Σελίδες

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Dariia Dziuba...Life with a cat is full of cuteness and fun.

Preparing To Go To SleepChilling Outside
Life with a cat is full of cuteness and fun.
..άρχισα να ζωγραφίζω μόνο πριν από 3 χρόνια και ένα από τα πρώτα μου σχέδια εμπνεύστηκε από τη γάτα του φίλου μου. Από τότε έχω ζωγραφίζω συνέχεια γάτες,

είναι απλά τόσο χαριτωμένες,χαλαρές και κάνουν τους ανθρώπους να γελούν.
Συνήθως χρησιμοποιώ ένα στυλό και μια ακουαρέλα για τα σχέδια μου.

Στην αρχή, απεικονίζω συνήθως ένα σχέδιο σαν μια ταινία που συνεχίζει να παίζει 
μπροστά στα μάτια μου και το μόνο που έχω να κάνω είναι να το σταματήσω στη 
σωστή σκηνή και - voila - η ιδέα είναι έτοιμη!
That’s what I want to show in my drawings of a girl named Sam and her cat Mia. 

I hope you enjoy these funny drawings of Sam and Mia.
Cats Fill Your Life With So Much Love


Going On Adventures Together Is Just Great
Taking Care Of Laundry
Nine Ways Of Sleep

 My 82 Illustrations Show The Perks Of Living With A Cat
https://www.boredpanda.com/illustration-everyday-life-with-cat-dariia-dziuba/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου