλέον αυτών, η εταιρεία του κ. Schwarz λειτουργεί 500 καταστήματα
χονδρικής με την επωνυμία Kaufland.
Ο ιδιοκτήτης έχει ήδη αποσυρθεί από την ενεργή διοίκηση της εταιρείας
του το 1999,τοποθετώντας στη θέση του τον κ. Klaus Gehrig.
*Σύμφωνα με ένα άρθρο του περιοδικού Manager Magazin από
τον Ιανουάριο του 2007,«Η επιχειρησιακή κουλτούρα του ομίλου της Lidl
θυμίζει στρατόπεδο εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων.
Ένα σύστημα διαδρόμων διασχίζει ολόκληρο τον όμιλο, όπου νεαροί απόφοιτοι πανεπιστημίων προσλαμβάνονται και καταπιέζονται στο έπακρο, με αποτέλεσμα τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς να εγκαταλείπουν την εταιρία μετά από
σύντομο χρονικό διάστημα παραμονής».
«Η Lidl είναι φθηνή»,μας λέει το σλόγκαν της αλυσίδας.
«Η Lidl είναι περίεργη»,
θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς, γνωρίζοντας τη σκοτεινή, όσο καμία άλλη
επιχείρηση στη Γερμανία, δομή της.
Ο όμιλος αποτελείται από ένα αδιαφανές σύνολο 600 θυγατρικών εταιρειών,
ιδρυμάτων και συμμετοχικών κλάδων,με αποτέλεσμα την πλήρη αδιαφάνεια του
και τη συγκέντρωση δύναμης μέσω της διαίρεσης,
όπως επικαλείται ο γερμανικός Τύπος.
Κατάστημα της Lidl. Το ίδιο σχέδιο συναντάται παντού.
el.wikipedia.org
de.wikipedia.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου