Σελίδες

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Ράνια Μπουμπουρή... «Τα λαχανικά κι εγώ»


ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ






Τα παλιά, παλιά τα χρόνια όταν ήμουν πιο μικρός άκουγα 
"λαχανικά" και γινόμουνα καπνός!
Τώρα όμως έχω αλλάξει -θα σας πω το μυστικό!- 
κι όταν τρώω λαχανικά διασκεδάζω και γελώ...
Ένα βιβλίο που ανοίγει την όρεξη στα 

παιδιά να δοκιμάσουν όλα τα λαχανικά!
*Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου
Το βιβλίο Τα λαχανικά κι εγώ απευθύνεται σε μικρά παιδιά, από 2 ετών,ώστε από αυτή 
την ηλικία να γνωρίσουν και να συνηθίσουν τις γεύσεις όλων των λαχανικών, για να 
έχουν στη διατροφή τους όλον αυτό τον πλούτο που κάνει το πιάτο τους πολύ πιο πλήρες 
και πολύ πιο υγιεινό. Και παρότι είναι γραμμένο για παιδιά, απευθύνεται και στους γονείς 
για να μάθουν στα παιδιά αυτές τις νέες γεύσεις, παίζοντας και οι ίδιοι μαζί τους με τα σχήματα και τα χρώματά τους κάτω από τις ιδέες που η συγγραφέας τούς προτείνει.
Η εικονογράφηση της Σίσυς Κυλερτζή δίνει μια πρόσθετη αξία στο βιβλίο, καθώς 

οπτικοποιεί το κείμενο σε πλήρη εναρμόνιση με το πνεύμα, τη χαρά και το μήνυμα που 
η συγγραφέας θέλει να περάσει. Εμπνεόμενη από τα ποιήματα της Ράνιας Μπουμπουρή, γεμίζει τις σελίδες με χαρούμενα χρώματα και σχήματα. Στη συνέχεια, αυτά τα σχήματα γίνονται μια ευχάριστη πρόσκληση στα παιδιά για να τραγουδήσουν μαζί με τη μαμά/μπαμπά/παιδαγωγό τους στίχους που με τόσο κέφι γράφτηκαν, προκαλώντας τα 
ταυτόχρονα να δοκιμάσουν και τις γεύσεις όλων των λαχανικών, που θα μπουν πλέον 
στη διατροφή τους.
Είναι ένα βιβλίο που, ενώ συνομιλεί υπέροχα με τα μικρά παιδιά, 

ίσως τελικά να έχει γραφεί και για τα μεγαλύτερα παιδιά, τους γονείς!
Αποτέλεσμα εικόνας για Τα λαχανικά κι εγώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου